![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja zie, ge kunt maar proberen hé, ... Ik wil maar zeggen ik ga geen marokaan omverschieten omdat hij marokaan, is, maar wel omdat hij bv, bij mij zou inbreken, en vlaamse inbrekers maak u geen ilussies, jullie zouden er ook aangaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Jouw "logica", eventjes even krom getrokken en in alle vrijheid zoals jij placht te doen. ![]() ![]() ![]() Dan wordt het tijd dat ze elke Irakees in de doos draaien, want Saddam haalde daar 100% van de stemmen, dus alle inwoners van Irak zijn dictators en massamoordenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Tja ik vrees dat het besmettelijk is Piano. Ik heb het van U over gekregen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie noemt er zijn zoon nog Adolf? t Is nochtans een naam als een ander... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een blokker is iemand die 100-200% akkoord gaat met de ideologie van het blok ....net die iemand is voor mij 'dirt'..niet voor niks dat 'bruin' hier gehanteerd werd... Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() Voor mij mag alles gezegd worden wat gedacht wordt, met 1 grote uitzondering en dat is oproepen/aansporen tot geweld.
Wat ik heel erg vind is dat men blijkbaar geen onderscheid maakt tussen racistische uitspraken en oproepen tot geweld/agressie (vanuit racistische motieven). In mijn ogen een hemelsbreed verschil. Is dat nu de beloofde strenge aanpak van de regering naar aanleiding van recentelijk racistisch geweld? Ja amaai!! Strenge straffen idd., strenge straffen voor 'racisme'. Tis maar een kwestie van de juiste rechter te vinden, om uitspraken als dusdanig racistisch te bestempelen! Trouwens hier op dit forum staan uitspraken die zeker en vast als racistisch geinterpreteerd zullen worden (zoals iets met zever dat joden in 40-45 meegemaakt hebben). |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) de vzw's werden veroordeeld, NIET het VB 2) het VB werd niet veroordeeld als 'racistische partij'. Dit kan je niet met 1 letter uit het vonnis staven Piano! Het gaat om pure stemmingmakerij. Uw conclusie is een persoonlijke mening van een bewust foutieve interpretatie van het vonnis, en heeft als enig doel aan politiek racisme te doen. [size=7]U bezondigt zich constant aan hetgene je andere verwijt.[/size] Ik kan u enkel aanbevelen de interpretatie van het vonnis aan juristen over te laten. De meest eminente juristen beweren het tegendeel van uw haatproza. Ik verwijs tevens naar de interpretatie door enkele eminente gerechtsjournalisten. Zie alle ivm deze zaak verschenen artikels in de Juristenkrant. Ge zit ernaast Piano, en ge weet. ![]() De 1 mio Blok-kiezers weten het ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 't is dat het nog maar middag is, anders zou hij zeggen dat hij gaat slapen ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer je begint in te zien dat je kromme redeneringen jezelf de das omdoen kies je het hazepad, met de staart tussen de benen... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dat voor mij dan wil zeggen dat ik een racist ben, wel dan noemde mij maar ne racist, ik zal er mijn slaap niet voor laten integendeel, volgende keer maak ik terug het juiste bolleke pik zwart ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Rascisme kan niet, ok! Maar men drijft het te ver deze keer. Frontman Abou AEL zal lachen, nu krijgt hij de kans om ons nog meer uit te dagen omdat hij weet dat we toch niet mogen reageren of we zijn strafbaar. Nog maar eens, I've seen the future, its scary and belgian..."OH THANK YOU BELGIUM!" |
|
![]() |
![]() |