![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan niets bewijzen wat jij poneert. Nee, dat kan je niet. Ik heb al aan je kameraden Zenit en circe ook al gevraagd om dezelfde spuug dat je hier verkondigt over mensen die je niet kent en nooit tegen gebabbeld hebt over wat dan ook te bewijzen aan de hand van alle mogelijke bewijzen. En je moet niet afkomen dat je al gediscussieerd of gebabbeld hebt met je 'demonen' want iedereen weet ondertussen hier dat dat niet klopt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kun je al weer je boekentas bovenhalen, binnen een paar weken zit je weer in je klas... Good luck. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan en mag allemaal, 't is zelfs 'normaal', dankzij onze westerse wetten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Je hebt toch verschillende landen waar de Islam niet zo fundamentalistisch en extreem is? Ik denk dan bv. aan Egypte. Of ben ik fout?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volg jij wel eens wat nieuwsberichten?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mohammed Morsi (moslimbroederschap) kreeg plusminus 52 % van de stemmen...'t Egyptische volk heeft dus voor méér islam gekozen...daar hoort geen 'democratie' bij, islam kènt zelfs geen democratie. Is 't volk nu verbaasd dat er nog steeds geen 'democratische veranderingen' zijn doorgevoerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godsdienstvrijheid is in de grondwet vastgelegd. Alhoewel 't land vele natuurlijke rijkdommen kent, toch blijft armoede een belangrijk kenmerk van het huidige Indonesië. Maar in Atjeh werd reeds de sharia ingevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Bu...onder-druk.htm http://nos.nl/video/327533-wat-betek...indonesie.html Maar ok, off topic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Who cares? T'is toch maar een topic als dees.
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 23 juli 2012 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Schepen
|
![]() Zeer zeker akkoord, ben inderdaad gelukkig hiermee, zou het vrije westen ook graag vrij houden, ook van extreem rechts. Maar deze vrijheid is niet alleen te vinden hier in het westen, ook in sommige landen met veel moslims kan je dezelfde vrijheid beleven.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Schepen
|
![]() Te straks een wandeling gemaakt met vrouw en kinderen in Beringen-Mijn, gebied waar de grootste deel van de 7000 moslims tellende Beringen woont, overdag en tijdens ramadan kwam de ijskar op deze warme zomerdag ons tegemoet. Zwaaide ernaar en hij stopte. Hij groette mij met selam aleikum, hij was ook een Turk. Een hoorntje ijs voor iedereen. Smullend aan ons ijsje hebben we de tuinwijk (waar alhoewel in sommige straten bijna alleen maar moslims wonen de straten er toch zeer net, verzorgd en lekker naar de verschillende bomen ruiken, een zeer vreemde fenomeen?) afgeslenterd. Wij kwamen mensen tegen die ons kenden, sloegen een babbeltje. Niemand die ons fijne moment stoorde met fundamentalistische berispingen. Gezien de omgeving vol moslims, is dit ook een vreemde fenomeen? Is wat ik de laatste dagen meemaak en meedeel uitzonderlijkheden, is Kenan's ongestoorde barbecue een islamonrustloze lotto dat je nooit kan meemaken in Vlaanderen?
Filip de Winter geeft 500 euro voor een foto van iemand in Burka, zou er iemand mij ook zoveel betalen als ik alles wat ik dagelijks meemaak zou documenteren? Volgens sommigen zie je alleen maar vervuiling daar waar moslims wonen, wordt je zeker lastig gevallen als je je in die straten westers kleed, kan je niet rondwandelen zonder beroofd of verkracht te worden in die wijken, worden alle staatsinstellingen volgens de islamitische boek georganiseerd, mogen vrouwen niks doen buitenshuis, zijn allen hun inkomens betaald door de sociale zekerheid, zijn alle bruinen moslims, is het absoluut onbewoonbaar voor blanke niet moslims (het is dan ook een raadsel hoe mijn vlaamse buren hier nog wonen). Niet alleen in Beringen maar ook in Brussel heb ik niks anders beleefd.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat je allochtone " vrienden " je dankbaar gaan zijn omdat je voor hen in de bres springt, en jezelf hopeloos belachelijk maakt ?
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |