![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik geniet m.i. meer respect binnen de Vlaamse Beweging (zowel van VVB, TAK, als alle anderen) dan gij ooit zult krijgen, dus hou uw denigrerende woorden maar voor uzelf, jongen.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Mocht ik geen Vlaams-nationalist geweest zijn die wel weet dat de Vlaamse beweging oneindig veel groter is dan die clubjes extreem-rechtse fanatici, zou ik dezelfde kwalijke associatie gelegd hebben als ik zo'n Voorposter met een Z11-Z11-Z11-collectebus zou zien voorbijparaderen. Bedankt voor dat geschenk, Voorpost en consoorten, dankzij jullie sabotagewerk staan we met het imago van onze premature Vlaamse staat nog steeds niet waar we horen te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ps: weet dan toch dat je een minderheid binnen de N-VA. En nog, 95% van de Vlaamse Beweging staan achter Voorpost, net als achter de rest van de aktiegroepen. Dat jij dat niet doet is jouw zaak, maar dat je daarvan niet op de hoogte bent zegt veel over je absentie in diezelfde Vlaamse Beweging. Groetjes van een VVB en Voorpost-lid.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat je amper 2% haalt hé. Vereenzelvig je aub niet met de Vlaamse Beweging, want uit je reacties hier valt enkel af te leiden dat je 1.) niets weet van de beweging en 2.) je helemaal niet op je plaats bent daarin.
Laatst gewijzigd door Betweter : 27 juli 2004 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Verklaar eens waar Voorpost en godbetert VNJ of VB racistisch zijn? De enige reden van jullie razernij en blinde haat (wie was ook alweer de onverdraagzame?) is dat Voorpost en vele andere aktiegroepen aansluiten bij het Vlaams Blok. Dat, en niets anders, is jullie probleem. De dag dat jullie dat inzien staan we een stuk verder in onze strijd. Gelukkig bedragen jullie een minieme minderheid in de Vlaamse Beweging.
Laatst gewijzigd door Betweter : 27 juli 2004 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U woont in een goeie buurt. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() En dan wordt het helemaal ridicuul: "95% van de Vlaamse Beweging steunt Voorpost"... Hebt u een enquête gehouden? Of is dit hetzelfde nattevingerwerk en wishfull thinking als in uw bewering over wat de N-VA'ers zouden denken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op die manier van rekenen staat 95% van de Vlaamse beweging achter Voorpost en is de meerderheid van de N-VA'ers Voorpost-symphatisant, zo berekend kan dat inderdaad wel eens kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uw halve partijbestuur was kidn aan huis bij mijn familie, dus ja, ik ken er redelijk veel ![]() ![]() Ach, wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil. Ik laat u in uw onwetendheid, het heeft toch geen zin. Hou Zee.
Laatst gewijzigd door Betweter : 28 juli 2004 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik toch ook wel een beetje de VVB ken dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De helft van het bestuur van de vvb moet al niks weten van Voorpost! En daar heb IK familie in. Zeker niet wanneer Vlaams Blok jongeren her en der zijn beginnen plaatselijke 11-juli activiteiten zijn beginnen verstoren. tsss Voorpost laat me niet lachten. Ik ken er ook zo een paar in de polders die lid waren. Laatst gewijzigd door giserke : 28 juli 2004 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je iet of wat meedraait, weet je best dat we graag zijn gezien binnen de Vlaamse Beweging (waarvan trouwens de VVB) slechts een deeltje is hé... Laatste post trouwens van mijnentwege, ik heb weinig zin om jullie 3 man te overtuigen van relevante dingen.
![]() |
![]() |