![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te tonen dat ik van goede wil ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Discussieren - dat is niet voor hen - enkel de tegenstander bekampen. Nu de tegenstander bekampen is niet per se uit den boze - maar af en toe een argument die ter zake doet nog minder...
Sugar, hebt gij een opmerking ivm de OP - liefst eentje die verder gaat dan ja of nee? Jacky hebt gij iets te zeggen dat een papegaai zijn woordenschat overstijgt - in casu drie maal 'ja' zeggen? Ik verwacht eerder van niet.
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu, ik vraag aan andere forumleden of deze XXX zelfs de miste toegevoegde waarde gerealiseerd hebben. Mij uitmaken en ridiculiseren ok, maar gans een draad lang?
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 20 juli 2012 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Luidop?
Argumenten pippo...
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Uitmaken" zegt hij nadat hij me net voor pippo verweet... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2012 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hoefde er maar om te vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig kan je maar beter opletten want voor je het weet beslist een minister over je lot. Ik vraag me af of dit soort fratsen ook elders zouden voorkomen binnen Europa. En ik maar denken dat België een democratisch land is.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi hoe ge weigert in te gaan op de de zaak - hoe ge wat belangrijk is negeert om iemand te pesten die uw niet aan staat... nogaltijd geen menong op de OP - of moet ik concluderen dat ge nu in volle-BL-mode ageert?
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Trouwens, als jij al eens zou stoppen met in te gaan op offtopic reacties dan zal er niemand zijn die jou uitmaakt of ridiculiseert. Maar blijf maar koppig doen en persoonlijke aanvallen dumpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welk geval gaat het concreet: het geval van Parwais of van Belkassem?? Kent gij beide dossiers tot in de details?? Alleen de titel van de OP is een duidelijke vraag. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juli 2012 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
We kunnen hier blijven schrijven dat we het eens zijn met elkaar en dat dit soort fratsen nooit zouden mogen voorkomen in een democratisch land. Maar wat kunnen we nu precies doen? Hoe laten we die politici weten wat we het oneens zijn met hun manier van handelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doet er uiteindelijk niet toe hé - net zoals als gij een overtuigde Moslima zijt dat mijn beweringen of die van een ander ivm Mohammed, de profeet van de Islam, er niet veel toe doen. Ik hoop dat ge aan die nonsens ontsnapt - maar als gij gelooft dat het de waarheid is - dan is mijn mening toch niet van tel?
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik vind niet dat ze een toegevoegde waarde hebben gerealiseerd. Maar aan de andere kant vind ik ook niet dat jij een toegevoegde waarde hebt gerealiseerd met je OP en andere daaropvolgende bijdrages.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom niet? Omdat we in een rechtsstaat zouden leven, waar regels en niet ministers hoe indivuduele gevallen uitdraaien. Als XXX drie maand moet in het gevang moet uitzitten, dan moet het gerecht dat bepalen, niet de minister. Hetzelfde geldt voor uitwijzingen. Een land waar ministers zulke beslissingen nemen is bijna per definitie arbitraire - en zeker niet eerlijk. Goed geen enkele land of beleid of regel is 100% eerlijk. Maar ergens waar een politicus of politica mag beslissen wie blijft en wie niet, waar zo iemand bepaalt wie opgesloten wordt en wie niet - dat is geen democratie. ![]() [/quote]Alleen de titel van de OP is een duidelijke vraag.[/quote] ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry, maar ik vind dat politici die beslisingen niet mogen nemen. Zij moeten zorgen voor een systeem die zulke problemen aanpakt en oplost - voor FDW of BDW of JVDL of WB of ADC beslist of het hem goed uitkomt om um op te sluiten. Laat staan dat franstaligen die beslissing mogen nemen.
![]() |
![]() |
#80 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien geef je hier openlijk toe dat je persoonlijke aanvallen poneert en deze verkiest boven een deftige discussie. U doet maar. Weet wel dat het u banpunten kan opleveren.
![]() |
![]() |