![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te idioot voor woorden. Israël heeft de afgelopen 20 jaar veel meer onschuldigen vermoord dan dat er Israëliërs zijn vermoord door anderen.
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang de Arabische wereld oorlog blijft voeren tegen Israel is het hun eigen verantwoordelijkheid wanneer er burgerslachtoffers vallen.
Ik had de Gaza al lang ontruimd. 30 jaar geleden al.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst alleen maar mijn punt nietwaar. Bekwame mensen die goeie wapens hanteren.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoeld U nu een Israëlische genocide over Gaza? Of over het verwelkomen van arme broeders in bijvoorbeeld Egypte?
![]() |
#65 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als de VS geleend geld wil geven aan Israël, weer een prachtbewijs van de handelsgeest en geslepenheid van de VEEL slimmere Joden tegenover de achterlijkheid van de kamelenmestkneders. Citaat:
Als ik me grootmoedig voel en tijd heb, sleep iki die misschien tot bij het hospitaal. Waarom zou ik dan zo'n stel apen die een waterleidingsbuis en kunstmest omtoveren tot overmaatse vuurpijl steunen?
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar de film Lord of War aanbevelen
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De afspraak van '48 was dat de Feddahin naar Jordanie zouden gaan. Voor de oorlog was Gaza leeg. De Israeli' s hebben de blunder begaan de Feddahin na de oorlog dat gebied te betrekken.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, U wil gaan tijdreizen, en de Moslim buurlanden van het prille Israël dwingen om hun oproep aan de Palestijnen om "effe opzij te gaan staan tot die vuile joden de zee in gedreven waren" niet te maken.
![]() |
#69 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Door alle opgelegde beperkingen kunnen Palestijnen helemaal geen handel drijven. En wat betreft de kletskoek over land vruchtbaar maken: -alsof dat zo moeilijk zou zijn. -Ze bouwen er hun eigen woningen, wat heeft dat met landbouwgrond te maken? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten uit documenten dat de blokkade van Gaza het doel heeft Gaza economisch gezien op de rand van de afgrond te houden , en er voor te zorgen dat er net geen voedsel crisis uitbreekt. Zo heeft Israel dat zelf omschreven.
Ze gooien er dus miljoenen tegen aan om Gaza o.a. economisch te blokkeren . Vervolgens komen de Israël fanaten aanzetten met "kijk eens hoe goed Israel handel kan drijven en hoe slecht de Palestijnen dat kunnen!!"
![]() |
#71 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Puntje 2) De mensenrechten zijn setje een internationaal afgesproken regels, waar de Moslimmetjes een uitzonder op eisen. Puntje 3) Er is maar 1 mensenrecht. Dat van de sterkste (groep). En dat is wat ik al gedurende jaren hier aanhaal. Die URVM is uiteindelijk een stuk papier dat nog niet eens lekker is om een reet mee af te vegen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar als we gaan kijken naar de Zandbakkistanezen, we krijgen toch niet al te veel voorbeelden, tenzij er bergen oliedollars en westerse ingenieurs/technologie aan te pas komen. En waarom net alleen woningen in gecontesteerd gebied, zonder dat er een ander voordeel aan verbonden zit? Of moeten we gaan kijken naar religie, en dat de extremistische Joodjes die de nederzettingen in "Palestijns" gebied neerpoten er punten voor de hemel mee verdienen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, ik wil het wel eens proberen. Elke week een dik stuk vuurwerk op uw huis afvuren , 't is ongeveer in de richting. Zien hoe lang U en uw buren dat leuk vinden en welke maatregelen er getroffen gaan worden.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [IMG]Ze maken vanuit "hulpgoederen en afgebroken infrastructuur" zelfmoordbommen en overmaatse vuurpijlen. En dan verbaasd zijn dat Israël doorgedreven controles en zelfs blokkades opricht. Trouwens, ik wil het wel eens proberen. Elke week een dik stuk vuurwerk op uw huis afvuren , 't is ongeveer in de richting. Zien hoe lang U en uw buren dat leuk vinden en welke maatregelen er getroffen gaan worden.[/IMG]
Tuurlijk , die enorme dreiging van vuurpijlen die het noodzakelijk maakt meer dan 1000 palestijnen om te leggen in 3 weken. Ik zie dat u een ware hasbara studie heeft gedaan, vanwege die zelfde bekende idiote argumenten die daar ook in te vinden zijn. Israel Is de militaire bezetter , niet andersom. Palestijnen hebben het recht om zich daartegen te verzetten. Daarbij gebruiken ze dat wat er beschikbaar als/voor wapens. Of had u nog een alternatieve wapens in gedachten die de Palestijnen ook nog kunnen gebruiken. Ik stel voor de Palestijnen ook gevechtshelikopters, tanks en echte raket installaties te geven. Je zal zien dat de beschietingen met suikerraketten en de zelfmoord aanslagen direct stoppen. Met een instelling als de uwe gaat u Israel zeker niet steunen.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is uw hoofdexcuus om het beeld van een enorme dreiging voor Israel op te wekken.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh. De Arabische lente was in volle Egyptische bloei, en daar ging de Israëlische ambasaede in vlammen op. Dreiging en excuus?
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de Palestijnen stoppen met zulke achterlijke grapjes, gaat Israël wel een ander excuus verzinnen. Of stoppen ze een paar misnoegde jongeren een 3de hands RPG in handen. En daar is het spelleke weer bezig. Citaat:
Dan krijgen de Palestijnen hetzelfde pak slaag als de voorgaande woestijnroverskrijgshordes die hetzelfde al een paar keer eerder hebben geprobeerd Citaat:
![]() Of dit. ![]() Awel, ik denk dat U het wel kan uitvissen.
![]() |