![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In haar precampagne toonde Vlaams Belang foto's van criminelen die "zonder pardon" zouden moeten gestraft worden. Het ging dan om "Malik G., dealer", "Igor S., inbreker" en "Saïd I, overvaller". Een vierde affiche viseert een "Frans V., kinderverkrachter." Kan me iemand vertellen wat hier juist "xenofoob en racistisch"aan is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Omdat ik als Vlaming liever in Vlaanderen woon en leef. Een Vlaams Vlaanderen zonder al die niet-Europese vreemdelingen. Staat u dat niet aan, pech voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;6233300]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2012 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() ten tijden vh Vlaams Blok was het niet zo... het Vlaams Belang van nu met Dewinter, Veys en co zijn zionisten pur sang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De biernazi weet al langer niet meer van welk hout pijlen te maken. Het VB heeft ondertussen al officieel in een artikel gepleit voor een onafhankelijke Palestijnse staat, en toch blijft Jo beweren dat ze pro Israël en anti-Palestina zijn. Nu wordt het VB aangeklaagd door een Joodse groep en Jo komt weer claimen dat ze eigenlijk één geheel vormen. Begrijpen wie begrijpen kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Als islamnazi is het cultuurmarxisme natuurlijk een welkome ideologie. De eigenheid van de volkeren is sterker dan alle antidemocratische pogingen van Europa. Kijk maar naar de USSR...honderd jar volksdestructie...en vandaag, van onder het puin van het communisme, komen de volkeren weer hun plaats innemen. Citaat:
De volksaard evolueert en is, of u dat nu fijn vindt of niet.
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Maar vraag het eens aan de zwaar gesubsidieerde vijanden van het VB, die op de pay list van het establishment staan. Zij hebben justitie en de wetgevende macht. Het zijn zij die de wetten zo boetseren (voor of na de vermeende overtreding) dat hetgeen normaal is in het hoofd van een "vriend" plotseling racistisch wordt in het hoofd van een VB'er...
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Dat is geen racisme, maar gewoon een feit. In Vlaanderen wonen van nature eerder blanke mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/3814/
Ons standpunt is duidelijk. De Palestijnen hebben recht op een eigen staat, net zoals de joden in Israël recht hebben op een eigen staat. Gemakkelijk zal het niet zijn, maar als de Amerikanen hun fiat geven voor een onafhankelijke Palestijnse staat, zal het wel lukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet zo een meetings waarvan er enkele foto's in dit topic staan ook niet opblazen. Jij ziet daar direct de grootste complotten in. Citaat:
Citaat:
Van de niet-Europese vreemdelingen die zich hier bevinden zijn zij de grootste probleemgroep. Zij veroorzaken het meeste overlast. Zij proberen hier hun wetten te stellen. Verzieken het straatbeeld met hoofddoekjes. Proberen hun islam door ieders strot te duwen. Weigeren om zich aan te passen, de taal te leren, hebben geen beetje respect voor ongelovigen. Dan spreek ik over de grote meerderheid, uitzonderingen daargelaten. Ik kan mij zeker vinden in punt 4. Dat is ook wat ik wil. Je moet je echter afvragen of het juridisch mogelijk is om te verkondigen dat je alle niet-Europese vreemdelingen buiten wil. De tegenstander zal direct spreken over racisme. Aangezien ze nu focussen op religie is dat vrijwel onmogelijk. Jij zou het doen uitschijnen dat het VB enkel tegen de instroom van moslims is, en dat is niet zo. Parweis is geen moslim voor zover ik weet en het VB heeft ook niet gezegd dat hij moet terugkomen, integendeel.
Laatst gewijzigd door Demper : 21 juli 2012 om 23:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Adoptie van buitenlandse kinderen klomt in de praktijk neer op een vorm van mensenhandel en wordt beter verboden. Voor reeds uitgevoerde adopties kan geval per geval bekeken worden wat moet gebeuren, terugkeer naar land van oorsprong is voor de meesten waarschijnlijk. Ik beoordeel niet op basis van huidskleur. Joden zijn bijvoorbeeld meestal blank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Het VB is bevriend met politici van de Shas-partij en met een aantal machtige joodse mensen in de USA (naast ook niet-joodse). (Met machtig bedoel ik dat het geen armoezaaiers zijn en die goed verweven zijn in de politiek en financieel-industriële wereld. Flupke Dewinter en eenaantal VB-politici rond hem doen de grootste moeite van de wereld om de joodse vreemdelingengemeenschap op te vrijen. Toen bijvoorbeeld enige tijd geleden een muziekkapel van het israëlische leger te gast was in Antwerpen op uitnodiging van een joodse organisatie, waren enkele VB'ers prominent aanwezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |