![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga in het zonnetje zitten mensen! nu ik weet dat men van "complexen" gratis esthetische operaties kan krijgen, staat mijn face-lift, mijn liposuctie en mijn schaamlipcorrectie ineens vooraan op de agenda! Zal ik de schaamlipcorrectie op de eerste plaats zetten? ik hoorde namelijk dat knip en snijwerk in die regio steevast worden terugbetaald.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2012 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om tot rust te komen, om een religieus gebod na te volgen, om de aanwezigheid van God te ervaren, om kracht te putten, ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat trouwens bij de meesten gebeurd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, die ervaar je ogenblikkelijk, tijdens het gebed.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Iedere godsdienst probeert de toekomst te veranderen. Eerst zoveel mogelijk zieltjes winnen om de invloedsfeer te vergroten, HUN regels over de wijze van leven op te leggen. Als je hiermee de toekomst niet wil veranderen weet ik het niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sommige mensen zouden over religie beter zwijgen. Iedereen heeft het volste recht op zijn/haar eigen opinie. Maar wie tegen religie is doet er beter aan om niet, in naam van het atheisme, over de religie onzin uit te kramen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tsss...In plaats van gewoon alle ouders van besneden kinderen uit hun burgerrechten te ontzetten wegens kindermishandeling en het toebrengen van blijvend letsel.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hetgeen ik geschreven heb is er volstrekt geen tegenstrijdigheid. Je mag gerust over religie je eigen mening, voor of tegen, hebben en die ook uiten. Maar dan hoor je daaromtrent religie niet te vervallen in onzin en onwaarheden.
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Wat wensen de klagers aan de klaagmuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andersom? U bedoelt dus dat wie gelovig is best ook geen kritiek uit op wie dat niet is? Ik ben het daar volledig mee eens. Meer nog, die gelovige hoort volgens mij zich evenzeer te onthouden van bekeringsdrift.
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, dit gaat om kindermishandeling (zowel het snijwerk als de religieuze indoctrinatie). En de schade is onherstelbaar, zie maar het voorbeeld van Kallikles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 augustus 2012 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt blijkbaar een rechtstreekse lijn? met welke godheid dan wel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ga snel naar hospi lopen se,men vrouw wou zich zelfmoorden wegens te kleine borsten,en ze is doodziek van men kleine leuter te zien.
Merçiieeee Ziekenkas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En het laatste deel van je antwoord is gewoon belachelijk.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 10 augustus 2012 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |