Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2012, 21:54   #61
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Moeten ze ineens hun handtassen thuislaten? Dat zou zorgen voor een drastische terugval in het aantal handtasdiefstallen ook...
Inderdaad, ze lokken gewoon handtasdiefstal uit.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:17   #62
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Fout, het is niet aan hem om uit te maken wie er als slet bijloopt en hoe ons volk zich moet kleden.
Voila!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:23   #63
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Fout, het is niet aan hem om uit te maken wie er als slet bijloopt en hoe ons volk zich moet kleden.
Ja omdat hij vreemdeling is. Maar vanuit ons eigen volk mogen er perfect opmerkingen gemaakt worden naar vrouwen die er als hoeren of sletten bijlopen. Net zoals vrouwen maar moeten kunnen verdragen dat bouwvakkers vanop hun stelling ernaar fluiten.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:24   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Ik heb eigenlijk graag dat ze er als sletten bijlopen.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:27   #65
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat een achterlijke mening over vrouwen!
Vrouwen houden zich beter niet bezig met politiek.

Keine Frauen im Politik, damit die Küche lebt!

Citaat:
Ookal dragen wij een korte rok,short, een topje, dat betekent helemaal niet dat vrouwen hoeren zijn,
Dat heb ik dan ook helemaal niet beweerd.

Citaat:
of dat gore opmerkingen en seksuele intimidatie kunnen.
Aan de ene kant willen bekeken worden en aan de andere kant niet tegen opmerkingen kunnen. Tja, wie het ene kiest moet het andere er maar bijnemen.
Oud 9 september 2012, 22:27   #66
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Ja omdat hij vreemdeling is. Maar vanuit ons eigen volk mogen er perfect opmerkingen gemaakt worden naar vrouwen die er als hoeren of sletten bijlopen. Net zoals vrouwen maar moeten kunnen verdragen dat bouwvakkers vanop hun stelling ernaar fluiten.
Dus volgens u vinden vrouwen een fluitende bouwvakker gelijk aan opmerkingen van mannen die hen als hoeren en sletten beschouwen? En is het goed wanneer het maar eigen volk is?
Uw mening is ronduit achterlijk!
Oud 9 september 2012, 22:27   #67
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk graag dat ze er als sletten bijlopen.
Kan zijn. Wat natuurlijk ook veel over jou zegt.
Oud 9 september 2012, 22:29   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Hij heeft nochtans ten dele gelijk. Een vrouw die er als een slet / hoer bijloopt, moet niet verwonderd zijn dat ze opmerkingen krijgt.

Alleen, het is niet aan vreemdelingen om de sletten en hoeren van ons volk te bekritiseren.
Ok. Als een vrouw/meisje er slettig bijloopt, en U voelt de behoefte haar over aan te spreken, dan kan dat zonder enig gevolg. U mag gewoon effe beleefd blijven, en dat gaat waarschijnlijk meer "resultaat" opleveren dan vanop een paar meter haar een paar pittige opmerkingen toe te werpen.

Zelfs de meest goedkope stoephoer gaat er niet mee gediend zijn als een achterlijk onbeschofte oetlul dat vanop 10 meter toeroept. Zelfs als de onbeschofterik volledig accuraat is in zijn opmerkingen.
Oud 9 september 2012, 22:29   #69
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen houden zich beter niet bezig met politiek.

Keine Frauen im Politik, damit die Küche lebt!

Dat heb ik dan ook helemaal niet beweerd.

Aan de ene kant willen bekeken worden en aan de andere kant niet tegen opmerkingen kunnen. Tja, wie het ene kiest moet het andere er maar bijnemen.
Joh, waarom pleit je niet ineens voor afschaffing van het stemrecht voor vrouwen!
Dus wanneer u kijkt moet u een opmerking maken omdat het hoeren en sletten zijn? Dat lijkt me werk voor een psychiater wanneer iemand een dergelijke mening heeft.
Oud 9 september 2012, 22:30   #70
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus volgens u vinden vrouwen een fluitende bouwvakker gelijk aan opmerkingen van mannen die hen als hoeren en sletten beschouwen?
Heb ik dat beweerd? Neen dus. Begrijpend lezen is voor veel vrouwen nog altijd iets dat moeilijk is, net zoals met de auto rijden. Maar dat is de natuur zeker, zeker geen probleem...

Citaat:
En is het goed wanneer het maar eigen volk is?
Ja. Omdat volkeren mogelijkerwijs mede gebonden worden door vrij algemeen aanvaardde ethische waarden.

Citaat:
Uw mening is ronduit achterlijk!
Oud 9 september 2012, 22:30   #71
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ok. Als een vrouw/meisje er slettig bijloopt, en U voelt de behoefte haar over aan te spreken, dan kan dat zonder enig gevolg. U mag gewoon effe beleefd blijven, en dat gaat waarschijnlijk meer "resultaat" opleveren dan vanop een paar meter haar een paar pittige opmerkingen toe te werpen.

Zelfs de meest goedkope stoephoer gaat er niet mee gediend zijn als een achterlijk onbeschofte oetlul dat vanop 10 meter toeroept. Zelfs als de onbeschofterik volledig accuraat is in zijn opmerkingen.
Hoera, waar bleef u toch, eindelijk een man die iets over vrouwen begrijpt!
Oud 9 september 2012, 22:32   #72
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Joh, waarom pleit je niet ineens voor afschaffing van het stemrecht voor vrouwen!
Ok. Bij deze pleit ik voor de afschaffing van het stemrecht voor vrouwen. En mannen. Verkiezingen veranderen toch niets, indien dat wel had gekund, waren ze al afgeschaft.

Citaat:
Dus wanneer u kijkt moet u een opmerking maken omdat het hoeren en sletten zijn?
Ook dat heb ik helemaal niet beweerd. Lees eens traag en duidelijk wat ik schrijf in plaats van er maar lukraak wat uit te flappen.

Citaat:
Dat lijkt me werk voor een psychiater wanneer iemand een dergelijke mening heeft.
Last met vrije meningsuiting? Tsss...
Oud 9 september 2012, 22:33   #73
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het rechtsysteem moet inderdaad wetenschappelijker worden. Mensen zijn gewoon voor een groot deel niet verantwoordelijk voor hun gedrag.

Maargoed, als jij wetenschappelijke dingen wilt ontkennen, alleen omdat het je niet aanstaat, is dat goed hoor.
Pedofilie ook hé, in de jaren '70 hebben ze dat zo geprobeerd te benaderen maar dat is falikant misgelopen. Zelfs al is het een natuurlijk verklaarbare drang dan nog is het niet iets wat je moet toelaten.

Nudisme is ook natuurlijk verklaarbaar, als we jou moeten volgen moeten we hier naakt rondlopen en mag iedereen geneukt worden omdat alles maar een instinctieve drang is, ik dacht toch dat we dat stadium al lang voorbij waren.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:34   #74
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik dat beweerd? Neen dus. Begrijpend lezen is voor veel vrouwen nog altijd iets dat moeilijk is, net zoals met de auto rijden. Maar dat is de natuur zeker, zeker geen probleem...

Ja. Omdat volkeren mogelijkerwijs mede gebonden worden door vrij algemeen aanvaardde ethische waarden.

stemrecht- vrouwen - politiek...lukt het nu wel? Goed zo er is nog hoop!
Dat uw vrouw niet kan rijden is haar probleem, wat niets over de kwaliteiten van vrouwen zegt.
U moet echt eens meer naar buiten want ondertussen is de algemene norm dat vrouwen dragen wat zij willen, blijkbaar heeft u daar nogal problemen mee! toch wel een lange broek gedragen vandaag of gelden uw "ethische" waarden enkel voor vrouwen?

Laatst gewijzigd door alice : 9 september 2012 om 22:34.
Oud 9 september 2012, 22:37   #75
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok. Bij deze pleit ik voor de afschaffing van het stemrecht voor vrouwen. En mannen. Verkiezingen veranderen toch niets, indien dat wel had gekund, waren ze al afgeschaft.

Ook dat heb ik helemaal niet beweerd. Lees eens traag en duidelijk wat ik schrijf in plaats van er maar lukraak wat uit te flappen.

Last met vrije meningsuiting? Tsss...
Last met de vrije meningsuiting heb ik zeker niet maar een man die vrouwen indeelt als hoeren en sletten op basis van hun kleding, en dan ook nog vind dat "eigen" volk wel, maar anderen dan weer niet opmerkingen mag maken, alsof die vrouwen hoeren en sletten zijn,moet hulp zoeken!
Oud 9 september 2012, 22:44   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan zijn. Wat natuurlijk ook veel over jou zegt.
Ja, maar ik ben zo iemand die zich daar weinig van aantrekt.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2012, 22:45   #77
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat uw vrouw niet kan rijden is haar probleem, wat niets over de kwaliteiten van vrouwen zegt.
En nog eens persoonlijk worden ook? Typisch vrouwelijk: emotioneel worden in een discussie. Dada ratio... Ik begin toch ook niet te neuten over uw vaat die nog moet gedaan worden?

Citaat:
U moet echt eens meer naar buiten want ondertussen is de algemene norm dat vrouwen dragen wat zij willen,
Normen zijn veranderlijk.

Citaat:
of gelden uw "ethische" waarden enkel voor vrouwen?
Gezien de natuurlijke aard van vrouwen (socialer, emotioneler, zachtaardiger,...) is het logisch dat de ethische waarden verschillen en voor vrouwen dus van iets andere aard zijn ja.
Oud 9 september 2012, 22:57   #78
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En nog eens persoonlijk worden ook? Typisch vrouwelijk: emotioneel worden in een discussie. Dada ratio... Ik begin toch ook niet te neuten over uw vaat die nog moet gedaan worden?

Normen zijn veranderlijk.

Gezien de natuurlijke aard van vrouwen (socialer, emotioneler, zachtaardiger,...) is het logisch dat de ethische waarden verschillen en voor vrouwen dus van iets andere aard zijn ja.
Volgens u kunnen vrouwen toch niet goed autorijden? Dan moet uw vrouw niet overtuigend zijn geweest dat dit een kwakkel is.

En doet u die vaat niet op zondag? Dus geen moderne man? Of bood u aan de mijne te doen, zodat ik emotioneel, zachtaardig, lekker sociaal kan zijn met de buurman? Want ja, die korte broek!...of zondig ik nu tegen de "ethische" waarden die u vrouwen toeschrijft?
Oud 9 september 2012, 23:02   #79
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Zijn er eigenlijk cijfers over de relatie tussen sexuele intimidatie en de lengte van het rokje dat een vrouw aanheeft ? Worden kortgerokte vrouwen vaker aangerand ?
Oud 9 september 2012, 23:08   #80
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Zijn er eigenlijk cijfers over de relatie tussen sexuele intimidatie en de lengte van het rokje dat een vrouw aanheeft ? Worden kortgerokte vrouwen vaker aangerand ?
Wat stel je voor; minder dan dertig centimeter vroeg ze erom?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be