![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rechts in de VS is het ideologische spiegelbeeld van links in Europa en zeker Belgie; kopje in het zand steken, vingers in de oren en doen alsof de werkelijkheid niet bestaat. Een recept voor miserie dus...
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door hard werken en een goed idee uiteraard.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u de ganse verkiezingrethoriek van de Republikeinen èn van de Democraten erop naleest dan is de VS een totaal ander land dan het werkelijk is.
Maar dat wist u ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() a divided country noemen ze het daar. een land van extremen, kan je het ook noemen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Uiteraard en met het startkapitaal van zijn samson en gert shows (oa zingen). Daarna ging het inderdaad snel en heb ik enkel respect voor. Ik kan met hard werken echter nooit een dergelijk startkapitaal bijeenkrijgen (of ik moet een uitzonderlijk idee hebben dat aanslaat bij de banken). Ik vraag me af of Gertje zijn idee van een kabouter en 3 vals zingende meisjes zo ging aanslaan zonder zijn succes met de pratende hond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is pas het moment dat hij het risico genomen heeft om dit verhaal verder uit te bouwen, dat hij is beginnen groeien. Maar dan had hij wel al het bedrijf dat later zou uitgroeien als Studio 100.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De anti-Republikeinen komen steeds weer vertellen dat de republikeinen liegen. Wel hier is het bewijs dat de grootste en meest herhaalde leugen van de vier laatste jaren op rekening van Obama en zijn partij staat. Hopelijk gaat Obama nu iets beter werken met de vertegenwoordigers van beide kamers om er ten minste iets van te maken, wat hem de laatste vier jaar totaal niet lukte, alleen maar omwille van zijn eigen tekortkoming als leider. Laatst gewijzigd door Antoon : 7 november 2012 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikanen zijn enorm veelzijdig, en dat uit zich uiteraard ook in de extreme verschillen, maar ze voelen zich ondanks alles als één volk in de Verenigde Staten van Amerika. God Bless ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Obamacare bvb is gewoon een reincarnatie van een plan bedacht door de (zeer conservatieve) Heritage Foundation, die tevens ook de basisvormde van Romneycare. Keer op keer stak Obama de hand uit, en steeds opnieuw trokken de Republikeinen zich terug in hun loopgraven, de lafaards. Uit schrik om geprimaryed te worden door teabaggers a la Mourdock die Richard Lugar versloeg en aldoende de Republikeinen een zekere zetel verloor. Maar doe gerust mee met die idioten en hun waanzin, mij niet gelaten. Zoals Lindsay Graham al zei 'We're not generating enough angry white guys' - ze zijn gedoemd om te verliezen of gedoemd om te veranderen. En gij dus ook hé.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die zotten zijn niet meer de partij van Reagan of Bush I - zelfs Jebke zei dat. De Repubs hebben niks anders gedaan dan blokeren... zie bvb de debt-ceiling gezever; toen weigerde ze de rekeningen te betalen die ze ZELF hadden goedgekeurd. Wat een nonsens is me dat. Oh en het koste Amerika haar triple- A rating en heeft de wereld crisis erger gemaakt. Het zijn kleinzielige kleinkinderen, net zoals de linkies hier bij ons... Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 7 november 2012 om 10:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat kan bijna niet in het Amerikaanse systeem. Dat vraagt veel uitleg, dat weet ik maar ik moet door - hier is het al laat en ik heb morgen een vlucht. Sorry.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg Gary Johnson door een stemtest te doen. Een overlap van 94%.
Romney stond op 56% Obama op 18%.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat zijn ze ondertussen in Florida aan het doen?? gelukkig dat het niet weer van die staat afhangt.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Obama liep en loopt steeds stuk op de houding van de republikeinen. je kan het vergelijken met DBW die steeds opnieuw tegen de PS en de SP.a moet opboksen. Er mag niet geraakt worden aan de heilige huisjes van de republikeinen en daarmee uit. Kijk maar even hoe zij in de stijgers gaan, als men aan de reeds lang voorbij gestreefde wapenwet wil raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ik las ergens dat de afgelopen 2 jaar, nadat de GOP een meerderheid in het huis haalde, dat er van de 4000 voorstellen amper 81 wetten gestemd zijn geworden. Die wetten zijn dan ook nog eens met compromissen geamendeerde gedrochten waarbij het belgisch wafelijzermodel op goed bestuur lijkt.
|
![]() |
![]() |