![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge kunt de kokosboom in se
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() eigenlijk was ik het wel eens met Pelgrim maar ik kreeg het niet over mijn tegendraadse lippen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uiteraard, geachte mede PreFo...
Wij verstrekken enkel de faciliteiten en de absolute vrijheid, wat u ermee doet is onze zaak niet meer... zolang u er maar voor betaalt. Wij kijken al uit naar de rotzooi die u er ongetwijfeld van zal maken... of juist niet, ge kunt ons altijd proberen te verbazen.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen de baten, ze krijgen ze aangeboden, maar de kosten, ho maar, dat is te veel gevraagd om daar een bescheiden aandeel in te dragen. Allemaal Stijvaarts zijn het.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens: hoe kreeg de verkoper die eilanden in zijn bezit?
Waar ontleende hij die rechten? Wacht nog even van onze optie te volstorten. We moeten die kerel eens serieus onder handen nemen. Vooraf wat eigendomsrecht in populaire versie onder ogen nemen.......
![]() |
![]() |
#66 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die eilanden zijn een louter persoonlijke interesse. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het enige verschil is dat die eilanden niet per definitie onder het gezag van een bepaald land vallen. Citaat:
Meestal zijn de prijzen nog onderhandelbaar. Verbaasd over het succes van dit topic, om nog maar te zwijgen over de merkwaardige wending die hij heeft genomen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Zo maar een aantal dingen die in me opkomen wanneer ik aan de caraiben denk.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik daar koning zijn? Of président fondateur? Ik wil geen villa, maar een eigen staat om te besturen, samen met Vexille.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier kost een huisje in de rij al zoveel!
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Voor een fractie van $200,000 kan je in Key West niet veel beginnen op gebied van real estate.
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() In de stille oceaan zijner ook nog een paar "meestal onbewoonde" gevalletjes.
Maar als je een vliegveld wilt en privé bewaking en zo ... Eigenlijk is zo een fort als Sealand ook een goed verdedigbare plaats en je hebt de mogelijkheid met een helicopter te landen. Waarom dan niet het volgende : Ergens tussen Clipperton en de Galapagos is er een plaats waar de oceaanbodem over verscheidene vierkante kilometer minder dan 20 meter diep is (een plaats goed gekend in de scheepvaart trouwens). Het kan niet moeilijk zijn daar een aantal aan mekaar gelaste afgedankte containers te laten zinken en te verankeren op de zeebodem als fundament voor een toren of een fort zoals Sealand. Met één scheepslading afgedankte containers op een panamax bouw je zelfs iets dat stukken groter is dan Sealand. En laat de afgedankte schepen dan ook maar komen.
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD Laatst gewijzigd door Herman Desmedt ©HD : 28 juli 2004 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja. En in zo'n onnozele villa kan ik niet oppositieman spelen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeg jongens, als dat eilandje gereed is met de nodige voorzieningen en zo maar nog voor de erkenning door de VN, laat het dan effe weten hé. Ik kom dan zo snel mogelijk langs met een paar maten om het over te nemen.
Als jullie dan braaf zijn mogen jullie nog blijven.
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Jullie pakken dat hier veel te hals-over-kop aan. Ge moet zoiets goed voorbereiden, veel oefenen en bescheiden beginnen.
Ik stel voor om eerst het eiland gelegen in het groot meer van de Center Park "de Vossemeren" in te nemen en onafhenkelijk te verklaren. Dan kunnen we de bomma toch nog regelmatig bezoeken, en af en toe een terraske gaan doen. Vrije tijd kunnen we vullen met het enteren van trapbootjes. Als dat lukt stel ik voor om in een volgende fase Schiermonnikoog in te nemen. We jagen de melkboeren van het eiland, en kunnen zo wel een jaar overleven van wat door nog allemaal een koe rondloopt. Als de koe op is beginnen we aan de Zeehondenjacht. We kunnen zo verder gaan, groter en groter, langzaam maar gestadig groeiend en verbeteren. Het uiteindelijke doel moeten we nog bepalen, maar ik stel voor te kiezen tussen Nieuw-Zeeland, de UK of Japan. Laatst gewijzigd door dejohan : 29 juli 2004 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sticht anders een religie die een maagd meer belooft dan de islam.
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 29 juli 2004 om 10:21. |
![]() |
![]() |