Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2012, 14:39   #61
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Veel en goeie wapens, met bekwame mensen om ze te bedienen.
Te idioot voor woorden. Israël heeft de afgelopen 20 jaar veel meer onschuldigen vermoord dan dat er Israëliërs zijn vermoord door anderen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2012, 16:21   #62
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Zolang de Arabische wereld oorlog blijft voeren tegen Israel is het hun eigen verantwoordelijkheid wanneer er burgerslachtoffers vallen.

Ik had de Gaza al lang ontruimd. 30 jaar geleden al.
Oud 4 november 2012, 16:57   #63
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Te idioot voor woorden. Israël heeft de afgelopen 20 jaar veel meer onschuldigen vermoord dan dat er Israëliërs zijn vermoord door anderen.
Dat bewijst alleen maar mijn punt nietwaar. Bekwame mensen die goeie wapens hanteren.
Oud 4 november 2012, 16:58   #64
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Zolang de Arabische wereld oorlog blijft voeren tegen Israel is het hun eigen verantwoordelijkheid wanneer er burgerslachtoffers vallen.

Ik had de Gaza al lang ontruimd. 30 jaar geleden al.
Bedoeld U nu een Israëlische genocide over Gaza? Of over het verwelkomen van arme broeders in bijvoorbeeld Egypte?
Oud 4 november 2012, 17:20   #65
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U baseert die zogenaamde dreiging op uit de context getrokken speeches.
Terwijl Iran ook steeds gezegd heeft geen oorlog te willen voeren. Maar dat horen de Israël freaks natuurlijk niet.
Iraanse politici en/of variantes op Comical Ali beweren geen oorlog te willen voeren. Maar die MOETEN we wel geloven, want het zijn arme onderdrukte moslimmetjes.

Citaat:
Israel heeft gewoon een eigen staat nu , waarom dan de Palestijnen niet.?
Zij hebben allemaal niets meer van doen met de shit die plaatsvond voor zij geboren werden.
De Palestijnen hebben wel een Eigen staat, waar ze niet welkom zijn, Jordanië.

Citaat:
Ieder die ook maar iets van kritiek op Israel is bij u altijd uitschot, zoals ook alle mensenrechtenorganisaties . Zodra er een kritisch rapport verschijnt begint de immense propaganda machine(ook de Israël lobby's overal ter wereld) te draaien om het rapport zwart te maken.
Daar hebben ze het enorm druk mee omdat er wereldwijd veel kritiek is.
Ik heb al dikwijls genoeg mijn afkeer getoond van de Universele rechten van de mens.
Citaat:
Israël is verantwoordelijk voor wat zij de Palestijnen aandoen, maar zij gaan rustig door met de bouw van nieuwe nederzettingen welke de vredesonderhandelingen onmogelijk maken.
Die nederzettingen, gebouwd onder de constante dreiging van suikerraketten en dergelijke, bewijzen 1 belangrijk punt. Joden kunnen van een dode woestijn een vruchtbaar plekje maken. En Palestijnen, die kweken nog een geit bij.
Citaat:
De genen die er verder echt iets aan kunnen doen zijn de Verenigde Staten. Zij zijn dan ook de genen die steeds hun veto uitspreken over resoluties tegen Israël.
Wanneer ze dit niet deden was het voorstel van Abbas voor de Palestijnse staat er al doorheen gekomen met brede steun.
Israël doet net hetzelfde met de resoluties als iran. gewoon negeren.

Citaat:
Wat sommigen maar niet vatten is dat Israel zonder de steun van de VS nooit haar huidige beleid zou kunnen voortzetten.
Spijt dat de Sovjet Unie de buurlanden niet meer steunt?
Als de VS geleend geld wil geven aan Israël, weer een prachtbewijs van de handelsgeest en geslepenheid van de VEEL slimmere Joden tegenover de achterlijkheid van de kamelenmestkneders.

