![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gezever van Ian Thomas is een belediging voor de Vlaamse jeugd.
Oprotten dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als ze dan toch graag de vedet willen uithangen, moeten ze ook de nadelen maar nemen, de met-tomaten-of-eieren-gooiende-fans incluis.
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei expliciet dat het de oude traditie betreft om slechte artisten te bekogelen met rotte tomaten, rotte eieren of een combinatie van de twee. Had ik het ergens over alles bekogelen wat hen niet aanstaat? Die stropop maak jij ervan. Overigens, wat heeft dit met geweld te maken? Het gaat hier om het gooien met eieren en tomaten. Ja, het kan een beetje pijn doen. Maar als je dit geweld gaat noemen, kan je zaken als huiswerk ook geweld noemen. Het gooien met eieren en tomaten is een oude traditie die zelfs is verzilverd in zaken als rottentomatoes.com. Waarom deze plots afgeschaft moet worden, begrijp ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Ja, dat is ze wel degelijk. Zij kan heel goed zingen en piano spelen, en zij was producer voor onder andere "fergie" voordat zij zelf begon op te treden. Ze schreef ook voor Britney Spears en Pussycat Dolls.
Citaat:
Zij kan veel meer en beter met haar talent, hoewel dat zij er bewust een parodie van maakt, een beetje een "kijk, ik heb jullie door, ik overdrijf er zelfs mee en ik wind er geen doekjes om en jullie trappen erin", maar dom is ze zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De typische mentaliteit van : * Kijk eens, ik ben geen kuddedier zoals de meeste mensen*. Ja lekker makkelijk als je zo,n bankrekening hebt, dan durf ik ook wel zulke kleding aan te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
EN een bask mag toch altijd iets gooien naar zo een typke uit madrid? ![]()
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Enkel niet intelligenten denken dat ze niet intelligent is.
She rules the world. Wij zitten enkel politics.be. waarschijnlijk omdat we zo overintelligent zijn zeker?
![]() |
#77 |
|
![]() Parodie is dan ook meestal zeer heftig denkwerk en tot voor kort was het enkel weggelegd voor de beste Britse geesten in het vak.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet akkoord. Het verschil is dat Isabelle A. en Silvy Melody een echte carrière achter hen hebben. Isabelle A. is van de tienerliedjes van het begin ("He lekker beest, "Stap voor stap", enz....) naar "volwassene" muziek geevolueerd. En Silvy Melody is niet meer het kleine kind van "Ben" en "Nummer een" maar de zangeres van de grootste dance-act van Vlaanderen - naast Milk Inc. -, namelijk Sylver. Daarentegen zie ik helemaal niet Ian Thomas zo evolueren en ik denk dat hij heel vlug van de showbizz zal verdwijnen. Pas op, ik kan mij op die laatste punt vergissen maar het is zo dat ik de dingen zie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
PS: Hij is echter echt niet de enige. Veel van die Amerikaanse idioten heden ten dage zijn niet veel beter. Maar 1 antwoord op dat soort mensen... http://www.youtube.com/watch?v=L90Q3rl4Nxc
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 18 juli 2012 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Als 't dure tomaten en eieren waren....zou 't dan niet eerder een positief gebaar geweest zijn ? 'We hebben voor jouw gekweel meer geld over dan alleen de prijs van ons ticket.'
![]()