![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Als die opvattingen niet stroken met de realiteit, dan is er iets mis met die opvattingen, niet met de realiteit. Als het paradigma teveel geconfronteerd wordt met anomaliën, dan ontstaat er een shift naar een ander paradigma. In dat opzicht kan ik je aanraden om wat te lezen van Thomas Kuhn.
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De realiteit wordt op elk moment gemaakt, en is dus een maaksel van de mensen, en kan bijgevolg aangepast worden aan de opvatting - daar draait politiek om: maak de realiteit zodat ze dichter bij het ideaal komt te staan. Ieder heeft verschillende opvattingen - dat is dan ook het onoplosbare probleem van de democratische politiek.
![]() |