![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie niets misdoet in Davao , hoeft niets te vrezen . anders is het opletten , of je loop langs de straat of wacht in een bushalte en plets , oei wat gebeurt er nu , geen proses , geen kosten , geen zever . een verwittigd man is er twee waard . dat geld aldaar . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even en die mensen die achter deze tasjesrover aangingen worden aangeklaagd wegens belemmering van de werkzaamheden van een eerlijke tasjesrover.
http://www.gooieneemlander.nl/region...?lref=mostread |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In andere mensen hun ogen totaal niet. Ik wil niet zeggen dat die waarden 100% perfect zijn. Ik hoef daar mijn tijd niet voor te verspelen door boeken over het onderwerp te lezen. Dat blijk jij naar eigen zeggen vroeger wel gedaan te hebben, voorzover ik me herinner. En zie waar je nu beland bent. Van een goede VB'er naar een anarcho. Nogmaals spijtig. Lees eens wat boeken over boedhisme, dat zal al wat beter en nuttiger zijn denk ik. Andere en betere dan de Westerse morele waarden zie ik toch niet onmiddellijk zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey tof. Het nieuwe modewoordje dat racist moet gaan vervangen.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik me ten zeerste van bewust.
Xenofobie, onredelijke of irrationele angst voor vreemdelingen. Racist. Iemand die negatief onderscheid maakt tussen "rassen". In de meeste gevallen de andere "rassen" als minderwaardig beschouwd. Het feit dat ik muzelmannen als minderwaardige barbaren beschouw die een 7de eeuwse woestijnrover, verkrachter van zowel vrouwen als kinderen, slavendrijver en oorlogsmisdadiger als geilig voorbeeld nemen, maken van mij noch racist, noch xenofoob. Ik zou het eerder realist noemen. Ik heb geen onredelijke angst voor muzeltjes. En ik zie die niet als een ander ras. Het zijn gewoon mensen, die van goed eten slechte stront maken.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Statstieken bekijken van landen waar wapenwet soepel is in vergelijking met Belgie, en dan dit soort loze praatjes komen doen.
|
![]() |
![]() |