![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *kuch*22cm*kuch*
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb als heel jong meisje, net geen kind meer, een film gezien die mij mijn hele leven lang is bijgebleven:
Een man is dol op lezen, leest overal en altijd. Zijn vrouw en zijn baas zijn daar woedend om en spannen samen om hem elke gelegenheid tot lezen te ontnemen. Dan vindt hij een plekje in de archiefkelder van zijn werk, hij gaat er zijn lunchpauze doorbrengen, helemaal alleen, begint te lezen en vergeet de tijd. Als hij eindelijk terug naar boven gaat is er een wereldramp gebeurt (nucleaire ramp?), iedereen is dood maar de gebouwen enzovoort zijn blijven bestaan. De man verzamelt overal boeken in bibliotheken en zo en sorteert ze : die boeken zal hij lezen in het eerste jaar dat hij alleen is, die in het tweede jaar. Tevreden wil hij eraan beginnen en dan ... valt zijn bril stuk. Die film heeft mij geleerd hoe relatief alles is en hoe afhankelijk wij mensen zijn van kleine zaken. Ik zal niet zeggen dat de film mijn leven veranderd heeft maar hij heeft mij wel geleerd alles in verhouding te plaatsen.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geleerd dat sletterige vrouwen van Rocco houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 11 augustus 2012 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ben je daar zeker van?
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je Rocco in twijfel trekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een solipsistische fase gehad.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, de Rocco.....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toonladders zijn slechts schematische voorstellingen van toonaarden.
Vele modulaties tussen toonaarden zijn echter beestige clichés, o.a. die van majeur naar de relatieve mineur is zo versleten als mijn bomma haar schotelvodde. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, het is bezijden mijn punt, ik ga niet van Do majeur naar de relatief mineur, ik speel sowieso raar of zellden majeur toonladders. Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 augustus 2012 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De periode waarin ik dit gezien heb, hadden wij zelfs nog geen TV. Mogelijk daardoor dat ik nooit de link heb gelegd met een TV-serie, ik logeerde toen bij een tante, dat herinner ik me ook nog goed.
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |