![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze hebben het anders al heel lang begrepen dat we ze beter kwijt dan rijk zijn. http://www.youtube.com/watch?v=cdWn9XEnWJ0 http://www.youtube.com/watch?v=Vy1BSyJksz4 Laatst gewijzigd door Garry : 17 oktober 2012 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als of ze nu dan wél iedere morgen moeten eten met een franstalige aan de ontbijttafel.... ![]() Er zijn genoeg Vlamingen die nooit in franstalig België komen. Ge hebt hier dus niets maar dan ook NIETS van begrepen: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=14
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 oktober 2012 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Bedoelt ge nu plots dat hetgeen ge suggereerde en hetgeen ook iedereen zo begreep, blijkens hun reakties, namelijk dat het niet normaal is dat gemeenten met een meerderheid aan franstaligen tot Vlaanderen behoren, niet waar zou zijn?
Leg ons dan eens duidelijk uit wat ge dan wel bedoelt met: Citaat:
Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 oktober 2012 om 19:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() 2. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Zeker niet. Niets kan er nog Federaal blijven. Geen samenwerking met mensen die ons als untermenschen beschouwen en behandelen. Net zoals in mijn bedrijf, alle Vlamingen buiten, geen enkel contact meer met mensen die ons net als ratten en stinkende luizen willen uitroeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Direct de samenwerking met de Franstalige (vooral Brusselse) politici stopzetten! Dat is toch wat je bedoelde, niet?
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 17 oktober 2012 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Ik kan evengoed beweren dat ze dat ze dat niet doen. Maw ge lult er maar lukraak op los. En weeral: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=14
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 oktober 2012 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien kunnen we mekaar iets leren; ik ben één en al oor.....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Alsof dat nu het geval is, nu defensie wél een federale taak is....?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 oktober 2012 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, normaal noemen we dat Anschluss-fixatie, russificatie of nederzettingen-politiek.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Wat een vreemde vraag. Ik was van mening dat de uitslag van de laatste paar verkiezingen net het gevolg was van 50 jaar politieke boycott van Vlaanderen door Franstaligen.
|
![]() |
![]() |