Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2012, 19:03   #61
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Nog eens: vertel maar aan KE NAN dat hij zich ook op een andere manier mag uitdrukken, dan krijg je dergelijke reacties niet meer of minder!
En dat is erger dan al die dingen dat jij zoal getypt hebben over moslims en allochtonen? Laat me niet lachen. Je bent gewoon een gefrustreerd man die zijn racisme soms niet kan bedwingen en te laf is dat te uiten op straat, en dus de enigste uitweg de pc ziet en je frustratie te uiten op een forum waarvan je weet dat er dan sommigen weer zoals altijd het met je eens zijn en nooit van die mentaliteit, ivoren toren en/of mening afgaan tot ze onder de grond liggen.

Citaat:
En je replieken hierboven, ocharme...
Oei, is het omdat ik een moslimknuffelende, onwetende en blinde linkiewinkie ben?

Je kan niets bewijzen wat jij poneert. Nee, dat kan je niet. Ik heb al aan je kameraden Zenit en circe ook al gevraagd om dezelfde spuug dat je hier verkondigt over mensen die je niet kent en nooit tegen gebabbeld hebt over wat dan ook te bewijzen aan de hand van alle mogelijke bewijzen. En je moet niet afkomen dat je al gediscussieerd of gebabbeld hebt met je 'demonen' want iedereen weet ondertussen hier dat dat niet klopt.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 19:39   #62
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
En dat is erger dan al die dingen dat jij zoal getypt hebben over moslims en allochtonen? Laat me niet lachen. Je bent gewoon een gefrustreerd man die zijn racisme soms niet kan bedwingen en te laf is dat te uiten op straat, en dus de enigste uitweg de pc ziet en je frustratie te uiten op een forum waarvan je weet dat er dan sommigen weer zoals altijd het met je eens zijn en nooit van die mentaliteit, ivoren toren en/of mening afgaan tot ze onder de grond liggen.

Oei, is het omdat ik een moslimknuffelende, onwetende en blinde linkiewinkie ben?

Je kan niets bewijzen wat jij poneert. Nee, dat kan je niet. Ik heb al aan je kameraden Zenit en circe ook al gevraagd om dezelfde spuug dat je hier verkondigt over mensen die je niet kent en nooit tegen gebabbeld hebt over wat dan ook te bewijzen aan de hand van alle mogelijke bewijzen. En je moet niet afkomen dat je al gediscussieerd of gebabbeld hebt met je 'demonen' want iedereen weet ondertussen hier dat dat niet klopt.
"Enen in mijn klas doet dat: als er gasten zijn die fel tegen hem doen begint hij te doen alsof hij een mocro is. T'is alsof die kerel van Detroit komt."
Misschien kun je al weer je boekentas bovenhalen, binnen een paar weken zit je weer in je klas...
Good luck.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 19:49   #63
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
"Enen in mijn klas doet dat: als er gasten zijn die fel tegen hem doen begint hij te doen alsof hij een mocro is. T'is alsof die kerel van Detroit komt."
Misschien kun je al weer je boekentas bovenhalen, binnen een paar weken zit je weer in je klas...
Good luck.
Kom eens met iets beters af, alstublieft. Ik weet dat je beter kan dan dat. Of gaan we de discussie stopzetten, andev?
Oud 23 juli 2012, 20:04   #64
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik ben vandaag op stap geweest in Brussel met vrouw en kinderen. We zijn ook gaan wandelen in de Brabantsesteenweg en de Haachtsesteenweg. In deze laatste buurt merkte ik dat vele cafés (meestal Turkse cafés) vrij alcohol serveren. Ik zag op terras mensen drinken. Vrouwen in strak moderne kleren rondwandelen. Meeste Turkse restaurants, snacks, bakkers waren open. Wij zijn gaan eten in een Turks restaurant en ergens taart gaan eten. Het was allemaal overdag en het is zelfs ramadan. Niemand wordt lastig gevallen, iedereen is vrij. Niks te bespeuren van moslimregels alhoewel die buurten vol met moslims zit. Voor ons was het een plezante dag uit in Brussel.
Wat 'n geluk heb je dat je in 't 'vrije westen' woont en niet in 1 of ander islamitisch paradijs, nietwaar?

Dat kan en mag allemaal, 't is zelfs 'normaal', dankzij onze westerse wetten!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 20:11   #65
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat 'n geluk heb je dat je in 't 'vrije westen' woont en niet in 1 of ander islamitisch paradijs, nietwaar?

Je hebt toch verschillende landen waar de Islam niet zo fundamentalistisch en extreem is? Ik denk dan bv. aan Egypte. Of ben ik fout?
Oud 23 juli 2012, 20:31   #66
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Je hebt toch verschillende landen waar de Islam niet zo fundamentalistisch en extreem is? Ik denk dan bv. aan Egypte. Of ben ik fout?
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 20:32   #67
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Daarom dat ik het ook dus ook aan SDX vraag.
Oud 23 juli 2012, 20:33   #68
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Egypte zei je?

Volg jij wel eens wat nieuwsberichten?
Oud 23 juli 2012, 20:35   #69
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Egypte zei je?

Volg jij wel eens wat nieuwsberichten?
Het enigste wat ik van nieuws hoor is dat het Egyptisch volk op zijn pik is getrapt omdat er nog altijd geen democratische veranderingen zijn doorgevoerd.
Oud 23 juli 2012, 20:43   #70
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het enigste wat ik van nieuws hoor is dat het Egyptisch volk op zijn pik is getrapt omdat er nog altijd geen democratische veranderingen zijn doorgevoerd.
Die zullen er ook niet komen.

Mohammed Morsi (moslimbroederschap) kreeg plusminus 52 % van de stemmen...'t Egyptische volk heeft dus voor méér islam gekozen...daar hoort geen 'democratie' bij, islam kènt zelfs geen democratie.

Is 't volk nu verbaasd dat er nog steeds geen 'democratische veranderingen' zijn doorgevoerd?
Oud 23 juli 2012, 20:50   #71
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Die zullen er ook niet komen.

Mohammed Morsi (moslimbroederschap) kreeg plusminus 52 % van de stemmen...'t Egyptische volk heeft dus voor méér islam gekozen...daar hoort geen 'democratie' bij, islam kènt zelfs geen democratie.

Is 't volk nu verbaasd dat er nog steeds geen 'democratische veranderingen' zijn doorgevoerd?
Zijn er nog landen waar er een streng islam regime is? En zijn er eigenlijk ook waar dat matig is?
Oud 23 juli 2012, 21:03   #72
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zijn er nog landen waar er een streng islam regime is? En zijn er eigenlijk ook waar dat matig is?
en met sociale zekerheid zeker
Oud 23 juli 2012, 21:09   #73
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
en met sociale zekerheid zeker
Oud 23 juli 2012, 21:27   #74
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indonesië, 't land met de grootste moslimpopulatie ter wereld, maar is geen islamitische staat.
Godsdienstvrijheid is in de grondwet vastgelegd.

Alhoewel 't land vele natuurlijke rijkdommen kent, toch blijft armoede een belangrijk kenmerk van het huidige Indonesië.

Maar in Atjeh werd reeds de sharia ingevoerd.
Oud 23 juli 2012, 22:05   #75
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Indonesië, 't land met de grootste moslimpopulatie ter wereld, maar is geen islamitische staat.
Godsdienstvrijheid is in de grondwet vastgelegd.

Alhoewel 't land vele natuurlijke rijkdommen kent, toch blijft armoede een belangrijk kenmerk van het huidige Indonesië.

Maar in Atjeh werd reeds de sharia ingevoerd.
Het is niet omdat het in de grondwet staat...

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Bu...onder-druk.htm
http://nos.nl/video/327533-wat-betek...indonesie.html

Maar ok, off topic
Oud 23 juli 2012, 22:06   #76
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar ok, off topic
Who cares? T'is toch maar een topic als dees.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 23 juli 2012 om 22:06.
Oud 23 juli 2012, 22:34   #77
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:

Zeer zeker akkoord, ben inderdaad gelukkig hiermee, zou het vrije westen ook graag vrij houden, ook van extreem rechts. Maar deze vrijheid is niet alleen te vinden hier in het westen, ook in sommige landen met veel moslims kan je dezelfde vrijheid beleven.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 22:59   #78
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Te straks een wandeling gemaakt met vrouw en kinderen in Beringen-Mijn, gebied waar de grootste deel van de 7000 moslims tellende Beringen woont, overdag en tijdens ramadan kwam de ijskar op deze warme zomerdag ons tegemoet. Zwaaide ernaar en hij stopte. Hij groette mij met selam aleikum, hij was ook een Turk. Een hoorntje ijs voor iedereen. Smullend aan ons ijsje hebben we de tuinwijk (waar alhoewel in sommige straten bijna alleen maar moslims wonen de straten er toch zeer net, verzorgd en lekker naar de verschillende bomen ruiken, een zeer vreemde fenomeen?) afgeslenterd. Wij kwamen mensen tegen die ons kenden, sloegen een babbeltje. Niemand die ons fijne moment stoorde met fundamentalistische berispingen. Gezien de omgeving vol moslims, is dit ook een vreemde fenomeen? Is wat ik de laatste dagen meemaak en meedeel uitzonderlijkheden, is Kenan's ongestoorde barbecue een islamonrustloze lotto dat je nooit kan meemaken in Vlaanderen?
Filip de Winter geeft 500 euro voor een foto van iemand in Burka, zou er iemand mij ook zoveel betalen als ik alles wat ik dagelijks meemaak zou documenteren? Volgens sommigen zie je alleen maar vervuiling daar waar moslims wonen, wordt je zeker lastig gevallen als je je in die straten westers kleed, kan je niet rondwandelen zonder beroofd of verkracht te worden in die wijken, worden alle staatsinstellingen volgens de islamitische boek georganiseerd, mogen vrouwen niks doen buitenshuis, zijn allen hun inkomens betaald door de sociale zekerheid, zijn alle bruinen moslims, is het absoluut onbewoonbaar voor blanke niet moslims (het is dan ook een raadsel hoe mijn vlaamse buren hier nog wonen). Niet alleen in Beringen maar ook in Brussel heb ik niks anders beleefd.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 23:02   #79
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Stel je niet zo aan mannetje.
Denk je nu echt dat je allochtone " vrienden " je dankbaar gaan zijn omdat je voor hen in de bres springt, en jezelf hopeloos belachelijk maakt ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 23:05   #80
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik ben vandaag op stap geweest in Brussel met vrouw en kinderen. We zijn ook gaan wandelen in de Brabantsesteenweg en de Haachtsesteenweg. In deze laatste buurt merkte ik dat vele cafés (meestal Turkse cafés) vrij alcohol serveren. Ik zag op terras mensen drinken. Vrouwen in strak moderne kleren rondwandelen. Meeste Turkse restaurants, snacks, bakkers waren open. Wij zijn gaan eten in een Turks restaurant en ergens taart gaan eten. Het was allemaal overdag en het is zelfs ramadan. Niemand wordt lastig gevallen, iedereen is vrij. Niks te bespeuren van moslimregels alhoewel die buurten vol met moslims zit. Voor ons was het een plezante dag uit in Brussel.
En WAT is er nu de moeite waard om te vermelden hier ? Alcohol serveren, op een terras iets drinken, vrouwen in strakke kleren, en eetgelegenheden die open zijn, dat zijn toch allemaal doodnormale zaken in een Europees land ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be