![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En vooraleer je in het defensief gaat : Een intern statutarisatie-examen - teneinde je plaatsje te verzilveren - is niet van de poes en komt gemiddeld 1 x om de paar jaar voor. Er is natuurlijk nog altijd de vakbond hé... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Neen u stelt niets vast. U beledigt wel degelijk, en als het mijn persoon betreft dan volgt het driehoekje. U mag perfect alle ambtenaren of zelfs alle N-VA ers over dezelfde kam scheren maar persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan. Simpel. Iemand die beledigt moet niet verwachten dat er in discussie gegaan wordt. Bij deze dus goodbeye.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe, ik ben geen expert, maar ik ben wel geinteresseerd in het waarom van het ambtenarenstatuut. Waarom worden eigenlijk nog steeds statutairen aangeworven en waarom laat men dat niet uitdoven tot iedereen op lange termijn contractueel wordt?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloofwaardig ook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah! Mag ik ook het driehoekje gebruiken voor uw persoonlijke aanval aan mijn adres?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over onzin valt niet te argumenteren. Men kan het alleen benoemen als wat het is: onzin.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is namelijk uw enige bestaansreden hier. Mensen laten bannen, na ze eerst getergd te hebben. Maar daar trap ik niet in. Jammer voor u. Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 november 2012 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat men als ambtenaar niet overgeleverd mag zijn aan de grilletjes van de regelmatig veranderende politici. Het zou anders voor een politicus al te gemakkelijk zijn om bij aanvang van de legislatuur personeel te ontslaan en te vervangen door familie en vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik onthoud dus dat u hoog van de toren blaast wanneer u een belediging aan uw adres ontwaart, maar dat u tegelijkertijd van mening bent dat u zelf wel mag schelden en beledigen naar hartenlust. We hebben een woord voor dergelijke attitude: hypocrisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blij dat u dat eindelijk zelf toegeeft. Dan kan ik nu gewoon verder werken. Salaris berekening staat gewoon online, die link heb ik u al eerder gegeven, maar dat haalt bij u toch niets uit. Trol rustig verder tegen jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben aangeworven als contractueel en heb een contract van onbepaalde duur. Het "salarisvoorstelgesprek" was er wel degelijk, maar dat was enkel en alleen om mijn "relevante jaren" aan te tonen. Dat had evengoed op een andere manier kunnen verlopen. Ik had eerst een contract bepaalde duur, omdat ik werd aangeworven zonder ingangsexamen. Na anderhalf jaar heb ik dat examen afgelegd, en werd mijn contract bepaalde duur vervangen door een contract onbepaalde duur. Statutair kan ik nog enkel worden door een bevorderingsexamen. Maar die mag ik pas afleggen nadat ik vier jaar in dienst ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |