![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#62 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Journalist of eindredacteur om maar 2 te noemen.
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Hoe zit het nu, pleegde hij schriftvervalsing of niet? Na argumenten van beide kanten gehoord te hebben moet ik toch toegeven dat de nationalisten de overtuigendere zaak hebben.
Wat ik langs de kant niet versta is hoe het mogelijk dat Bruno op de BUB-lijst staat? Zoals duidelijk hier te lezen valt, een discussie van dec.2003/jan.2004, (BUB in ontbinding) http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8661 blijkt Bruno (samen met Patriot overigens) de partij te hebben verlaten? Hoe rijm ik deze discussie met de huidige discussie? |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En ze BLIJVEN maar oude koeien uit de gracht halen!! |
||
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bruno heeft - net als iedereen die met geschiedenisonderzoek bezig is - het recht zich historicus te noemen. Of hij nu een mandaat heeft van de KUL of alles uit eigen zak betaalt, maakt in deze geen ene moer uit. Leg me nu eens uit waar de schriftvervalsing hier eigenlijk zit?
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Mark Demesmaker journalist? Zo ja, bij welke media-instelling werkt hij dan? Is Bart De Wever wetenschappelijk medewerker? Ik dacht dat die secretaresse (m/v
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) Bruno is licentiaat geschiedenis, vorig jaar afgestudeerd. Volgens jou doet hij in zijn vrije tijd historisch onderzoek, en mag je hem daarom "historicus" noemen. Als Bruno aoutorijdt, mag je hem tevens chauffeur noemen. Mocht blijken dat zijn IQ meer dan 140 bedraagt, dan is hij officiëel een genie. Als hij af en toe eens tennist, dan is hij tennisser. "historicus", "chauffeur", "genie" of "tennisser", dat is geen beroep, tenzij men er effectief zijn brood mee verdient. Bij Bruno is dat niet het geval. 3) Binnenlandse zaken hing aan de ingang van de stembureaus een lijst uit met de naam, het beroep en de woonplaats van alle kandidaten. Het beroep, niet de titel of de hobby. 4) De kandidaten vermeldden hun effectief beroep. Ik gaf het voorbeeld van een werkloze kandidate , die wel correct was, en "werkloos" liet optekenen. 5) Bruno gaf schriftelijk een fictief beroep op (zoals gezegd, beroep, geen titel of hobby). Dat deed hij bewust, en schriftelijk, mogelijk met de bedoeling om indruk te maken op de potentiële kiezers. Conclusie: valsheid in geschrifte. |
||
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is hij dan nog op vrije voeten, slimmerik? Denkt meneerke hier het beter te weten dan het gerecht? |
||
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maak je geen zorgen. Ik geloof je doorgaans niet, maar daar heb ik helemaal geen probleem mee. |
||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop dan ook met zagen en kruip terug in uw hol. |
||
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat JS istelt, s heel terecht: niet de academisch behaalde titels staan op de lijst, maar het beroep. Mocht ik op een lijst staan dan zal daar niet staan "geaggreerde voor het lager onderwijs" (wat de academisch behaalde titel is), maar wel "leraar" (het beroep dat ik uitoefen). Een medestudent van me die indertijd evenwel niet voor het onderwijs heeft gekozen maar een eigen bedrijfje uit de grond heeft gestampt, zal de vermelding "zelfstandige" of "zaakvoerder" krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Historicus al dan niet alsdusdanig tewerkgesteld.......
Wie maalt erom? Een paar muggenzifters die gefrustreerd de man i.p.v. de (BuB-)ideologie willen aanpakken. Ik merk hier weinig objectiviteit ten aanzien van het toch wel leuke BuB-initiatief. Waarom ziet niemand dat ze naast een paar minder goede tot abjecte programmapunten, ook heel wat positiefs in hun mars hebben wat jouw visie ook moge zijn? Zelfs voor die-hard-Vlaamsblokkers hebben ze een discriminatoir standpunt in petto voor de allochtonen. ![]()
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat moet je doen als je kandidaat bent? Je beroep opgeven NIET je studies of hobby's of wat dan ook. Dus als jij geschiedenis hebt gestudeerd, maar je werkt als ober. Dan schrijf jij ober, maar niet historicus. Is dat nu zo moeilijk om te verstaan ![]()
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele LSP'ers schreven er 'student', wat ook geen beroep is. Mark Demesmaker van uwe lijst schreef "journalist" terwijl hij ontslag nam voor hij op de lijst kwam te staan, Bart de Wever schreef "wetenschappelijk medewerker" maar hij werkt als secretaresse op het NVA-secretariaat, enz, enz,... |
||
![]() |