![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn er bijna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is pas de echte vergrijzing toegeslagen, bij de traditionele België liefhebbende partijen. Zou Di Rupo zijn haar niet verven, ge zou er versteld van staan hoeveel grijzer hij wordt met de dag. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2013 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=181418 Laatst gewijzigd door Garry : 7 januari 2013 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen hoor, de traditio's doen het goed in dit land! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, iedereen begint ergens. Ook politici, ook traditionele politici. En die hebben er de jongste decennia een zootje van gemaakt, stuk voor stuk en zonder uitzondering. Tijd voor iets anders dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ziet er voor u niet goed uit ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Zit wat van in, maar ik zou geen VB'ers op een boot zetten ofzo. Dat was een uitspraak van Le Soir. In het kieshokje zinken ze vanzelf wel als er een democratisch alternatief is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staan ten andere al enkele enthousiaste en niet eens zo heel erg domme mensen te popelen om - nog voordat gans Europa en verder helemaal in puin zijn gevallen - samen mét De Heer Burgemeester De Wever, Bart nu reeds aan het heropbouwwerk te beginnen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() @ Quersus,
Oei,moet ik dat als een bedreiging beschouwen,brave grijsaard? Wanneer die samenzweerders,allemaal uw kaliber hebben,dan valt het nog wel mee. Dan gaat u,willen of niet,me hier nog lang moeten dulden. En verwijt u a.u.b.,MIJ,de gevolgen van de repressie niet. Trouwens,collaboratie onder welke vorm ook,houdt risico's in. Bezint eer ge begint. Uw trouwe ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ZION,
Quercus schrijft wel veel zinniger dingen dan jij, je zult nog hard je best moeten doen om aan zijn enkels te geraken. En omdat je niets te zeggen hebt, speel je dan maar op de bal. Dat was off-topic, maar er zijn er nu eenmaal een paar die elke thread moeten komen besmeuren. On-topic: Ja er is een georchestreerde hetze bezig tegen N-VA. Men heeft schrik van die partij, dat ze nog zou groeien. De traditionelen hebben vooral schrik voor het verlies van hun postjes, hun machtsstructuren en de lijken die uit de kasten gaan donderen. En "men" denkt dat haatzaaierij de ideale strategie is om het N-VA uit te schakelen. Ik denk dat het een tegengesteld effect gaat hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even en de VRT bonzesse Lieten schrijft een briefke dat net zomin als de kopstukken van het VB nu ook die van de NVA niet meer dan noodzakelijk mogen worden geïnterviewd, maar enkel met kritiek overgoten. Niks nieuws, we kennen onze Pravda ondertussen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() @ Jasper,
Ik dacht dat,dat de bedoeling is,niet? Op de bal spelen. Bent u de schildknaap van ridder Quersus,soms? Maakt me niks uit tot wiens hielen ik nog niet kom,volgens u. Kennelijk stompt u graag op de man, is eigen aan dietschers neem ik aan. U bent wel te voortvarend,jongen. Iemand profileren,op basis van vrijblijvende postings,op een forum? Of u het mooi vind of niet,je trapt er telkens weer in. Trouwens,zinnig pseudo-intellektuele hoogdraverij a la BDW,bedank ik voor. De verzuurdheid druipt van jullie postings af. Bwaah! Word snel beter. ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja, het moet pijn doen altijd maar de Calimero uithangen van "wij zijn zo klein (en worden elke maar kleiner) en jullie worden iedere dag maar groter, en dat is niet eerlijk".
Het is geen genoegen momenteel Belgicist te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tienpuntenvraag is, of het opportunisme, of naiviteit is, om momenteel Belgicist te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Actie tegen de N-VA is symptoombestrijding. Enkel criminalisering van de fundi's kan de boel om zeep helpen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |