![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() @eno2: je hebt misschien gelijk, dat De Morgen dat niet kan gezegd hebben. Misschien iemand die zich valselijk heeft uitgegeven voor journalist van De Morgen en dit om misschien de hoofdredacteur in een kwaad daglicht te stellen. Ze kunnen ons misschien veel wijsmaken, maar dat Kareltje De Gucht zou sjoemelen, neeje, dat kan toch niet waar zijn...............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat met mijn buurt te maken? Ik betaal alleen heel uitzonderlijk boetes wanneer ik er kan onderuit komen. Ik behandel zelf alle zaken waarin ik gedaagd word, of waarin de firma gedaagd werd, en ik daag zelf wanneer mijn belangen geschaad worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gucht voelt zich waarschijnlijk als een kat die in het nauw gedreven is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zot. Dat is nu eens echt de grootste zever die ge u kunt indenken. Iedereen moet betalen wat hij moet betalen, zo niet betalen wij allemaal te veel om dat andere hun deel niet of slechts gedeeltelijk betalen. Dat is al veel te dikwijls zo gebeurd. Ontduiken en daarna wanneer het uitlekt op een akkoordje smijten waarbij een fractie betaald wordt van wat ze ontdoken hebben. Wie werknemer is en 5€ te weinig afdraagt moet ze, wanneer ze het opmerken bij betalen, al moeten ze eerst 200€ kosten maken om ze te kunnen innen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En inderdaad, het is plezierig wonen in mijn buurt die slechts 5 villa's telt, en buiiten die 5, de eerst volgende, zowel langs links als langs rechts, 2 km verderop staat. Overgeburen heb ik zelfs meer dan 2 km ver niet en achtergeburen idem, op een voetbalterrein na dat op zo ongeveer een 1000 meter afstand achter mijn tuin ligt. Maar gelukkig zit er dikke 2 km verder een boer die in zijn gat gebeten is omdat ze die grond van dat voetbalterrein van hem onteigend hebben wat hem er toe heeft aangespoord al twee keer de omheining rond dat terrein omver te rijden met zijn tractor en de boel om te ploegen. Ambiance gegarandeerd.
Man, je moest eens weten hoe zalig wonen dat dat hier is. Laatst gewijzigd door Garry : 13 december 2012 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.bespaarbelastingen.be/alg...verjaart-niet/ Laatst gewijzigd door Garry : 14 december 2012 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verheven boven het plebs zeg maar. "Ik ben niet iedereen. Laat dat duidelijk zijn. Ik ben Karel de Gucht ..." Laatst gewijzigd door daiwa : 14 december 2012 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() Binnen enkele maanden (na seponering) krijgen we een nieuw boek:
"Karel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Gucht zit met een zéér groot probleem Als Europees commissaris mag je nooit beboet worden voor fraude in welke zin ook - dit kost hem zijn job Een minnelijke schikking kan wel - maar het is nu aan de belastingen of ze dit willen aanvaarden of dat ze hem de strop rond zijn nek gaan doen. Volgens de wet moet er een boete komen (zoals bij iedere burger) een minnelijke schikking is een gunst van de belastingen. Zuiver politiek gehaketak nu op hoog niveau |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan misschien gelijk hebben, maar dan moet er eerst een proces komen of je de misdaad fraude hebt gepleegd. Zo ja, is er nog beroep Verlies je dit dan begint in 1* aanleg maar eerst het proces over de fraude. Dit zou toch de logica moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |