![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Men wilt zo een derde wereldoorlog ontketenen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cheers. Als het tegensteekt en de keel te droog wordt, dan kan je opnieuw komen leuren met petrol aan dumpingprijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verschil met een schizofreen is dat dat een enkeling is, en de geloofsgekte zich in groep voordoet, wat het nog gevaarlijker maakt. Ik wil nog eens onderlijnen dat dat niet het geval is voor "filosofisch gelovigen" die gewoon een vorm van levenswijsheid putten uit traditionele geloven, maar wel voor al die maniakken die zich "beledigd voelen" als anderen eens lachen met hun denkbeelden. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2012 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er is ook voldoende water in het Midden-Oosten en Noord-Afrika Ik hoop echt uit het diepste van m'n hart dat de aardoliekraan dichtzal gaan, geen respect voor islam maar ondertussen wel eisen dat aardolie verkocht wordt dit tart alle verbeelding Geen aardolie, geen auto, geen werk, geen job, geen leven, Geen elektriciteit, niks, nada Laatst gewijzigd door Moor : 14 september 2012 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste gaat om vrije meningsuiting (cartoons, filmkes, kritiek, humor)...een verworvenheid van het beschaafde westen. Het tweede gaat om moord, doodslag, oorlog, genocide,... een bezigheid overwegend van iets minder beschaafde islamieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() De inflatie zal stijgen, ontslagen, jobverlies,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Joden die nu leven? Werden zij dan uitgemoord? Werd er enige holocaust uitgevoerd op hen NEEN De Joden zijn een volk gelijke een ander volk, evenwaardig, als jij zegt "ik heb iets tegen Moslims" dan is dat "Vrijheid van meningsuiting" Wanneer ik of eender welke mens zegt "Ik haat Joden" dan is dat "Anti-SEMITISME" en dat KAN NIET |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar komt respect voor religieuze idiotie niets bij doen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duitsers en islamieten. Fraai clubje. ![]() Citaat:
Zolang het om verbaal geweld gaat, vind ik dat alles moet kunnen, ook verbaal anti-semitisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Mijn moeder vertelde me dat de straten bezaaid waren met paardestront en ezelstront,
men gebruikte de fiets, wij hadden Moslims hadden jullie bij jullie ballen, jullie konden niks doen, Probeer wat meer "zonnepanelen en turbines" te bouwen zou ik zeggen of de straten gaan weer bezaaid worden met koeiemest en paardemest, haal de klompen terug naar boven, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 14 september 2012 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ezels? HIER?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ofwel respect voor de Islam en niet enkel Islam maar ook Hindoeisme, Boudhisme en alle andere godsdiensten ofwel bereid jullie voor om terug te keren naar de jaren 1500 , geen vliegtuigen, geen centrale verwarming, geen cinema, geen leven, nada, DONKERE MIDDELLEEUWEN TERUG |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://weeswaakzaam.com/20-tekenen-d...s-op-komst-is/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nogmaals ik betreur de dood van die ambassadeur, dat heeft totaal niks te maken met de Islam, al dat geweld is niet goed, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() M'n moeder was heel jong toen ze naar hier kwam tijdens de zeventiger jaren en er werd zeer veel steenkool gebruikt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit gaat leuk worden. 9.5 En wanneer de maanden, waarin het u niet geoorloofd is hen aan te vallen, zullen zijn verloopen, dood dan de afgodendienaars waar gij hen moogt vinden; maak hen gevangen, beleger hen en wacht hen op iedere geschikte plaats op. Maar indien zij berouw mochten betoonen, en de bepaalde tijden voor het gebed in acht nemen en de voorgeschrevene aalmoezen geven, stel hen dan in vrijheid; uw God is genadig en barmhartig.http://www.searchtruth.com/chapter_d...&translator=21 (leuk trouwens die oude spelling. Zouden ze dat nu gebruiken omdat het plechtiger klinkt?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 september 2012 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |