![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tirannie? Wat is er dan erger dan de moordlust van Mohammed? Zelfs Hitler verbleekt erbij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten was het oude burgerlijk wetboek geïnspireerd op de Code Napoléon die op zijn beurt teruggaat op de revolutionaire wetten van de Franse Republiek. Niet op de wetgeving van de Kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De echtgenote houdt haar eigen naam maar mag de naam van haar man gebruiken. Deze mag op zijn beurt de naam van zijn echtgenote gebruiken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik geef eerlijk toe dat veel Moslimjongeren geen discipline hebben en dat betreur ik, maar er zijn ook zeer veel Marokkaanse jongeren die WEL een diploma hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het overnemen van die achternaam (-> familienaam ) werd/wordt een familiale verwantschap voor de kinderen tov vader officieel aangeduid. Als ik het goed voor heb is dat een overblijfsel van Napoleons bewind ende invoering van zijn code Napoléon ( één van de verhaaltjes _ ik weet niet of het volledig waar is _ is dat de Nederlanders uit protest de meest idiote familienamen verzonnen.... en er achteraf mee bleven zitten ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie beantwoordt daar aan van de Marokkaanse jongemannen? Ik zie ze immers wel alcohol drinken, wel uitgaan en afspraakjes maken met meisjes, wel betrokken zijn in geweldpleging, enzovoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zou dat dan betekenen dat een man dan automatisch één recht minder en één plicht meer zou hebben dan een vrouw Tjah .... dat vroeg/vraagt om compensatie zeker ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reageer op uw stelling. Welnu, wat blijft er over van die hooggestemde idealen in de dagdagelijkse praktijk? En hoe komt het dat Marokkaanse jongemannen schijnbaar juist het omgekeerde doen van wat de islam leert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Bewijzen, bewijzen, bewijzen, geef me waterdichte bewijzen van de moordzucht van de Profeet Mohammed vrede zij met hem,
Laten we alstublieft niet de moordzucht van de Europeanen projecteren op de andere volkeren Moet ik terug een lijst plaatsen van de talloze oorlogen die de Westerlingen hebben veroorzaakt? Zoals in Congo bijvoorbeeld? Met jullie afhakkingen van handen, en mutilaties van zwarten? Of Hitler, of talloze moordenaars, de uitroeiing van de Indianen, de vele pogroms over de Joden, de uitmoorden van de Albigenzen, de vele Germaanse invallen in de Romeinse wereld, de volksverhuizingen, de Vikings, het Westen is doordrenkt met BLOED |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik ken rasechte, Vlaamse autochtoonsje jongeren die hun studies niet hebben afgewerkt, ik heb 4 beste vrienden van me, die gestudeerd hebben, en die een diploma hebben, en die een "degout" hebben gerkegen van de autochtonen, door het feit dat zij jarenlang gewerkt hebben in een kantoor, en er gewoon kotsneiginen van hebben gekregen door de vele pesterijen, en de vele misbruiken, en zelfs een eigen zaak hebben gestart |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen dat bidden en maagd blijven...what's the point....maar 't is wel uw goed recht maar dan hoor ik van die verhalen dat meisjes, om hun maagdenvlies in ere te houden, hun 'achterdeur' laten gebruiken wat ook hun goed recht is maar kunnen we dat dan mss hypocrisie ipv discipline noemen? En die laatste groep kan ik alleen maar feliciteren want da's knap, in een cultuur waar kennis (westerse kennis) als waardeloos aanzien wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag luidde: hoe komt het toch dat zovele jongemannen van Marokkaanse afkomst zich niets gelegen laten van wat de islam op moreel vlak voorschrijft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En idd, laat ons niet terugkeren naar die tijd...dus weg met die islam!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoals voorheen gezegd; weeral, zelfs de NASA bevat tal van Arabische en Moslimwetenschappers, Wist je dat Steve Jobs, eigenlijk een Arabier is, Zijn vader was een Arabier, ????????????? |
|
![]() |
![]() |