![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot mijn grote verbazing werden er "hoofddoek"middagen georganizeerd, waar vrouwen-only werden toegelaten. Waarschijnlijk dienden die taallessen voor de hoofddoekdraagsters dan als ander schaamplapje of zo, want voor zover ik weet lopen er in deze maatschappij nog steeds mannen rond. Waarom nederlands leren als je toch niet buiten mag als er mannen rondlopen? Ik heb mijn medewerking dus weerhouden. De "normale" mensen moesten dan 's avonds komen en in die buurt (2060) ga ik 's avonds niet alleen op stap. Jammer maar helaas.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |