Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2012, 21:43   #61
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
maar in de pas moet lopen, anders............

Relevantie?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 21:52   #62
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Dat gaat wel veranderen denk (hoop) ik.
zolang een handvol religieuze gekken er de plak zwaaien, vrees ik van niet.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 21:54   #63
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ali Khamenei is al 73. Gewoon wachten tot ze sterven van ouderdom.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:02   #64
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Goed uitgerekende actie. De meisjes zijn erin geslaagd om de Russische "orthodoxe" "kerk" te tonen als ze is: een laagwaardige, rancuneuze en wraakzuchtige organisatie.
De papen hebben zich verlaagd tot het niveau van de uitdagers, bij deze aantonend dat hun waardigheid niet hoger is dan die van rebellerende tienergrietjes.

Veel stijlvoller is de droge edelmoedigheid van mgr. Leonard, die simpelweg niet reageert wanneer de zoveelste linkie een taart in zijn gezicht smijt, alzo de waarde van de linkie aantonend: een betekenisloos stuk ongedierte, als ware het vogelstront of een regenbui. Ik mag Leonard niet, maar de man heeft zelfs met een taart in zijn gezicht veel meer stijl dan de eigen rijkdom wegphotoshoppende patriarch "kirill" en zijn bende volgevreten papen.

Wat was het ook weer, een horloge van 50.000 euro?
Piero is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:03   #65
Charlemagne
Vreemdeling

Standaard

Ik ben ten diepste teleurgesteld in Putin. Twee jaar voor deze godslasterende sloeries is veel te weinig!!!

Dertig jaar plus heropvoeding is veel geschikter. Hun ouders zijn overduidelijk tekort geschoten in de opvoeding, want hun dochters hebben een volledig gebrek aan manieren en verstand.
Charlemagne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:17   #66
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Russin Bekijk bericht
Helaas krijgen buitenlandse lezers geen volle informatie over die punkband Pussy Riot zo dat mensen een juiste beeld kunnen vormen. En zij niet 3min. maar wel aantal jaren ermee bezig waren. Steeds erger en erger. Grote provocateurs. Dirigent en scenaristen zijn ook bekend. Rusland is niet zo makkelijk als andere landen… Idee is – grote destabilisatie.
Deze … (durf niet "vrouwen" te noemen) zijn een poppen in andere handen.
Als voorbeeld kunt u kijken een andere "politieke actie" die wat eerder zij hebben in museum in middag gedaan. Daar was veel mensen en kinderen. Nu hele wereld mag zien.
Tolokonnikova daar was 9 m. zwanger en na 4 dagen had een kind.
Indrukwekkend...:
http://yellowpress.ws/?public=6218
Ik mag nog veel over die idioten punkband Pussy laten zien.
Gezien in het journaal van acht uur. Een aardige compilatie. Het was kennelijk nodig om eens aan het publiek in het museum te tonen dat mensen seksuele dieren zijn en dat omgangsvormen louter leugenachtige afspraken zijn. Nou ja, de patertjes en nonnetjes weten wel waar Abraham de mosterd haalt. En toch maar de schijn ophouden. Dat is echt walgelijk Russin. Gewone mensen onderdrukken en in het gareel houden en zelf achter de schermen de beest uithangen.

Piero is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 22:20   #67
Charlemagne
Vreemdeling

Standaard

Het verbaast me niets dat prostituees die haatgroep verdedigen. Soort zoekt soort.
Charlemagne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:34   #68
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Inderdaad.

Anderzijds vraag ik mij ook af hou de duiding zou zijn moesten ze een punkgroep een moskee binnenvallen om haar ding te doen.
Dat zou ik even leuk vinden.
Ik vind het toffe meiskes, die " Pussy Riot ", en moedig !
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:35   #69
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Helaas krijgen buitenlandse lezers geen volle informatie over die punkband Pussy Riot zo dat mensen een juiste beeld kunnen vormen. En zij niet 3min. maar wel aantal jaren ermee bezig waren. Steeds erger en erger. Grote provocateurs. Dirigent en scenaristen zijn ook bekend. Rusland is niet zo makkelijk als andere landen… Idee is – grote destabilisatie.
Als voorbeeld kunt u kijken een andere "politieke actie" die wat eerder zij hebben in museum in middag gedaan. Daar was veel mensen en kinderen. Nu hele wereld mag zien.
Indrukwekkend...:
Jij bent een idioot die een monsterlijk regime van tirans alla Poetin zit te verdedigen.

Waarschijnlijk van het zelfde slag die het terecht vind dat Timoshenko moet brommen onder druk van de Russische maffia.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:37   #70
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ja, vertel dat maar eens tegen de goegemeente hier hé. Altijd kant kiezen voor de perverten doen ze hier. Bah !

Is Iran werkelijk het enige deftige land ter wereld ?
Max, jou beste vriend Cyriel Verschaeve behoord ook tot de orde van de anaal ridders.
Oud 18 augustus 2012, 00:41   #71
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlemagne Bekijk bericht
Het verbaast me niets dat prostituees die haatgroep verdedigen. Soort zoekt soort.
Het verbaast me niets dat extreem rechts in België (laten we maar zeggen VB adepten) tirannen in het buitenland verdedigt.

Laatst gewijzigd door giserke : 18 augustus 2012 om 00:44.
Oud 18 augustus 2012, 00:57   #72
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga naar Israel.
Oud 18 augustus 2012, 02:10   #73
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indrukwekkend...:
BRAVO
De link die je aangeeft, is dat een "politieke actie"?
In een openbare ruimte?
Zou het kunnen dat we door de joods/zionistische lobby weer eens voorgelogen worden?
Lees onderstaande ook maar eens, in verband met "de opstand" in Syrië.
-------------------------------------------------------------------------
De door buitenstaanders georganiseerde terreurcampagne.

Voor Nieuwjaar, blijkt uit wikileaks kabels, toen "de opstand" al bijna een volledig jaar aangewakkerd werd, melden SOF teams heel discreet aan mekaar dat het gewoon niets voorstelde, heel dat gedoe, waar toen bij ons in de pers al bijna een jaar systematisch verwrongen berichten werden over geplaatst (door de Joden, zie onder).
Wikileaks Stratfor Email - US Involvement In Syria Assassinations And Terrorism
7 december 2011
Het medialuik van "de opstand" bij ons in de pers werd en wordt verzorgd door de volgende pletwals:
  1. Aaron Zelin = zionistische lobby in de VS / Washington Institute = een zionistische denktank
  2. Het yaLibnan artikel is geschreven door Aryn Baker = TIME’s Middle East Bureau Chief, based in Beirut (achtergrond ? niet gevonden, Aryn is wel een Hebreeuwse voornaam)
  3. Het CNN artikel is geschreven door Wolf Blitzer, toevallig een Jood
  4. Het Kansas City Star artikel is geschreven door Sheera Frenkel = een Israelisch staatsburger (gevonden na lang zoeken)
  5. Associated Press = een Amerikaans persbureau (4.000 medewerkers) > bijgenaamd "the jew AP news"
    Associated Press is a cooperative owned by its contributing newspapers, radio and television stations in the United States, which both contribute stories to the AP and use material written by its staff journalists.
    wikipedia
Noteer: in verband met stratfor, opgericht door ene George Friedman, een jood/zionist.
-------------------------------------------------------------------------
Vandaag liep die Kasparov weer te paraderen voor de camera's.
De hoeveelste keer is dat?

Kasparov is een Jood, mensen mogen weten dat dat een Jood is.
Zijn echte naam is Garry Weinstein.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Rusland is de buitenlandse inmenging, via de in het land aanwezige NGO's, in hun binnenlandse zaken beu en zal vele van deze organisaties als ongewenste buitenlandse agenten beschouwen

RT - HR groups blast ‘foreign agents’ bill, plan to refuse outside aid
The hastily-adopted law on “foreign agent” status for politically-active non-profit organizations triggered a storm of emotions from Russian HR campaigners, who think that tightening screws could split society, hurting the drive towards democracy.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 18 augustus 2012 om 02:14.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 02:49   #74
Creed
Banneling

Standaard

Noteer: in verband met stratfor, opgericht door ene George Friedman, een jood/zionist"

So what? Probeer steven Emmerson. The Investigative Project. Veeeel beter.
Creed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 06:46   #75
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ja, vertel dat maar eens tegen de goegemeente hier hé. Altijd kant kiezen voor de perverten doen ze hier. Bah !
Ik denk eerder dat ze kant kiezen voor de anti-christelijke standpunten.

Moesten die klojo's een moskee zijn binnengevallen zouden we niet al die wereldwijde opgeklopte "outrage" te zien krijgen, dat geef ik je op een briefje.

Putin krijgt van mij ook goede punten om haatmisdaden tegen Christenen even streng te straffen als haatmisdaden tegen moslims.
Oud 18 augustus 2012, 08:26   #76
Russin
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Jij bent een idioot die een monsterlijk regime van tirans alla Poetin zit te verdedigen.

Waarschijnlijk van het zelfde slag die het terecht vind dat Timoshenko moet brommen onder druk van de Russische maffia.

Jij ben zelf “idioot” als jij zo makkelijk met het woord kan manipuleren.
Jammer dat moderator laat je dat doen.
Maar jij ben ook “deze woord” omdat kan jij niet begrijpen waar over mijn post is.
Putin – dat is andere thema en niet voor mensen die op TV stampen zijn gezombeerd en lang tijd kunnen niet al zelf denken en ver dan van hun neus kunnen niet meer zien.
Ik geef je 100% dat jij nu over Stalin begin te praten.
Russin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 09:29   #77
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Bon, de Orthodoxe Kerk vindt de straf te zwaar en Poetin heeft eerder al gezegd dat er geen zware straf moet komen. Veel gemekker van beide zijden over een vrij inhoudsloos voorval. Niet alleen is de straf disproportioneel, maar ook de aandacht die eraan geschonken werd. Ik vind dit vooral aantonen dat Rusland niet in de strenge greep is van Poetin en de Kerk. Beiden waren sluw genoeg om harde straffen te willen vermijden, wat de rechter dus niet was. Ze waren echter niet sluw genoeg om het voorval gewoon te negeren.

Écht storend vind ik het vandalisme dat in Oekraïne plaatsvond.
t Was te hopen dat hier in West Europa eens Pussy Riots opstonden om tegen de "verrijkers" te demonstreren.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 09:37   #78
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Indrukwekkend...:
Lijkt wel een vertoning in een of ander Vlaams Cultureel Centrum.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 09:49   #79
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik denk eerder dat ze kant kiezen voor de anti-christelijke standpunten.

Moesten die klojo's een moskee zijn binnengevallen zouden we niet al die wereldwijde opgeklopte "outrage" te zien krijgen, dat geef ik je op een briefje.

Putin krijgt van mij ook goede punten om haatmisdaden tegen Christenen even streng te straffen als haatmisdaden tegen moslims.
De anglosaksische pers kan de Russofobie weeral eens naar hartelust aanwakkeren (de Guardian op kop, die zelfs een 'live-blog' opstartte om deze wereldgebeurtenis minuut na minuut te kunnen volgen), terwijl het heel wat rustiger bleef toen een Brit veroordeeld werd voor het verbranden van de koran, wat een zogenaamde 'hate crime' was. Maar Rusland verdedigt in deze de eigen godsdienst, iets wat voor het links-liberale establishment gelijkstaat aan heiligschennis. Door een dergelijke hypocriete berichtgeving helpen de massamedia natuurlijk mooi de eigen regering vooruit, want Rusland loopt niet meer in de pas van het westerse wereldverbeteraars, en moet dus zoveel mogelijk zwart gemaakt worden. Op dat vlak is er de laatste 200 jaar nog niet veel veranderd...
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 10:32   #80
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
t Was te hopen dat hier in West Europa eens Pussy Riots opstonden om tegen de "verrijkers" te demonstreren.
"Opstonden"? Door wat kabaal te maken?
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be