![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zou uwzelf verloochenen nietwaar.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor echte kennis op te doen, dat gaat uw verknochtheid aan uw zaak echt wel verkloten.
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() niet in mijn kabelabonnement. En neen dat digitaal gezwans hoeft voor mij niet.
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() hetgeen interessant is kan ik via internet ook volgen. Ik snap gans die drukdoenerijg niet zo echt. Het enige waarom een mens nog naar conventionele tv zou kijken is voor die spelprogrammatjes van eigen bodem; sta mij toe dat irrelevant te vinden. ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer ik het huis uit trek, na mijn studies, ga ik mogelijk wat experimenteren met DVB-T, zodat ik Één en Canvas gratis kan bekijken. Voor de rest lijken al die zenders mij overbodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Later toen ik 17 was sliep ik met mijn toenmalige vriendin van 15, en op de televisie stond MTV. Ik herinner me nog goed dat ik het immense bagger vond. Ik heb daarna die zender nooit aangeraakt. Toch toont de reactie van -Jo- wel aan wat ik wilde tonen. Menige Jodenhater heeft zijn theoriën over die zender en overschat diens invloed nogal fel. Laatst gewijzigd door Weyland : 23 november 2012 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar maakt U nu een probleem van?
Uw cRapper idolen zijn er ook niet vies van , nietwaar. Eneuh, een normaal meisje van 15 is een jonge vrouw. Een normale jongen van 17 is een hormonaal gestoorde.
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. MtV zend als symboolzender de typische onzin uit van de Westerse amusementsindustrie. Ontkent u dit (tenzij dat u het woordje onzin wil vervangen zien door "muziek", "clips",...)? 3. Ik zeg niet dat MtV bewust bedoeld is om mensen te beïnvloeden, ik zeg wel dat het een bepaald maatschappijbeeld ondersteunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een israëlische zender zal natuurlijk wel de berichtgeving over het Midden-Oosten sterk eenzijdig kleuren door een israëlische bril. En het is geen toeval dat zo'n zender op de kabel komt op een moment dat de zionisten zeer goed beseffen dat er bij ons en elders in Europa een groeiende weerstand is tegen israël en haar crimineel beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() FFS ik zou van Telenet naar Belgacom willen over stappen maar dat kost me 200 euro op z'n minst ffs
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 24 november 2012 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Eberhard is een stilaan overjaarse maagd, iedereen die scoort moet hij op de ene of andere manier kunnen pakken.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 november 2012 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat er ondertiteld zal zijn, enkel het nieuws of alles? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() zit ook digitale radiopost news24 in waar cst de laast gemaakte nieuwsuitzending voor radio 1 op afgedraait wordt. Voor belgische berichtgeving: dewereldmorgen.be voor volgen van de amerikaanse politiek : the young turks op youtube ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() de klauw gaat open
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men zo verdergaat met de TV zenders/aanbod denk ik dat de gezelschapsspellen het op de lange duur terug gaan winnen. U weet wel, stratego, cluedo, monopoly, schaken, dammen en andere ...
Wat ik tegenwoordig echt wel veel hoor is dat veel mensen weinig of geen tv meer kijken en zich met andere zaken bezighouden en zelfs hun tv toestel buitengooien. ![]() TV kijken is tegenwoordig ook een straf ... de reclame boodschappen (lees: brainwashing) Programma's waar diegenen die er in meespelen zich beter amuseren dan de kijker thuis en ga zomaar verder. Tal van zenders waar wij geen bal aan hebben ... ![]() p.s. waarom dacht je dat ze internet tv gingen aanbieden, omdat men wist dat de meeste mensen tegenwoordig achter hun pc bleven hangen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 maart 2013 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De mainstream media verliezen steeds meer terrein.
Hoor P magazine en humo jammeren over hun dalende oplagen. Wie kijkt er nog MTV? Bestaat dat nog? Jongeren kijken geen tv meer, ze kijken internet. Wat we nu vooral gaan zien is hoe de powers that be het internet in hun greep gaan proberen krijgen (lees: censureren). |
![]() |
![]() |