Citaat:
Des te meer reden om de Palestijnen te steunen.
Ik geef zelfs geen halve eurocent aan een stervende bedelaar hier in de goot.
Als ik me grootmoedig voel en tijd heb, sleep iki die misschien tot bij het hospitaal.
Waarom zou ik dan zo'n stel apen die een waterleidingsbuis en kunstmest omtoveren tot overmaatse vuurpijl steunen?
Oud 4 november 2012, 17:23   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
En mocht Soedan een wapenfabriek in Israël platbombarderen, zou dat voor u nog steeds een probleem zijn? Of is het probleem dat het een ander land is dan niet van tel?
Als "samenwerkende" grotere, rijkere, niet in een burgeroorlog verwikkelde landen met Sjovet steun er nog niet eens in lukten, wil ik het resultaat wel eens zien als zo'n stel krijgheren uit Soedan het proberen.

Ik kan alleen maar de film Lord of War aanbevelen
Oud 4 november 2012, 18:32   #67
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoeld U nu een Israëlische genocide over Gaza? Of over het verwelkomen van arme broeders in bijvoorbeeld Egypte?
Waar lees je het woord geweld?

De afspraak van '48 was dat de Feddahin naar Jordanie zouden gaan. Voor de oorlog was Gaza leeg.
De Israeli' s hebben de blunder begaan de Feddahin na de oorlog dat gebied te betrekken.
Oud 4 november 2012, 18:45   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Waar lees je het woord geweld?

De afspraak van '48 was dat de Feddahin naar Jordanie zouden gaan. Voor de oorlog was Gaza leeg.
De Israeli' s hebben de blunder begaan de Feddahin na de oorlog dat gebied te betrekken.
Oh, U wil gaan tijdreizen, en de Moslim buurlanden van het prille Israël dwingen om hun oproep aan de Palestijnen om "effe opzij te gaan staan tot die vuile joden de zee in gedreven waren" niet te maken.
Oud 5 november 2012, 15:11   #69
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iraanse politici en/of variantes op Comical Ali beweren geen oorlog te willen voeren. Maar die MOETEN we wel geloven, want het zijn arme onderdrukte moslimmetjes.
Dat zijn uw woorden . Ook hier heeft godsdienst weer niks mee van doen.

Citaat:
De Palestijnen hebben wel een Eigen staat, waar ze niet welkom zijn, Jordanië.
dus hebben ze geen eigen staat .

Citaat:
Ik heb al dikwijls genoeg mijn afkeer getoond van de Universele rechten van de mens.
Kortom de ene wel rechten de ander niet, op basis van geloof of afkomst. Racisme noemen we dat.

Citaat:
Die nederzettingen, gebouwd onder de constante dreiging van suikerraketten en dergelijke, bewijzen 1 belangrijk punt. Joden kunnen van een dode woestijn een vruchtbaar plekje maken. En Palestijnen, die kweken nog een geit bij.
Wat een enorme dreiging zijn die suikerraketten zeg ! Daar heeft Israel niet van terug .
Door alle opgelegde beperkingen kunnen Palestijnen helemaal geen handel drijven. En wat betreft de kletskoek over land vruchtbaar maken:

-alsof dat zo moeilijk zou zijn.
-Ze bouwen er hun eigen woningen, wat heeft dat met landbouwgrond te maken?

Citaat:
Israël doet net hetzelfde met de resoluties als iran. gewoon negeren.
Simpelweg onjuist.

Citaat:
Spijt dat de Sovjet Unie de buurlanden niet meer steunt?
Als de VS geleend geld wil geven aan Israël,
Dat is geen geleend geld ! maar gegeven geld.

Citaat:
weer een prachtbewijs van de handelsgeest en geslepenheid van de VEEL slimmere Joden tegenover de achterlijkheid van de kamelenmestkneders.
dus dan klopt dit ook niet.

Citaat:
Ik geef zelfs geen halve eurocent aan een stervende bedelaar hier in de goot.
Als ik me grootmoedig voel en tijd heb, sleep iki die misschien tot bij het hospitaal.
Waarom zou ik dan zo'n stel apen die een waterleidingsbuis en kunstmest omtoveren tot overmaatse vuurpijl steunen?
Dat getuigt weer van de enorme creatieve handelsgeest van de Palestijnen, vanuit niets iets maken !
Oud 5 november 2012, 15:39   #70
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

We weten uit documenten dat de blokkade van Gaza het doel heeft Gaza economisch gezien op de rand van de afgrond te houden , en er voor te zorgen dat er net geen voedsel crisis uitbreekt. Zo heeft Israel dat zelf omschreven.

Ze gooien er dus miljoenen tegen aan om Gaza o.a. economisch te blokkeren .

Vervolgens komen de Israël fanaten aanzetten met "kijk eens hoe goed Israel handel kan drijven en hoe slecht de Palestijnen dat kunnen!!"
Oud 5 november 2012, 17:09   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn uw woorden . Ook hier heeft godsdienst weer niks mee van doen.
't is nochtans het hoofdexcuus waarmee geschermd wordt om Israël van de kaart te vegen. En waarmee zelfmoordenaars hun paradijs mee kunnen verdienen
Citaat:
dus hebben ze geen eigen staat .
Vertel dat aan de VN die dat beslist heeft in 1948 en aan de Jordaanse leiders.
Citaat:
Kortom de ene wel rechten de ander niet, op basis van geloof of afkomst. Racisme noemen we dat.
Puntje 1. Discrimineren op basis van achterlijkheid, dat doe ik zeker wel. En dat er religies zijn die achterlijkheid in de hand werken, da's ook een gegeven. Maar da's geen racisme.
Puntje 2) De mensenrechten zijn setje een internationaal afgesproken regels, waar de Moslimmetjes een uitzonder op eisen.
Puntje 3) Er is maar 1 mensenrecht. Dat van de sterkste (groep). En dat is wat ik al gedurende jaren hier aanhaal. Die URVM is uiteindelijk een stuk papier dat nog niet eens lekker is om een reet mee af te vegen.
Citaat:
Wat een enorme dreiging zijn die suikerraketten zeg ! Daar heeft Israel niet van terug .
Het is wel 1 van de trukken waarmee de Israëlische leiders hun beleid kunnen handhaven. Nogal een geluk dat die Palestijnen met die ongerichte vuurpijlen blijven gooien. Hun eigen kunstmest en infrastructuur opofferende.
Citaat:
Door alle opgelegde beperkingen kunnen Palestijnen helemaal geen handel drijven.
Wat kunnen ze exporteren? Geiten en zwangere vrouwen?
Citaat:
En wat betreft de kletskoek over land vruchtbaar maken:
-alsof dat zo moeilijk zou zijn.
-Ze bouwen er hun eigen woningen, wat heeft dat met landbouwgrond te maken?
Blijkbaar is het voor de Joden niet moeilijk.
Maar als we gaan kijken naar de Zandbakkistanezen, we krijgen toch niet al te veel voorbeelden, tenzij er bergen oliedollars en westerse ingenieurs/technologie aan te pas komen.
En waarom net alleen woningen in gecontesteerd gebied, zonder dat er een ander voordeel aan verbonden zit? Of moeten we gaan kijken naar religie, en dat de extremistische Joodjes die de nederzettingen in "Palestijns" gebied neerpoten er punten voor de hemel mee verdienen.
Citaat:
Simpelweg onjuist.
Wat doen de geresoluteerde landen er anders mee, met die resoluties. Recycleren tot WC papier?
Citaat:
Dat is geen geleend geld ! maar gegeven geld. dus dan klopt dit ook niet.
Peut. Ik schrijf duidelijk dat de VS geleend geld geven aan Israël. Niet dat Israël geld leent van de VS. Om het simpel te houden voor U zal ik de zin anders formuleren. " De VS geeft Israël geld".
Citaat:
Dat getuigt weer van de enorme creatieve handelsgeest van de Palestijnen, vanuit niets iets maken !
Ze maken vanuit "hulpgoederen en afgebroken infrastructuur" zelfmoordbommen en overmaatse vuurpijlen. En dan verbaasd zijn dat Israël doorgedreven controles en zelfs blokkades opricht.
Trouwens, ik wil het wel eens proberen. Elke week een dik stuk vuurwerk op uw huis afvuren , 't is ongeveer in de richting. Zien hoe lang U en uw buren dat leuk vinden en welke maatregelen er getroffen gaan worden.
Oud 6 november 2012, 04:23   #72
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[IMG]Ze maken vanuit "hulpgoederen en afgebroken infrastructuur" zelfmoordbommen en overmaatse vuurpijlen. En dan verbaasd zijn dat Israël doorgedreven controles en zelfs blokkades opricht. Trouwens, ik wil het wel eens proberen. Elke week een dik stuk vuurwerk op uw huis afvuren , 't is ongeveer in de richting. Zien hoe lang U en uw buren dat leuk vinden en welke maatregelen er getroffen gaan worden.[/IMG]

Tuurlijk , die enorme dreiging van vuurpijlen die het noodzakelijk maakt meer dan 1000 palestijnen om te leggen in 3 weken. Ik zie dat u een ware hasbara studie heeft gedaan, vanwege die zelfde bekende idiote argumenten die daar ook in te vinden zijn.

Israel Is de militaire bezetter , niet andersom. Palestijnen hebben het recht om zich daartegen te verzetten.
Daarbij gebruiken ze dat wat er beschikbaar als/voor wapens. Of had u nog een alternatieve wapens in gedachten die de Palestijnen ook nog kunnen gebruiken. Ik stel voor de Palestijnen ook gevechtshelikopters, tanks en echte raket installaties te geven. Je zal zien dat de beschietingen met suikerraketten en de zelfmoord aanslagen direct stoppen.

Met een instelling als de uwe gaat u Israel zeker niet steunen.
Oud 6 november 2012, 04:27   #73
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't is nochtans het hoofdexcuus waarmee geschermd wordt om Israël van de kaart te vegen. En waarmee zelfmoordenaars hun paradijs mee kunnen verdienen
Het is uw hoofdexcuus om het beeld van een enorme dreiging voor Israel op te wekken.
Oud 6 november 2012, 09:16   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is uw hoofdexcuus om het beeld van een enorme dreiging voor Israel op te wekken.
Miin hoofdexcuus? Ik was nog niet eens geboren tijdens de 2 eerste pogingen vvan de buurlanden om in de naam van Allah Israël op te kuisen en de Joden in zee te drijven. En bij de derde poging was ik maar een paar maanden.

Eneuh. De Arabische lente was in volle Egyptische bloei, en daar ging de Israëlische ambasaede in vlammen op.

Dreiging en excuus?
Oud 6 november 2012, 11:24   #75
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk , die enorme dreiging van vuurpijlen die het noodzakelijk maakt meer dan 1000 palestijnen om te leggen in 3 weken. Ik zie dat u een ware hasbara studie heeft gedaan, vanwege die zelfde bekende idiote argumenten die daar ook in te vinden zijn.
U mag die argumenten misschien idioot vinden, maar ze zijn wel gestoeld op de realiteit. Een paar Palestijnse smurfen vuren een zelfbouw suikerraket of een binnengesmokkelde sovjet raket copy af op een onbepaald doelwit, en Israël reageerd met een koppel geleide raketten op de afvuurlokatie.

En als de Palestijnen stoppen met zulke achterlijke grapjes, gaat Israël wel een ander excuus verzinnen. Of stoppen ze een paar misnoegde jongeren een 3de hands RPG in handen. En daar is het spelleke weer bezig.

Citaat:
Israel Is de militaire bezetter , niet andersom. Palestijnen hebben het recht om zich daartegen te verzetten.
Daarbij gebruiken ze dat wat er beschikbaar als/voor wapens. Of had u nog een alternatieve wapens in gedachten die de Palestijnen ook nog kunnen gebruiken. Ik stel voor de Palestijnen ook gevechtshelikopters, tanks en echte raket installaties te geven. Je zal zien dat de beschietingen met suikerraketten en de zelfmoord aanslagen direct stoppen.
U mag daar geld in willen stoppen. Ik ga aan de zijlijn supporteren voor de sterkste partij.
Dan krijgen de Palestijnen hetzelfde pak slaag als de voorgaande woestijnroverskrijgshordes die hetzelfde al een paar keer eerder hebben geprobeerd

Citaat:
Met een instelling als de uwe gaat u Israel zeker niet steunen.
Als ik moet kiezen tussen.

Of dit.

Awel, ik denk dat U het wel kan uitvissen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be