![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 oktober 2012 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou dus NIET logisch zijn !!
De ene zou beledigd zijn door de andere !! De andere zou beledigd zijn door de ene !! Wie heeft nu gelijk , en aan wie moet gehoorzaamd worden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Nu de animo bij de bevolking weg is, de weerstand grotendeels gebroken en iedereen de "ik kijk wel de ander kant op" politiek omarmt heeft, vooral wat dit thema betreft maar ook ver daarbuiten, ligt de weg voor vererde islamisering zo goed als helemaal open.
Dit feit getuigt het nog maar eens. De scheiding van kerk en staat zi ik waarschijnlijk nog een feit worden. Het beloofd alezinds spannend maar frustrerend complex te worden; een technologische 21ste eeuw gecombineerd met 16de eeuwse sociale en maatschappelijke sturing en onderdrukking. Onze kinderen en kleinkinderen gaan ons dankbaar zijn om zo'n utopische toekomst geschonken te krijgen om verder te zetten! Bah. Ik walg ervan.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij kunnen net zo min als u of ik de wet veranderen, hoogstens stemmen op een partij die een wetsverandering in het programma zet, maar ongeacht " Nieuwe Belgen" is het de minister van justitie die zeggenschap heeft. Is die wet fout? Zeker weten, evengoed als die wet die straffen onder de drie jaar niet laat uitvoeren waardoor uw " nieuwe Belgen" vaak de dans ontspringen en dat aantal ligt hoger dan één mevrouw Martin. De komende generatie nieuwe Belgen zal vooral hard mogen werken, want de afbouw van de sociale zekerheid is maar een kwestie van tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dus, en daarom is het gewoon gelegaliseerde pedofelie, nooit goed te praten en zo fout als wat. Mij lijkt dat iedere regering, ongeacht waar, voor de bevolking voldoende basisnoden moet voorzien, waaronder voedsel, kleding, onderdak en scholing, dat lijken mij mensenrechten, die ook voor jonge meisjes gelden, wereldwijd. Dat verdedigen is met je voeten op de grond staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is niet omdat het kind gehuwd is met de oude dat de oude een perverte geilbok is. Er zullen er zijn, ja. Maar het huwelijk op zich houdt dat niet in. Het kan ook zijn dat het kind gevrijwaard wordt van 'lusten' van andere mannen net omdat het onder de bescherming staat van een oude patriarch. Die man heeft geen bruid gekozen, hoor. Hj heeft een kind onder zijn hoede genomen. En misschien is dat voor het kind wel een privilege dat andere kindmeisjes niet hebben. Waar komen die terecht? Wij denken in termen van onderwijs, ontwikkeling enz, maar daar draait het om het vullen van een maag dag na dag. Wat zou jij doen als je chronisch onvoldoende voedsel hebt om je kinderen eten te geven? Wat doe je als moeder als je man en de kostwinner met een kogel in zijn lijf in het veld ligt?Zij gaat een selectie doorvoeren onder haar kinderen en nagaan wie ze bij wie kan onderbrengen. Het is allemaal zo simpel niet. Laatst gewijzigd door parsprototem : 27 oktober 2012 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mensen leven al decennia lang in zeer ongunstige levensomstandigheden die hun sociaal verkeer en sociale organisatie duchtig heeft beïnvloed. En die venten daar verdienen een stamp onder hun kont (verschillende stampen zelfs) omdat ze zo dom zijn en willen blijven. Je zou haast de hele bevolking willen scheiden : mannen en vrouwen apart. Om de mannen te laten vechten en door te gaan met de vrouwen. Deze met de meisjes en jongens in onderwijs te baden. Maar dat is onrealistisch. Ik denk niet dat het constructief is om een foto lichtzinnig te interpreteren en er zaken aan te verbinden zomaar. Ik stel de interpretatie van die foto door sommigen in vraag omdat ik redeneer dat je geen oplossing kan vinden voor die mensen als je het sociaal systeem niet begrijpt en/of de historiek ervan niet. Onder die bevolking heb je vrouwen en meisjes die het als eerst hard te verduren hebben, maar er zijn daar ook mannen die ten einde raad zijn en slachtoffer zijn van andere mannen. Het is daar een door en door uitgeputte maatschappij. Compleet uitgeput. Is het dan zinvol om natrappen te geven op grond van een foto en zonder degelijk inzicht te hebben op hun authentiek sociaal systeem? In WOII lieten ouders in geallieerde landen ook hun kinderen naar het platteland gaan. Bij mensen die de ouders niet kenden. In de media wordt dat zeer positief voorgesteld en ws was dat ook een zeer gezond initiatief. Maar toch niet in alle gevallen. En de trauma's die de kinderen hebben meegemaakt? Transponeer zo'n situatie op een land zonder infrastructuur en dan ziet het plaatje er toch wat anders uit, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de Amerikanen en hun allies hebben niet veel beter gedaan. Ze hadden het volledig anders kunnen aanpakken: een soort Marshall plan met scholen, ziekenhuizen, wegen, constructieve projecten om de plaatselijke bevolkingen perspectieven te bieden. Geef een mens persectieven en die maakt een bocht van 180°. Een Afghaanse man die nooit wilt dat zijn vrouw of een dochter van hem naar school gaat, verandert en gaat er zelfs op staan dat ze naar school gaan. Dat klimaat voor verandering is tot op heden niet geschapen geweest. Allerlei projecten werden uitgevoerd aan de kantlijn, los van de strijd tegen de Taliban. Terwijl het een hoofdactie had moeten geweest zijn. Een mens begint pas constructief na te denken en te redeneren als zijn maag vol is.En die maag is niet vol in Afghanistan. Decennia geleden hield het krijgen van eten en onderdak hier in België ook seks in. Het varkentje heeft misschien wel een lange snuit gekregen maar het verhaaltje is nog niet helemaal uit. Ik ken weinig vrouwen die de ambiguïteit van 'seks en voor wat hoort wat' volledig ontgroeid zijn. Ook al hebben vrouwen hier de mogelijkheden om financieel volledig onafhankelijk te zijn. Laatst gewijzigd door parsprototem : 27 oktober 2012 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indië b.v. heeft ook veel perversiteiten met hun kastensysteem enzo maar ze proberen er wel iets tegen te doen, ze proberen de zwaarste perversiteiten te bannen waarbij islam landen net het tegenovergestelde doen. . Laatst gewijzigd door BonBon : 27 oktober 2012 om 14:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof we nu niet eens zien wat er allemaal in de moslimlanden gebeurt! Iemand die daar het aantal slachtoffers en feiten kan bijhouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En pedofilie bestaat al helemaal niet meer.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kind onder zijn hoede nemen? Er werd al aangetoond dat dit wel degelijk een seksuele relatie inhoudt, hoe praat je dit goed?? Dat meisje heeft recht op voldoende voedsel, net zoals anderen, zoals mannen, zoals jongens! Moeders zouden het recht moeten hebben niet afhankelijk te zijn, zodat ze hun kinderen kunnen voeden, daar moet je naar streven, niet naar het in stand houden van achterlijke praktijken, zoals die foto aantoond. Dat is met beide voeten op de grond staan, dit systeem verdedigen zet echt geen zoden aan de dijk! Zo kun je iedere vorm van ernstige onderdrukking wel goedpraten, daar ga ik dus niet mee akkoord. Een privillege?? Denk het niet, er werd al aangetoond dat binnen die verbindingen kinderen van kinderen bevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste vrouwen zijn ook hier financieel onafhankelijk hoor, en die verandering is er niet gekomen door mensonterende situaties in stand te houden. Het inperken van de macht van religie is een belangrijke hefboom, tijd om ook in andere landen daar werk van te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We dansen de Boerenska / boerinnenska
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel deze serie (dit was niet de enige foto) is een reportage over gedwongen KINDHUWELIJKEN. De meesten werden verkocht (bruidsschat), sommigen dienden als afbetaling van de schulden van vader. http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ld-brides.html De kinderen worden weldegelijk verkracht en dienen ook als huisslaaf voor de andere vrouwen. Er is een internationale organizatie die zich bezighoudt met die wanpraktijken (moeilijk uit te wissen want DE 53-jarige Mohammed huwde een kind van zes en penetreerde het toen ze negen maanjaren had (dus geen volle negen jaar). Moeilijk uit de roeien als moslims hun grote voorbeeld moeten volgen in al zijn daden. Op youtube vind je verschillen video's met getuigenissen van deze verkrachte en soms gemartelde kinderen. Bij hindoes wordt er ook op zeer jonge leeftijd uitgehuwelijkt, maar daar zijn beide partners van ongeveer dezelfde leeftijd en gaan ze pas na de puberteit een gezin vormen. Me dunkt nog een groot verschil als het geval van een oude vent van 54 met een kind van 9. De vergelijking met de gewoonte die hier in keltische tijden (tot ver na de middeleeuwen)gangbaar was, om kinderen onder te brengen bij meer gefortuneerde familieleden (meter en peterschap) heeft daar niks mee te maken: dat waren geen huwelijken. Ik zal niet zeggen dat er geen misbruiken waren, maar dat is nog steeds niet hetzelfde als de geïnstitutionaliseerde kindbruiden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |