Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2012, 00:50   #61
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Bij ons op de filipijnen hebben we daar ook geen last van in de stad Davao met burgemeester Duterté .

Het was een stad waar het echt gevaarlijk werd , en onaangenaam , de mensen met centen trokken er weg en de toeristen bleven ook weg . bedrijven investeerden niet lager, Er waren geregeld rellen , misdaad en ontvoeringen door de moslim rebellen

Duterté was het beu , en voerde de nul tolerantie in . en richte zijn tot nog toe niet te onthullen bende in ( Mannen gehuld in zwarte motor pakken met zwarte helm en zwarte zware moto's . ) genaamd the Dead squats .
De regel is als volgt . Bij het plegen van een misdaad / geweld tegen de medeburger of diefstal . krijg je kort na de feiten op een onbezonnen moment een klein piertje overhandigd , dat men weet heeft van je daden , gelieve er mee op te houden en het wordt je als best aangewezen het gebied Davao te verlaten . Blijf je toch en hou je U gedeinst van alle criminaliteit , dan ben je mogelijk nog vrij gerust , als het feit maar niet gewapend was . PLeeg je toch een tweede crimineel feit , ben je daarboven in overtreding met drugs of overlast door dronkenschap of blijf je U ophouden met provocerende of slechte vrienden of islam groepjes . dan krijg je een tweede papiertje , ergens op straat in je hand gestopt . Laatste waarschuwing . gondgebied verlaten U wordt in de gaten gehouden .

Van af dat moment hebben de dead squats, u in het visier ; en op een dag wordt je een goed door een man of drie flink in elkaar geklopt of als je feiten wat misdadig waren , ineens vanop een rijdende motorfiets een paar kogels in je hoofd .

Tot op heden weet men nog niet precies wie tot de bende dead squats behoord , maar zeker is men dat het een zeer select groepje is in opdracht van DUTERTE .

De rechters hebben er de laatste 8 jaar niet veel werk meer, de stad bloeid als nooit te voren en er is nagenoeg geen misdaad en er zijn geen moslim aanslagen en geen ontvoeringen meer .

Duterte wordt internationaal in vraag gesteld voor de rechten van de mens , zelf antwoorde hij op de journalisten vraag , Is het waar, is Davao de gevaarlijkste stad van de Filipijnen ? zijn antwoord . JA zeker , voor de misdadigers zelf .
Oeijejoeijejoei, daar gaan hier 'n paar van die gutmenschen flauw van vallen, d�*t k�*n nu toch ècht niet, en hun 'mensenrechten' dan, wáár zijn die gebléven, en hun kansarmigiteit, dieskriemienaatsie, rassjiessjme, da m�*g toch zomaar niet...hier gaan wa vlaamskes en belzkes van door't lint gaan dat niet mooi meer is!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 01:08   #62
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Oeijejoeijejoei, daar gaan hier 'n paar van die gutmenschen flauw van vallen, d�*t k�*n nu toch ècht niet, en hun 'mensenrechten' dan, wáár zijn die gebléven, en hun kansarmigiteit, dieskriemienaatsie, rassjiessjme, da m�*g toch zomaar niet...hier gaan wa vlaamskes en belzkes van door't lint gaan dat niet mooi meer is!
Ge kan de situatie met de burgemeester van Davao gerus op internet opzoeken . maar , het werkt .

Wie niets misdoet in Davao , hoeft niets te vrezen .

anders is het opletten , of je loop langs de straat of wacht in een bushalte en plets , oei wat gebeurt er nu , geen proses , geen kosten , geen zever . een verwittigd man is er twee waard . dat geld aldaar .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 05:25   #63
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge kan de situatie met de burgemeester van Davao gerus op internet opzoeken . maar , het werkt .

anders is het opletten , of je loop langs de straat of wacht in een bushalte en plets , oei wat gebeurt er nu , geen proses , geen kosten , geen zever . een verwittigd man is er twee waard . dat geld aldaar .
Misschien waait 't wel over, ik zei toch al van die motorbendes...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 13:12   #64
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Nog even en die mensen die achter deze tasjesrover aangingen worden aangeklaagd wegens belemmering van de werkzaamheden van een eerlijke tasjesrover.
http://www.gooieneemlander.nl/region...?lref=mostread
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 23:32   #65
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik had enkele jaren een collega die zijn mannelijke collegas elke dag een griet met blote borsten doormailde.
Controleerde je die schanddaden dagelijks?

Citaat:
Het is hier vanhetzelfde, allemaal berichten over misgedrag van vreemdelingen. Nooit posten ze misgedrag van autochtonen.
En ook geen blote borsten.

Citaat:
Interpreteren deze berichtgevingen als alle mensen van vreemde origine zijn crimineel. Dit is toch te kort door de bocht.
En welke conclusie trekken we daar uit?
Oud 11 augustus 2012, 01:31   #66
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Mijn dochter, nu 17, gaat gelukkig uit in een ander dorp.
Bang voor dat tuig!
En het is al het zoveelse incident met Marokkanen hier.

http://www.vandaag.nl/hilversum/nieu...weld-op-Groest
Dat komt ervan als je als continent verbied je burgers zich te bewapenen. Wat we in Nederland nodig hebben is iemand als Sheriff Joe Arpaio.
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 01:51   #67
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:

Heel stoer en indrukwekkend... Tot je eens per ongeluk de woede van die bende op je hebt. En zoiets is makkelijk, he. Als een leerkracht op school een pik op je heeft, blijft het beperkt tot slechte punten.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 02:25   #68
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat de daders betreft: het kan mij niet schelen of dat Marokkanen, Bataven, Afghanen of Chinezen zijn.
Dat zou u juist nu wel moeten schelen, dan zou je inzien dat het (bijna) steeds dezelfde soort is. Het heeft alles met hun achterlijk geloof te maken, dat hun met de paplepel is ingegeven bij de geboorte.
Citaat:
Met mannen die zo'n gedrag vertonen, is geen samenleven mogelijk, niet in Marokko, niet in België, niet in Nederland.
En toch laat onze maatschappij zo'n individu's binnen conform de wetgeving van de "gezinshereniging". En voor diegenen die hier geboren zijn en dat gedrag vertonen ligt de schuld voor 100% bij de ouders die hun jong niets bijbrengen van morele Westerse waarden, zo diep zitten die in hun geloof gestrikt. Meestal maken ze zoveel jong dat die gewoon niet binnen de 4 muren van de woning te houden zijn en alle gangsterstreken op straat leren.
Citaat:
Ik pleit dan ook voor heropvoedingskampen naar het model van het Japanse penitentiaire stelsel. De criminaliteit is er veel lager dan ons, precies door die heel andere aanpak van het gevangeniswezen. Bij ons produceert de gevangenis enkel nog meer criminaliteit.
Geen sprake van. Gewoon hun straf in hun thuisland laten uitdoen. We geven al genoeg geld aan allochtonenbeleid en al wat er mee samenhangt..
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 19:15   #69
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat zou u juist nu wel moeten schelen, dan zou je inzien dat het (bijna) steeds dezelfde soort is. Het heeft alles met hun achterlijk geloof te maken, dat hun met de paplepel is ingegeven bij de geboorte.
En toch laat onze maatschappij zo'n individu's binnen conform de wetgeving van de "gezinshereniging". En voor diegenen die hier geboren zijn en dat gedrag vertonen ligt de schuld voor 100% bij de ouders die hun jong niets bijbrengen van morele Westerse waarden, zo diep zitten die in hun geloof gestrikt. Meestal maken ze zoveel jong dat die gewoon niet binnen de 4 muren van de woning te houden zijn en alle gangsterstreken op straat leren.

Geen sprake van. Gewoon hun straf in hun thuisland laten uitdoen. We geven al genoeg geld aan allochtonenbeleid en al wat er mee samenhangt..
Dat vetgedrukte maakt van U een echte randdebiel. Ga eens wat lezen, probeer de bibliotheek. Sectie ethiek, moraalfilosofie ofzo.
Oud 12 augustus 2012, 01:27   #70
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat vetgedrukte maakt van U een echte randdebiel. Ga eens wat lezen, probeer de bibliotheek. Sectie ethiek, moraalfilosofie ofzo.
Die morele westerse waarden zijn in uw anarchistische ogen natuurlijk waardeloos, dat is begrijpelijk.

In andere mensen hun ogen totaal niet. Ik wil niet zeggen dat die waarden 100% perfect zijn. Ik hoef daar mijn tijd niet voor te verspelen door boeken over het onderwerp te lezen.

Dat blijk jij naar eigen zeggen vroeger wel gedaan te hebben, voorzover ik me herinner. En zie waar je nu beland bent. Van een goede VB'er naar een anarcho. Nogmaals spijtig. Lees eens wat boeken over boedhisme, dat zal al wat beter en nuttiger zijn denk ik.

Andere en betere dan de Westerse morele waarden zie ik toch niet onmiddellijk zitten.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 23:20   #71
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Even Verhofstadt citeren.

Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?”
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 08:37   #72
Espadas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Mijn dochter, nu 17, gaat gelukkig uit in een ander dorp.
Bang voor dat tuig!
En het is al het zoveelse incident met Marokkanen hier.

http://www.vandaag.nl/hilversum/nieu...weld-op-Groest
Xenofoob.
Espadas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 08:43   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Espadas Bekijk bericht
Xenofoob.
Hey tof. Het nieuwe modewoordje dat racist moet gaan vervangen.
Oud 17 augustus 2012, 08:45   #74
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hey tof. Het nieuwe modewoordje dat racist moet gaan vervangen.
Een Xenofoob is iets anders dan een racist.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 09:08   #75
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Een Xenofoob is iets anders dan een racist.
Daar ben ik me ten zeerste van bewust.

Xenofobie, onredelijke of irrationele angst voor vreemdelingen.

Racist. Iemand die negatief onderscheid maakt tussen "rassen". In de meeste gevallen de andere "rassen" als minderwaardig beschouwd.

Het feit dat ik muzelmannen als minderwaardige barbaren beschouw die een 7de eeuwse woestijnrover, verkrachter van zowel vrouwen als kinderen, slavendrijver en oorlogsmisdadiger als geilig voorbeeld nemen, maken van mij noch racist, noch xenofoob.

Ik zou het eerder realist noemen.

Ik heb geen onredelijke angst voor muzeltjes. En ik zie die niet als een ander ras. Het zijn gewoon mensen, die van goed eten slechte stront maken.
Oud 17 augustus 2012, 22:02   #76
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Daar ben ik me ten zeerste van bewust.

Xenofobie, onredelijke of irrationele angst voor vreemdelingen.

Racist. Iemand die negatief onderscheid maakt tussen "rassen". In de meeste gevallen de andere "rassen" als minderwaardig beschouwd.

Het feit dat ik muzelmannen als minderwaardige barbaren beschouw die een 7de eeuwse woestijnrover, verkrachter van zowel vrouwen als kinderen, slavendrijver en oorlogsmisdadiger als geilig voorbeeld nemen, maken van mij noch racist, noch xenofoob.

Ik zou het eerder realist noemen.

Ik heb geen onredelijke angst voor muzeltjes. En ik zie die niet als een ander ras. Het zijn gewoon mensen, die van goed eten slechte stront maken.
Volledig akkoord!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:49   #77
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Twee meisjes van 18 en 15 zijn vrijdagochtend ernstig mishandeld door twee Marokkaanse jongens in het uitgaansgebied van Hilversum.

De meisjes weigerden de twee jongens een sigaret te geven. De vriendinnen hadden net uitgaansgelegenheid G-Spot verlaten. De Marokkanen gingen door het lint en begonnen de meisjes af te tuigen. Het jongste meisje hield zelfs een gebroken been over aan het geweldsincident.

Het is niet de eerste keer dat er zware mishandelingen plaatsvinden in het uitgaansgebied. Volgens De Telegraaf hebben allochtone jongeren met bedreigingen, verwensingen en agressie een no go area gecreëerd aan de Groest. Zo werd in mei een 30-jarige Zweed bijna doodgetrapt en trapten Marokkaanse jongeren begin april twee mannen het ziekenhuis in.

Link: http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...eld_in_hi.html

In het kader van de recente artikelen over arrogantie tegen vrouwen (http://www.standaard.be/artikel/deta...052&word=femme) lijkt dit artikel me wel een thread waard. Ook in Nederland worden (jonge) vrouwen de laatste tijd meer en meer geconfronteerd met geweld van allochtone mannen.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Goed zo!
Ja, daar zijn ze " goed " in, de " jongeren " met Marrokkaanse achtergrond. Ze zijn een begrip geworden : lees je ergens een faits divers gerelateerd aan zwaar en nutteloos geweld, denk je bijna automatisch aan Marrokkanen.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 00:56   #78
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Goede vraag, je hebt performaal en verbaal I.Q.

Maar dat wist je niet he?
Konijn aan het spit !
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 06:05   #79
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipus Bekijk bericht
Tot welk ras of religie behoort "vreemd gespuis" ?

Gebaar je maar van de domme. Ook gerapporteerd wegens oproepen tot geweld.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 06:10   #80
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Dat komt ervan als je als continent verbied je burgers zich te bewapenen. Wat we in Nederland nodig hebben is iemand als Sheriff Joe Arpaio.
Statstieken bekijken van landen waar wapenwet soepel is in vergelijking met Belgie, en dan dit soort loze praatjes komen doen.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be