![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben het wel even geweest, toen ik merkte hoeveel Vlamingen "wild" werden en in het kieskotteke en daar het nva-bolleke rood gekleurd hadden. Wat de nva ook gepresteerd moge hebben, de kiezer heeft het beloond. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar eigenlijk, want nieuwe borstels hebben nog nooit geveegd. Toch weet de Vlaming dat ze goed zullen vegen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zit u altijd maar opnieuw die zinloze mantra te mekkeren terwijl u liefst van al zou hebben dat De Wever nooit bestuurt? Kom eens terug wanneer er een legislatuur voorbij is. En wees tenminste zo eerlijk om t.a.v. De Wever even veel geduld te hebben als t.a.v. sossen, liberalen en tsjeven vooraleer uw oordeel uit te spreken.
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft last van ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De enkelen die hopen dat BDW zich zal verbranden aan het politieke vuur dwalen. De N-VA mist nog een 10-tal procenten om ons te verlossen van de Belgische pest. Zij hebben nu het maximum bereikt met de believers-without-proof. Nu nog de ongelovige Thomassen die eerst willen zien dan geloven. Zij zullen zien, geloven en een extra 10 procent leveren in 2014. Daarom vind ik de stap van Dewever naar het Antwerps burgemeesterschap een goede strategie. Deze man heeft een plan en blijft consequent in zijn handelen. Zo hebben de Vlamingen het graag.
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kans tot verbranden aan de politiek is daardoor gekrompen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 november 2012 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#70 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun jij ergens aanhalen waar Bart De Wever stelt dat hij van "de andere kant" is dan journalisten van De Morgen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://opinie.deredactie.be/2012/10/...gde-nederlaag/ Denk je dat BDW en de N-VA proberen in te beuken op het links electoraat door in zee te gaan met een journalist van De Morgen ?
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat jij van jezelf vindt dat je grappig bent. De humor ontgaat mij.
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Al die mensen die het zo belangrijk vinden dat De Wever bestuurt, hadden beter op hem gestemd.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sounds familiar?
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is deels zo, maar een groot deel verwacht wel degelijk dat Bart De Wever premier wordt.
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vind jij het zelf grappig. Welke gradatie van grappig was het ? Ga je het vertellen tegen vrienden, collega's of familie ? Deed het je gewoon wat glimlachen ? Had je een binnenpretje zonder veel uiterlijk vertoon ? Schoot je in een bulderlach ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 november 2012 om 14:12. |
|
![]() |