![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die histories heb je niet aangehaald. Ze zijn er wel degelijk. Mij verbaast het niets dat vroeger (de jaren vijftig, zestig, zeventig) andersgeaarden trouwden en kinderen kregen. Wat een hel moet hun leven niet geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onveranderderlijke eeuwenoude principes van dubieuze komaf zijn de regel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je ooit al de moeite gedaan om je in het onderwerp te verdiepen, of ben je enkel geïnteresseerd in een zoveelste tooghomeo discussie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je een onderzoek doen naar die feiten . Een man is geboren met een piemel , en een peimel dient om zich voort te planten . Een mens is geboren met een anus en die is om u te ontlasten . en al de rest is dikke zever van een bende provocateurs om de grenzen van humane onbeschoftheid te verleggen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd wanneer ik denk dat je geen dommer antwoord meer kan verzinnen, slaag je er steeds in mij te verbazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat natuurorganisme zijn alle denkbare combinaties van procreatie werkelijkheid. Slakken zijn hermafrodiet, temperatuur bepaalt het geslacht van sommige reptielen, vogelbekdieren en mierenegels leggen eieren en zogen, er zijn naakte mollenkoninginnen (zoals mieren en bijen) die alleen op het einde van een voortplantingscyclus koninginnen voortbrengen. Er is nog veel, veel meer dat we niet weten. Ik zal maar niet over planten beginnen.Of de twijfel die er bestaat tussen planten en dieren. De homo sapiens is een recent wezen in die natuur. We kennen de bagage die niet die hij heeft. We kennen nauwelijks iets over onze voorgangers. Het denkvermogen is al een grote struikelblok ( voor mij toch), om niet te spreken over die oude bagage die de mens van nu meedraagt. Het kan dus heel goed zijn dat de homoseksualiteit waar iedereen over struikelt gewoon een natuurlijk systeem is dat in het DNA opduikt als er een bepaald spanningsveld ontstaat. Het spanningsveld ( een bepaalde fase, heel lang geleden) wordt herkend door DNA nu. (de laatste tienduizend jaar bv). Het schijnt dat DNA een geheugen heeft. Dit staat nog in de kinderschoenen, en zoveel ik weet zijn ze alleen maar bezig met hongersnoden en oorlogen die na twee generaties bepaalde gevoeligheden voor ziekten zouden teweeg brengen. Stel dat het systeem veel verder gaat. Via het DNA zouden 'oude sjablonen' ( dat is maar een werkterm) terug naar boven komen als reactie op bepaalde prikkelingen (het spanningsveld, ook een werkterm). Homseksualiteit zou rust kunnen brengen op wereldschaal. En dat is wellicht de werking van de natuur die zo perfect is dat ze om evenwicht te bereiken een heel arsenaal heeft om dat te bereiken. Maar wij zijn wellicht onwetend en dom om dat in te zien. Homoseksualiteit is een deel van het natuurorganisme waar we slechts 1% van kennen. En dat natuurorganisme is ouder dan uw God en alle goden en en godinnen die er voordien 'waren'. Ervan uitgaan dat alles mannelijk en vrouwelijk is en moet zijn en blijven en het hele gedoe in het licht moet staan van procreatie, is hetzelfde als een kleuter die zegt dat een appel rood moet zijn want 'anders is die niet lekker om op te eten.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In dat geval moet ge nudisten ook respecteren, 't is immers hun keus. Respecteer dat ze naakt op straat willen lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Misschien zijn we wel ongeduldig en moeten we wachten tot die belabberde kaars vanzelf uitdooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk het zo eens: de homo sapiens evolueert heel snel, meer nog door wat hij produceert dan lichamelijk. Het menselijk brein speelt hier een hoofdrol, zou ik zeggen. Geef me nu eens een goede reden waarom er biologische verschillen zouden moeten geaccentueerd blijven, als maatschappelijk gezien die biologische verschillen tussen man en vrouw vervagen (ik heb het over geïndustrialiseerde, 'oude' gebieden). Het is niet meer zo dat de man met andere mannen gaat jagen wekenlang, en de vrouwen semi-sedentair de omgeving afgaan op eetbare planten en vruchten en klein wild, en de kinderen bijhouden. De Rooms katholieke kerk en de Islam teren daar nog steeds op! En wat zeg ik over geïndustrialiseerde landen? Neem de vrouwen weg uit Afrika en heel dat continent ligt stil. Neem de mannen er weg en de zaken zullen eens vlug vooruit gaan. De functies van mannen en vrouwen respectievelijk gaan niet meer op. Waarom zou het oude recept mannelijk en vrouwelijk dan nog stand moeten houden? Schrik dat er geen kinnekens meer zijn die van honger sterven? Dat noem ik pas perversiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn lichaam en geest is dan ook in balans . en waarom draaid U het om , zijnde dat mijn denken in mijn piemel gebeurt ? Als mijn lichaam mijn piemel tot een erectie brengt , en dan ben ik niet in de verleiding om een mannelijke anus te bereiden , net alsof ik kan weerstaan en respect heb om dat niet bij een vrouw te doen en nog minder bij een kind . Wie is er nu de sterkste ? ik of de homo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of hoe Klarekijk blijkbaar geen enkele ervaring heeft met homoseksuelen. ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ik kots daar ook van .
en toegegeven , pedofilie is een veel ergere vorm van sexuele onbeheersbaarheid , Een vrouw in haar anus willen nemen is daar een lichtere vorm van onbeheersbaarheid . Als je haar ertoe dwingt is dat een ergere vorm , en als je niet aan je trekken komt om een anus te berijden van een vrouw en je verlgt die pervesiteit , naar een andere man dan wordt het zo stilaan ziekelijk vind ik . want dat is een zuiver teken dat er een zieke geest zonder weerstand uw lichaam zaken laat doen die niet humaan zijn . |
![]() |
![]() |