![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van twee vechtende honden die beiden zouden kunnen verliezen door hun gekibbel kreeg ik de boodschap dat De Wever zich democratisch gedroeg door een gesprek aan te gaan met De Winter. Dat is scoren ten opzichte van Patrick niet waar?
Politiek wonnen zowel de listige wever als de koude winter hier lijkt me. Zou men ze vlug opnieuw uitnodigen? |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier vond ik Filip De Winter heel sterk uit de hoek komen. Ik begrijp gerust dat er mensen zijn die meegesleept worden door Bart De Wever met zijn "positief verhaal voor immigratie". Dat is gewoon niets anders de PS/Sp.a anno 2012. Filip De Winter heeft mijn inziens gelijk dat men de mensenrechten opnieuw moet evalueren, niet in het minst omdat ze beklonken zijn in het koude oorlogsklimaat met als grote gezamenlijk vijand het wijlen soviet-communisme.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Flip De Winter heeft hier slecht op ingespeeld.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ter uwer verdediging : het is nog maar recent gebeurd Als die partij één erkenning in vraag stelt, moet ze ook de moed hebben de andere erkenningen in vraag te stellen : alle theïstische godsdiensten houden vast aan het bestaan van een niet-tastbaar superwezen. Of je geld dan naar God, Allah of Jahweh gaat zou dan geen rol meer mogen spelen...
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Artikel 1 van de UVRM
--------------------- Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen.... Misschien moet dat in uw geval inderdaad opnieuw herbekeken worden ![]() Citaat:
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet dus nooit: ge oogst maar wat ge zelf zaait. Laatst gewijzigd door system : 10 september 2012 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is daar mis mee? De verklaring van de rechten van de mens is geen Goddelijke overlevering, voor eeuwig in steen gebeiteld, maar is opgesteld door mensen, in een specifieke historische constellatie. Iets wat opgesteld is door mensen, kan ook door mensen gewijzigd worden. Waarom zouden ze onder geen beding aangepast mogen worden, zeker als de huidige situatie daarom vraagt? Of zijn de verlichte wereldverbeteraars zelf vervallen in datgene wat zij de Kerk steeds hebben aangewreven, namelijk star dogmatisme?
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() De VRT speelde alleszins een vuil spel...
Die had enkel de bedoeling te laten blijken hoe racistisch rechtss Vlaanderen is... 'N-VA=VB light). Gelukkig heeft de N-VA BDW. Laatst gewijzigd door jump in the box : 10 september 2012 om 13:13. |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Waar blijven de andere partijen om openlijk over asiel en migratie - ook met het VB - in debat te gaan? Die hebben geen mes tussen de pamper, maar stront in de pamper.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, laat maar. Je slaat hier overduidelijk nog maar eens wanhopig in het rond in de hoop je gezichtsverlies ietwat te beperken. In het verleden heb ik al eens opgemerkt dat met bondgenoten zoals jij België geen vijanden meer nodig heeft. Dat geldt vandaag nog evenzeer als enkele jaren geleden ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 10 september 2012 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Juist. Het is de 2de keer dat dit mij opvalt. de eerste keer in terzake in het minidebat met Alexander De Croo. Ik hoop dat BDW hier geen gewoonte van maakt.
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() De Wever krijgt een lesje!
Tijdens het debat in Terzake zojuist tussen Almaci van Groen en De Wever zette Almaci bleke Bart regelmatig eens goed op zijn plaats. Op het einde stond De Wever met zijn mond vol tanden. Niettegenstaande dat De Wever -weer eens!- zijn tegenstreefster constant probeerde te onderbreken. Maar Almaci liet zich niet doen. Een harde tante deze Almaci. Niet onder een klak te vangen. En vooral: bekwaam! |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling