![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat er mee te maken.
Vergeten dat er enkele jaren geleden een miljarden fraude in de diamantsector is aan het licht gekomen? Wat is daarvan het resultaat geworden? Dat ze het op een akkoordje geworpen hebben waar de fraudeurs een fractie van het gefraudeerde bedrag betaald hebben om te ontkomen. Hoe zou het verlopen denk je als gij en ik volgend jaar een fractie van onze belasting zouden betalen? Efficiëntie, daar al eens van gehoord? Dat moeten ze aan de dag leggen in plaats van steeds opnieuw opzoek te gaan naar nieuwe belastingen. Laatst gewijzigd door Garry : 22 oktober 2012 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik tip juist niets, dat ze hun werk verrichten naar behoren dan moeten ze niet getipt worden. Het haalt niets uit dat ik hier één geval tip terwijl er nog ontelbare andere ongemoeid gelaten blijven. Wanneer er alleen maar gereageerd wordt wanneer ze een tip ontvangen blijven die heren op hun lamme krent zitten. Een stamp tegen hun kloten moeten ze krijgen in plaats van tip's.
Laatst gewijzigd door Garry : 22 oktober 2012 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al diegene die met hopen zwart geld zitten hebben die al lang ondergebracht in Zwitserland of elders over de wereld. Wie gij wil aanpakken zijn diegene die hier hun vermogen hebben opgebouwd na het op rechtmatige manier verworven te hebben en er voor zwaar belast zijn geweest. Die wil je op die manier nogmaals doen belasten op hun vermogen terwijl je de misbruikers ongemoeid laat.
Laatst gewijzigd door Garry : 23 oktober 2012 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bovendien: wie zijn vermogen laat aandikken, wordt daar niet "zwaar op belast". Waarom komen anders die rijken naar België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En tot op heden is Zwitserland economisch sterker dan menig andere landen in de EU. Dus ik denk niet dat we ze gaan kunnen dwingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() Als de EU het doordrukt, dan moet Zwitserland op de knieën kunnen. Maar ja er zijn binnen Europa krachten die weerom niet pleiten voor Jan met de pet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() En ik voel me niet aangesproken met extreem-rechts. Toch probeert men iedere vlaming in dat hoekje te plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ze" gaan Zwitserland gerust laten: daar zijn interessante achterpoortjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik bemerk dat men hier bij de reacties nog niet goed begrijpt.
Wat ik bedoel is dat de belastingen eens moeten stoppen met verhogen. Men moet eindelijk eens gaan sparen of uit geven wat er voor handen is. Omdat belastingen onbeschaamd hoog in België moeilijk nog hoger kunnen wil men nu de centen halen bij wie ooit gespaard en gewerkt heeft en wat voor z'n oude dag heeft. Omdat dit in het huidige België de minderheid is denkt men daar zonder electoraal verlies toch budgetair met te scoren. Maar dit zou dan het zoveelste plijster zijn. Enkel besparingen en een gedegen toekomst gericht economisch beleid kan ons helpen. De huidige kakofonie van kakelende kippen met dikke nekken en dito verloningen helpt ons echt niet. Peeters zou het nu eindelijk ook gesnapt hebben ivm met Ford Genk? Hij verklaarde dat onze lonen en energie te duur zijn .......... Ik ben geen universitair en ik hoef dit land niet te besturen maar dit verklaarde ik reeds 30 jaar geleden, zelfs mijn vader verwittigde mij daarover. Ondertussen is de meeste grote industrie weg uit ons land en worden de enige blijvende jobwaarden in dit land, de KMO's en zelfstandigen behandeld als sjoemelende fraudeurs. Tot zelfs die naar andere oorden beginnen te trekken. Luxemburg is nu ook weer zo ver niet hé.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aanpak onder Didier Reynders was stukken beter, zeker in het begin toen hij niet werd gehinderd door Carl Devlies, Bernard Clerfayt en John Crombez.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dikwijls wordt jij hier op dit forum geadresseerd met "extreem rechtse" ?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat gij een belgicistisch logo als avatar hebt, ge kiest er dus zelf voor. Ik ben blijkbaar extreem-rechts omdat ik de verkeerde taal spreek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het BUB stelt nergens dat zij een Belgicistische partij zijn. Dat is dus een misverstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Partijlid
|
![]() Kranten zetten graag de mensen tegen elkaar op en maken graag van een muis een olifant. De waarheid zit in het midden, alleen beseffen vele mensen dit niet meer. Als je hoort hoeveel mensen een soap voor werkelijkheid nemen... Het gaat van kwaad naar erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |