Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2012, 08:14   #61
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De nagel op de kop.
Gisteren vertolkte Torfs, waarvan ik normaal geen hoge pet opheb, ongeveer een identiek standpunt.
Jurist Matthias Storme verwees in zijn teksten vroeger ook naar de onwenselijkheid om fatsoen te juridiseren, op gevaar af dat de vrije meningsuiting totaal op de helling komt.
Wanneer de Joden aangevallen worden? Dan is dat anti-semitisme maar wanneer de Moslims aangevallen worden dan is dat "vrijheid van meningsuiting" begrijpen wie kan????

Men wilt zo een derde wereldoorlog ontketenen
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 08:15   #62
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Bereid je dan voor om ezels, paarden en koeien te berijden

En da
Bereid je dan voor om zand te vreten, en je olie te zuipen.
Cheers.

Als het tegensteekt en de keel te droog wordt, dan kan je opnieuw komen leuren met petrol aan dumpingprijzen.
Oud 14 september 2012, 08:18   #63
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer de Joden aangevallen worden? Dan is dat anti-semitisme maar wanneer de Moslims aangevallen worden dan is dat "vrijheid van meningsuiting" begrijpen wie kan????
Alle gelovigen, in gelijk welk ingebeeld geloof, die zo ver willen gaan dat zij geweld willen plegen, of dat zij geweldplegingen goedkeuren/aanmoedigen omdat anderen een andere mening verkondigen over dat ingebeelde geloof, zijn zwaar psychiatrisch erover. Ze zijn elke vorm van relativering kwijt (wat het basiskenmerk is voor een diep gelovige: zijn rationele denken wordt uitgeschakeld van zodra iets te maken heeft met zijn geloof) en worden gevaarlijke gekken als ze geweld gaan gebruiken, op dezelfde manier als een schizofreen een gevaarlijke gek is wanneer hij door zijn hallucinaties tot geweld gedreven wordt.

Het enige verschil met een schizofreen is dat dat een enkeling is, en de geloofsgekte zich in groep voordoet, wat het nog gevaarlijker maakt.

Ik wil nog eens onderlijnen dat dat niet het geval is voor "filosofisch gelovigen" die gewoon een vorm van levenswijsheid putten uit traditionele geloven, maar wel voor al die maniakken die zich "beledigd voelen" als anderen eens lachen met hun denkbeelden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2012 om 08:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 08:18   #64
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Bereid je dan voor om zand te vreten, en je olie te zuipen.
Cheers.

Als het tegensteekt en de keel te droog wordt, dan kan je opnieuw komen leuren met petrol aan dumpingprijzen.
jaja de Arabieren en Berbers hebben voor eeuwen en eeuwen zonder aardolie geleefd en derbij nog die aardolie kan geexporteerd worden naar andere Moslimlanden

Er is ook voldoende water in het Midden-Oosten en Noord-Afrika

Ik hoop echt uit het diepste van m'n hart dat de aardoliekraan dichtzal gaan, geen respect voor islam maar ondertussen wel eisen dat aardolie verkocht wordt dit tart alle verbeelding

Geen aardolie, geen auto, geen werk, geen job, geen leven,

Geen elektriciteit, niks, nada

Laatst gewijzigd door Moor : 14 september 2012 om 08:19.
Oud 14 september 2012, 08:19   #65
Moor
Gouverneur

Standaard

Eeen voorproefje

http://www.youtube.com/watch?v=86rkq...eature=related
Oud 14 september 2012, 08:19   #66
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Men wilt zo een derde wereldoorlog ontketenen
Ik weet dat het voor islamieten niet simpel te begrijpen is, maar probeer eens het verschil te snappen tussen verbaal aanvallen en fysiek aanvallen.
Het eerste gaat om vrije meningsuiting (cartoons, filmkes, kritiek, humor)...een verworvenheid van het beschaafde westen.
Het tweede gaat om moord, doodslag, oorlog, genocide,... een bezigheid overwegend van iets minder beschaafde islamieten.
Oud 14 september 2012, 08:20   #67
Moor
Gouverneur

Standaard

De inflatie zal stijgen, ontslagen, jobverlies,
Oud 14 september 2012, 08:23   #68
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik weet dat het voor islamieten niet simpel te begrijpen is, maar probeer eens het verschil te snappen tussen verbaal aanvallen en fysiek aanvallen.
Het eerste gaat om vrije meningsuiting (cartoons, filmkes, kritiek, humor)...een verworvenheid van het beschaafde westen.
Het tweede gaat om moord, doodslag, oorlog, genocide,... een bezigheid overwegend van iets minder beschaafde islamieten.
wie heeft de Joden vermoord? Wie heeft de holocaust uitgevoerd? De Moslims of de niet-Moslims? Was het niet Hilter met de Katholieke kerk?

De Joden die nu leven? Werden zij dan uitgemoord? Werd er enige holocaust uitgevoerd op hen NEEN

De Joden zijn een volk gelijke een ander volk, evenwaardig, als jij zegt "ik heb iets tegen Moslims" dan is dat "Vrijheid van meningsuiting"

Wanneer ik of eender welke mens zegt "Ik haat Joden" dan is dat "Anti-SEMITISME" en dat KAN NIET
Oud 14 september 2012, 08:23   #69
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
jaja de Arabieren en Berbers hebben voor eeuwen en eeuwen zonder aardolie geleefd
Dat was me het leven wel...

Citaat:
en derbij nog die aardolie kan geexporteerd worden naar andere Moslimlanden
Om welk moslim-automerk mee te vullen?

Citaat:
Er is ook voldoende water in het Midden-Oosten en Noord-Afrika
Schol.

Citaat:
Ik hoop echt uit het diepste van m'n hart dat de aardoliekraan dichtzal gaan, geen respect voor islam maar ondertussen wel eisen dat aardolie verkocht wordt dit tart alle verbeelding
Aardoliehandel is een wederzijdse vrije overeenkomst war beide partijen beter van worden.
Daar komt respect voor religieuze idiotie niets bij doen.

Citaat:
Geen aardolie, geen auto, geen werk, geen job, geen leven,
Geen klanten, en voor jullie is het ook de (zand)berg af.
Oud 14 september 2012, 08:26   #70
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wie heeft de Joden vermoord? Wie heeft de holocaust uitgevoerd? De Moslims of de niet-Moslims? Was het niet Hilter met de Katholieke kerk?
Hitler in samenwerking met de groot-moefti.
Duitsers en islamieten.
Fraai clubje.

Citaat:

De Joden zijn een volk gelijke een ander volk, evenwaardig, als jij zegt "ik heb iets tegen Moslims" dan is dat "Vrijheid van meningsuiting"

Wanneer ik of eender welke mens zegt "Ik haat Joden" dan is dat "Anti-SEMITISME" en dat KAN NIET
Hier heb je een punt, maar je probeert het te maken tegen de verkeerde.
Zolang het om verbaal geweld gaat, vind ik dat alles moet kunnen, ook verbaal anti-semitisme.
Oud 14 september 2012, 08:26   #71
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bereid je dan voor om ezels, paarden en koeien te berijden

En dan wordt Europa gekatapulteerd tot het Middelleeuwen

Ik hoop echt waar dat de aardoliekraan dicht wordt gedraaid dan zullen jullie zien

deze wapen wordt veel te weinig gebruikt, ik hoop echt dat de OPEC de aardolie kraan dichtdraait
en op de rest van de wereld is geen olie te vinden denk je? Denk dan nog eens: het zijn vooral de arabieren die hun ondergrond laten leegpompen om in weelde te kunnen leven. De rest houdt zijn reserves netjes onder de grond.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 08:26   #72
Moor
Gouverneur

Standaard

Mijn moeder vertelde me dat de straten bezaaid waren met paardestront en ezelstront,

men gebruikte de fiets, wij hadden Moslims hadden jullie bij jullie ballen, jullie konden niks doen,

Probeer wat meer "zonnepanelen en turbines" te bouwen zou ik zeggen of de straten gaan weer bezaaid worden met koeiemest en paardemest,

haal de klompen terug naar boven,
Oud 14 september 2012, 08:28   #73
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hitler in samenwerking met de groot-moefti.
Duitsers en islamieten.
Fraai clubje.

De Marokkaanse koning heeft zeer veel Joden gered, de Joden samen met de Moslims hebben Andalusie gesticht, er leefden zeer veel Joden en nog steeds in het Midden-Oosten dus kom ni af met die zever van zogezegd dat Moslims Joodse bloed aan hun handen kleeft, want de grootste pogroms werden gepleegd in Europa

Hier heb je een punt, maar je probeert het te maken tegen de verkeerde.
Zolang het om verbaal geweld gaat, vind ik dat alles moet kunnen, ook verbaal anti-semitisme.

Laatst gewijzigd door Moor : 14 september 2012 om 08:41.
Oud 14 september 2012, 08:29   #74
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn moeder vertelde me dat de straten bezaaid waren met paardestront en ezelstront,

men gebruikte de fiets, wij hadden Moslims hadden jullie bij jullie ballen, jullie konden niks doen,

Probeer wat meer "zonnepanelen en turbines" te bouwen zou ik zeggen of de straten gaan weer bezaaid worden met koeiemest en paardemest,

haal de klompen terug naar boven,
ik weet niet waar je moeder vandaan komt, maar hier hadden paarden een zak onder hun staart hangen waar die stront netjes in werd opgevangen.

en ezels? HIER?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 14 september 2012, 08:31   #75
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en op de rest van de wereld is geen olie te vinden denk je? Denk dan nog eens: het zijn vooral de arabieren die hun ondergrond laten leegpompen om in weelde te kunnen leven. De rest houdt zijn reserves netjes onder de grond.
De meeste Islamitische landen bezitten de grootste aardoliereserves

ofwel respect voor de Islam en niet enkel Islam maar ook Hindoeisme, Boudhisme en alle andere godsdiensten ofwel bereid jullie voor om terug te keren naar de jaren 1500 , geen vliegtuigen, geen centrale verwarming, geen cinema, geen leven, nada, DONKERE MIDDELLEEUWEN TERUG
Oud 14 september 2012, 08:34   #76
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Begin dan paarden te fokken zodat jullie terug paarden kunnen rijden, terug paardrijden,

Dan hoop ik echt met het diepste van m'n hart, echt ik zal da echt hopen dat de oliekraan dichtzal gaan, IK HOOP DAT ECHT INSHALLAH

En dan gaan we zien hoe jullie gaan piepen
Dan zal Amerika zich genoodzaakt voelen om graan om te zetten in biobrandstoffen. De gevolgen zal het midden oosten meer treffen dan omgekeerd.

http://weeswaakzaam.com/20-tekenen-d...s-op-komst-is/
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 08:35   #77
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Alle gelovigen, in gelijk welk ingebeeld geloof, die zo ver willen gaan dat zij geweld willen plegen, of dat zij geweldplegingen goedkeuren/aanmoedigen omdat anderen een andere mening verkondigen over dat ingebeelde geloof, zijn zwaar psychiatrisch erover. Ze zijn elke vorm van relativering kwijt (wat het basiskenmerk is voor een diep gelovige: zijn rationele denken wordt uitgeschakeld van zodra iets te maken heeft met zijn geloof) en worden gevaarlijke gekken als ze geweld gaan gebruiken, op dezelfde manier als een schizofreen een gevaarlijke gek is wanneer hij door zijn hallucinaties tot geweld gedreven wordt.

Het enige verschil met een schizofreen is dat dat een enkeling is, en de geloofsgekte zich in groep voordoet, wat het nog gevaarlijker maakt.

Ik wil nog eens onderlijnen dat dat niet het geval is voor "filosofisch gelovigen" die gewoon een vorm van levenswijsheid putten uit traditionele geloven, maar wel voor al die maniakken die zich "beledigd voelen" als anderen eens lachen met hun denkbeelden.
Heb respect voor de wet van godsdienstbeleving, niet meer en niet minder, als ik met uw moeder lach? hoe ga jij je dan voelen? Als ik met iets lach wat jij belangrijk vind, stel jouw dochtertje is vermoord en ik lach daarmee? Hoe ga jij je voelen? Slecht toch? Je moet een beetje beschaafd zijn en wat fatsoen aan de dag leggen,

Nogmaals ik betreur de dood van die ambassadeur, dat heeft totaal niks te maken met de Islam, al dat geweld is niet goed,
Oud 14 september 2012, 08:36   #78
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik weet niet waar je moeder vandaan komt, maar hier hadden paarden een zak onder hun staart hangen waar die stront netjes in werd opgevangen.

en ezels? HIER?
M'n moeder was heel jong toen ze naar hier kwam tijdens de zeventiger jaren en er werd zeer veel steenkool gebruikt
Oud 14 september 2012, 08:37   #79
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meeste Islamitische landen bezitten de grootste aardoliereserves
Ik zou toch nog eens goed rondkijken als ik jou was dan.

Citaat:
ofwel respect voor de Islam en niet enkel Islam maar ook Hindoeisme, Boudhisme en alle andere godsdiensten ofwel bereid jullie voor om terug te keren naar de jaren 1500 , geen vliegtuigen, geen centrale verwarming, geen cinema, geen leven, nada, DONKERE MIDDELLEEUWEN TERUG
och? de muzelmensen gaan vanaf nu Jezus Christus als zoon van God erkennen, en toegeven dat hij wel op het kruis is gestorven en nadien verrezen; En indien ze dat niet doen, mogen wij ze allemaal een kopje kleiner maken wegens gebrek aan respect.
Dit gaat leuk worden.
9.5 En wanneer de maanden, waarin het u niet geoorloofd is hen aan te vallen, zullen zijn verloopen, dood dan de afgodendienaars waar gij hen moogt vinden; maak hen gevangen, beleger hen en wacht hen op iedere geschikte plaats op. Maar indien zij berouw mochten betoonen, en de bepaalde tijden voor het gebed in acht nemen en de voorgeschrevene aalmoezen geven, stel hen dan in vrijheid; uw God is genadig en barmhartig.
http://www.searchtruth.com/chapter_d...&translator=21

(leuk trouwens die oude spelling. Zouden ze dat nu gebruiken omdat het plechtiger klinkt?)

Laatst gewijzigd door circe : 14 september 2012 om 08:40.
Oud 14 september 2012, 08:38   #80
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb respect voor de wet van godsdienstbeleving, niet meer en niet minder, als ik met uw moeder lach? hoe ga jij je dan voelen? Als ik met iets lach wat jij belangrijk vind, stel jouw dochtertje is vermoord en ik lach daarmee? Hoe ga jij je voelen? Slecht toch? Je moet een beetje beschaafd zijn en wat fatsoen aan de dag leggen,

Nogmaals ik betreur de dood van die ambassadeur, dat heeft totaal niks te maken met de Islam, al dat geweld is niet goed,
Net als het geweld tegen Christenen?
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be