![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De villawijken zoals we deze hier kennen liggen ook niet op datgene wat bestempeld wordt als afgelegen (toch niet hoe ik afgelegen zie). Woont er tegenwoordig nog wel iemand afgelegen in België? Ik zou gewoon graag eens weten wat de definitie van afgelegen is. Ik ben akkoord dat er over ruimtelijke ordening gepraat moet kunnen worden (nodig zelfs) maar ik snap deze "eventuele maatregel" niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Problemen ivm overbevolking moeten niet afgewenteld worden op groepen die in aantal afnemen, maar op die groepen die verantwoordelijk zijn voor de overbevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ze kunnen die misschien beter eens terug op de fiets zetten, want al dan stoppen en terug vertrekken verbruikt een hoop! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Integratie met de door migranten bevolkte steden misschien ? Ik denk dat men nog serieus tegenstand tegemoet gaat. Als ze de post duurder maken, dat ze dan wegblijven. Krijg ik ook geen belastingsbrieven meer. Bij deze heeft de NVA mijn stem verloren. Laatst gewijzigd door Stingray : 9 oktober 2012 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hint: Was niet dat kleine rij huisje van de bakker
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat me toch niet lachen vent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() Is men daar al niet mee begonnen? Ik kan me vergissen natuurlijk maar de postbodes hier in Maaseik rijden allemaal terug met de fiets (een elektrische welteverstaan).
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Muyters zijn gekakel was trouwens al eerder niet om aan te zien. Laatst gewijzigd door Stingray : 9 oktober 2012 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() OK, leg me dan eens even uit waarvoor mensen die "afgelegen" wonen meer zouden moeten betalen.
Post: daar zij we al achter. Nutsvoorzieningen: gebeurt nu al. Wat nog? Laatst gewijzigd door Akira : 9 oktober 2012 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik moet bekennen dat ik hier al eens een fiets zie. Maar waar ik werk (Meeuwen) zijn het zelfs geen brommers maar auto's!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We leven hier niet meer in de middeleeuwen hé. Ik heb geen zin om een overvolle stad gelijk kiekens in een legbatterij op mekaar gepakt te zitten. Gij wel, ga gerust uwe gang. Laatst gewijzigd door Stingray : 9 oktober 2012 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nutsvoorzieningen onder bestaande openbare wegenis betaal je niet. (in sommige Waalse steden wel) Als er al openbare weg ligt, (boerewegels vb) zal de overheid indien er achtergelegen woongebieden zijn, rioleringen aanleggen. Dit is nu net het probleem van de bekostiging. Ooit gehoord van cross border lease voor rioleringen, die nooit is doorgegaan? Daar was de discussie, wie betaald de rioleringen op afgelegen gebieden. Laatst gewijzigd door giserke : 9 oktober 2012 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Er zal altijd wel iemand net iets verder wonen in een land dat een zakdoek groot is, djees zie de perceptie eens in
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Pas op, ik ben akkoord dat er over gepraat kan worden. Maar gaan we dan alles zo regelen? Mensen zonder kinderen betalen ook mee voor deze met kinderen, gaan we dit dan ook aanpakken? Ik maak zelden of nooit gebruik van de snelwegen bijv en ik betaal daar ook voor,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men nutsvoorziengen aanlegt naar woonwijken met honderden gezinnen, kan je sociaal verantwoorden dat daar met gemeenschapsgeld kosten worden gemaakt. Dat is wel iets anders dan die aan te leggen naar een paar pipo's die perse willen bouwen op afgelegen gebieden medunkt. Laatst gewijzigd door giserke : 9 oktober 2012 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |