![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ik zie de rake vergelijking niet hoor. Zou jij hetzelfde doen als Morel?
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het wordt tijd, dat zijn columns in "De Morgen" eens worden gebundeld.
#65 |
Banneling
|
![]() Jamaar Muyters is geen politieke hoer. Muyters stapte van het VOKA naar de NVA. En dat is één pot nat. Want de NVA is de partij van de bazen. Zij het dan dat de baas van de NVA het VOKA is. Dixit De Wever zelf.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat heeft niets met Poperinge te maken... Die mensen zijn niet achterlijk en ik heb nog nooit geweten dat iemand van die kanten politieke propaganda lanceert met de beeltenis van een overledene. Dit is een primeur. Maar ook een dieptepunt.
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of leeft Marx nog? |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sp.a betrekt Achiel Van Acker in verkiezingscampagne Dit dateert van de late middeleeuwen, zo rond het jaar 2010. Je weet wel, toen Caroline Gennez nog dagelijks uitgelachen werd op dit forum ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, liever een incompetente minister die begrotingen in evenwicht opstelt dan een genie als Dirk Van Mechelen dat niet eens de moeite deed de kas na te tellen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja, ze heeft ruzie gestookt, ja ze heeft met Vanhecke naast de pot gepist. Een homewrecker die een Vlaams programma dat al 30 jaar oud was (het VB) mee helpen de nek omdraaien, dat was ze vooral. Maar de media lusten wel pap van de hele histoire. In een klap de Vlaamse onafhankelijkheidsstrijd 30 jaar terugslaan en 15 jaar langer werk om ons uit de politicocrapuleuze BHV-akkoorden te werken... Dank u, Morel. Goedkoop, goedkoper, NVA. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Morel was voor de media zo bijzonder omdat zij in haar eentje het VB (bijna) kapot heeft gekregen, met de hulp natuurlijk van een parvenu met het verstand onder de gordel...
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat idd van kwaad naar erger. Een implosie lijkt onvermijdelijk. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daarover zijn we het eens.
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Het opbod is weer bezig,
ik ga 100% voor burgemeester, ik ga 200% voor burgemeester en ik blijf de volle zes jaar burgemeester, behalve als de partij mij vraagt om ook in het vlaams Parlement te zetelen hoor, dan ga ik ook nog voor 300% om die wedde ook nog volledig in mijn zak te krijgen, dixit onze politiekers |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- geld in brand stak; - de zon niet meer gratis heeft laten schijnen -straks de wind?; - alles gratis blijft zien met tijdelijke (gratis) premies, die alleen de rijken als eerste kunnen betalen en ook terugkrijgen; - het contract met de gasindustrie aan onze kust (details ken ik niet meer...) -> soit, het is misgelopen; - BHV hebben gecreëerd, en diegene die het zogezegd nu historisch hebben gesplitst; - ... Kortom: kan men ook zeggen van niet-NVA'ers.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |