![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen raad ik aan de trilogie vijftig tinten eens te lezen. Gelet op het sukses bij vrouwen weten we ondertussen waar de klepel hangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat vrouwen door dergelijke boeken er wel een lossere zeden op nahouden. Stiekem hopen ze dat ze ook zo'n dominante man tegenkomen die hen alle hoeken van de kamer laat zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T
Citaat:
Niet elke dag. Het kan ook niet anders. Er moeten ook nu en dan eens gewoonweg kindjes worden gemaakt. Maar toch, misschien brengen de boeken de vrouwvriendelijke webindustrie op ideeën. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 november 2012 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ow. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vrees dat de kerstboom me die ellende van het vervolg zal aandoen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zelfs barslecht geschreven, hoevaak bijt dat kind niet op haar lip en hoeveel keren kijkt hij niet geergerd met donkere blik? Zelfs de seksuele handelingen zijn erbarmelijk clichématig omschreven....nee hoor, schrijven kan die mevrouw niet, niveau van een beeldroman bij de kapper vroeger komt in de buurt...dan vinden trouwens meerdere vrouwen die erover praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uniek is het ook niet echt .... zoveel jaren terug ( 10 ? 15 ? ) was er nog zo'n hype rond zo'n gelijkaardig boekje waar de titel me helaas niet meteen te binnen schiet maar dat wel kon rekenen op een precedent in het populaire genre en vooral een betere schrijfstijl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelt u histoire d'O? Het Erotisch labyrinth? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( beiden zijn ook geen bestsellers van eenzelfde kaliber te noemen dacht ik... lag het bv niet aan de vertaling of de latere verfilming dan was histoire d'O al helemaal niet bekend geraakt ) Even dacht ik aan de titel 'De gelukkige huisvrouw' ( ik dacht dat het iets met de term 'huisvrouw' was in de titel en eveneens een vertaald werk ) was maar dat bleek het alvast niet te zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk wel. Er zijn zelfs te veel onderdanige mannen, daardoor zijn die boeken misschien wel zo succesvol: ze doen vrouwen fantaseren over echte mannen. Maar het is wel zo oeverloos geschreven dat ik geen twee zinnen meer kan lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergo er wordt nog altijd hypocriet gedaan over de sexualiteit van vrouwen. Er zijn er genoeg die zich graag onderdanig voelen tijdens het vrijen en trouwens: naar het schijnt draagt draagt de sub in een relatie eigenlijk de broek.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt daarom nog niet dat die mensen, mannen of vrouwen onderdanig zijn of daarnaar verlangen buiten het seksuele spelletje. En ja, de onderworpene houdt altijd de touwtje in handen, die bepaald immers de grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een echte man drinkt enkel bier, laat veel scheten en boeren, woont in iets wat lijkt op een hol en draagt enkel een berenvel met daaronder niks. Zijn wapen is een knots. Hij aanvaardt geen tegen-of inspraak van vrouwen en ziet een vrouw enkel als seksobject en werkslaafje. En o ja, de echte man is heel rijk.., Lig je strike? |
|
![]() |
![]() |