![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat hij het heeft over leden van het TAK
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het al meerdere jaren wel toegelaten is om een mandaat uit te oefenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit dat artikel in Het Nieuwsblad:
>>> ... Bart De Valck gaat in eigen persoon in de tegenaanval en wil de school buiten schot te houden. ‘Ik wil een voorbeeld stellen. Dit trieste lot overkwam ook heel wat andere vrijwilligers die in het verleden maatregelen voorstelden om de sociale vervreemding in hun gemeente een halt toe te roepen. De laatste jaren ontstond er een heksenjacht met onder meer haatmails en zelfs doodsbedreigingen. Dit moet stoppen.' <<< Als dat géén verzinsel van Meneer De Valck is - en ik zou begot niet weten waarom Meneer De Valck het risico zou lopen zoiets te verzinnen - kan ik Meneer De Valck alleen maar véél succes toewensen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een leerkracht heeft het recht om buiten de hoedanigheid van zijn functie eender welk politiek of levensbeschouwelijk standpunt in te nemen.
Indien dit voor een bepaalde school toch een grond voor ontslag of sanctie zou zijn hoort die school te worden aangeklaagd wegens discriminatie op basis van politieke overtuiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ik was aan het wachten op deze reactie en verbaasd dat dit zo lang duurde. Je zou eens moeten weten hoeveel Franstaligen daar in Ottenburg met hun scepter zwaaien en hun imperialistische driften niet kunnen bedwingen. Een mooie voorbeeld van hoe de naweeën en de interpretatie van de splitsing van BHV zich nu in praktijk vertalen. Wetende dat Ottenburg niet tot het kiesdistrict BHV behoort. Om bij te wenen; arm Vlaanderen hoe lang ga je dit nog accepteren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ah, een extreem-rechtse jeugdbeweging. De Europa-Scouts? Ik zou in de verste verte niet weten welke andere er ook maar in de buurt kan komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Ik heb de man al enkele keren ontmoet en hij is inderdaad correct, welbespraakt en vriendelijk. Het is dus een belachelijke haatcampagne tegen een leraar Nederlands omdat hij...geeft om het Nederlands. Gelukkig lijkt de school er zich niets van aan te trekken.
Deze reactie op het artikel vat het goed samen, denk ik: Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30110_00428834 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Het siert je. Mij zou het ook niet kunnen schelen als een leerkracht actief lid was van B-Plus, zolang dat geen invloed had op zijn of haar lesgevende capaciteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een gehuichel... "anonieme ouders"
Tenzij die man met de vlaamse vlag rond de schouders en t-shirt met daarop Tak staat les te geven is er toch geen probleem ? |
![]() |
![]() |