Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2013, 15:42   #61
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
moet ik me zorgen maken over mijn geloofwaardigheid bij jou dan?
Stoer...

Maar even ongeloofwaardig.
Oud 5 februari 2013, 15:46   #62
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
moet ik me zorgen maken over mijn geloofwaardigheid bij jou dan?
Xenophon snapt niet dat je niet voor de volle 100% akkoord gaat met alle punten die N-VA / BDW stelt. Hij snapt ook niet dat je binnen een partij van mening kan verschillen.

Laatst gewijzigd door Modjo : 5 februari 2013 om 15:46.
Modjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 15:57   #63
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Xenophon snapt niet dat je niet voor de volle 100% akkoord gaat met alle punten die N-VA / BDW stelt. Hij snapt ook niet dat je binnen een partij van mening kan verschillen.
Wedden dat Xenophon dat allemaal zeer goed snapt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 16:22   #64
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS

Ik begin dat wel meer en meer zielig te vinden wat men vanuit de andere hoeken aan het proberen is om Bart slecht te maken.
Dat zijn zelfs geen politieke spelletjes meer maar frontale aanvallen op de één persoon.
Hij moet een sterk mens zijn ofwel veel slimmer dan al die anderen.

Zielig echt zielig ...

Heb je er al eens een seconde bij stilgestaan dat de eenvoudigste verklaring de beste is: Het ligt aan BDW.
Oud 5 februari 2013, 16:34   #65
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Heb je er al eens een seconde bij stilgestaan dat de eenvoudigste verklaring de beste is: Het ligt aan BDW.
Natuurlijk ligt het aan De Wever.
Als hij er niet was zou je echt wel normaal kunnen functioneren.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 16:37   #66
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk kan je niet meer verkeerd zijn, als je weet dat ik lid ben geworden van de N-VA om op de ledencongressen te kunnen tegen stemmen tegen BDW omdat ik het met hem niet eens ben, maar dat terzijde, want het ging eigenlijk over het cordon.
Bepaalde mensen beweren dat het cordon tegen de N-VA niet bestaat, want zeggen ze o.a., de N-VA regeert in Antwerpen, dus het cordon bestaat niet.

BDW zelf, die lange jaren in ontkenning heeft geleefd, die begint nu te begrijpen dat er toch "een nieuw soort van cordon bestaat (tegen de N-VA)," maar wat dat betreft overdreef BDW volgens Vlijmscherp.

Dus de ene keer ontkend Vlijmscherp het bestaan van dat cordon, de andere keer is het dan weer wat overdreven, terwijl dat overdrijven toch inhoudt dat er een cordon bestaat.

Daarom dat ik het begrip "kronkelen" gebruikte.
Oud 5 februari 2013, 16:42   #67
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Natuurlijk ligt het aan De Wever.
Als hij er niet was zou je echt wel normaal kunnen functioneren.
Dat is je reinste speculatie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 16:49   #68
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Ja, en die hypothese werd onmiddellijk weer geschrapt na het lezen van één van uw vele gratuite en platte aanvallen...

Kijk Tommm, ik geef gerust toe, en ik heb dat ook al veel gedaan, dat De Wever maar al te graag de polemiek en de controverse op zoekt. Dus ja, veel hetze en mediarelletjes heeft hij zelf gezocht. En dat stoort mij niet, ik vind polemiek en het creëren van controverse eigen aan de politiek. Je mag daar van mijn part gerust anders over denken en kiezen voor een meer steriel politiek debat zoals bv. in het Nederlandse parlement. daar heb ik geen enkel probleem mee.

Maar het hele zooi intentieprocessen �* la "De Wever is tegen homo's", facebook pagina's genre "niet mijn burgemeester!!!", haatmails als "wat hebt u tegen mijn gay zoon?", of jouw eigen "we vinden je een lul, Bart" avatar beginnen mij (en menig ander) danig de keel uit te hangen. En daar is De Wever zelf niet diegene die er mee begonnen is. Het is goedkoop, het is plat, en het is vooral intellectueel zeer oneerlijk. Er is bijna geen verweer tegen dit soort van "aanvallen" en dat weet jij maar goed genoeg.

Als je het dan toch zo graag op neemt tegen de N-VA en Bart De Wever, doe het dan volgende keer misschien met argumenten.
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:51   #69
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire Bekijk bericht
Ja, en die hypothese werd onmiddellijk weer geschrapt na het lezen van één van uw vele gratuite en platte aanvallen...

Kijk Tommm, ik geef gerust toe, en ik heb dat ook al veel gedaan, dat De Wever maar al te graag de polemiek en de controverse op zoekt. Dus ja, veel hetze en mediarelletjes heeft hij zelf gezocht. En dat stoort mij niet, ik vind polemiek en het creëren van controverse eigen aan de politiek. Je mag daar van mijn part gerust anders over denken en kiezen voor een meer steriel politiek debat zoals bv. in het Nederlandse parlement. daar heb ik geen enkel probleem mee.

Maar het hele zooi intentieprocessen �* la "De Wever is tegen homo's", facebook pagina's genre "niet mijn burgemeester!!!", haatmails als "wat hebt u tegen mijn gay zoon?", of jouw eigen "we vinden je een lul, Bart" avatar beginnen mij (en menig ander) danig de keel uit te hangen. En daar is De Wever zelf niet diegene die er mee begonnen is. Het is goedkoop, het is plat, en het is vooral intellectueel zeer oneerlijk. Er is bijna geen verweer tegen dit soort van "aanvallen" en dat weet jij maar goed genoeg.

Als je het dan toch zo graag op neemt tegen de N-VA en Bart De Wever, doe het dan volgende keer misschien met argumenten.

'de jaren dertig'

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:53   #70
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

We zitten met een gigantische wachtlijsten mbt gehandicaptenzorg, 17.000 mensen die door collectief ontslag hun job kwijt zijn, een economie die moeizaam herstelt, mensen die op straat leven zoals o.a. in Spanje, Griekenland, Syrië, om nog maar te zwijgen van de belangrijke ecologische vraagstukken en de bevolkingsgroei.

Als je machtig bent en veel invloed hebt wordt je éénmaal het target van spot en kritiek, zo gaat dat. Ofwel kan je dit accepteren ofwel hang je de Calimero uit...
"Belgium is back!"

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:55   #71
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Nog wel tegen het VB, maar dat lost zichzelf op in 2014.
Jij bent wel heel pessimistisch tegenover je eigen partij : je gaat er dus vanuit dat ze in 2014 zelfs de kiesdrempel niet meer halen ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:56   #72
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
En het bewijs van kwaadopzet geeft dat wijf zelf:
²
Oud 5 februari 2013, 18:00   #73
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Tegen N-VA ook. Almaar minder subtiel zelfs. Het gaat dieper dan het gekrakeel aan de oppervlakte tegen De Wever.
Onzin, maar ik zie dat je er al gretig in meestapt. Hij heeft in dat interview twee nieuwe dingen naar voor gebracht : ten eerste dat er een cordon tegen n-va in de maak is wat op niets stoelt en ten tweede dat er gekken zouden kunnen op idee komen hem neer te schieten. Sorry maar dat was geen groots moment, hij heeft dat als debater niet nodig om met zulke gemeenplaatsen te proberen scoren. Wie het interview gezien heeft weet ook dat hij op schitterende manier elke vraag of suggestie aankon en heel helder antwoord gaf. Waarom dan zulke volksverlakkerij en zulke truukjes toepassen ?
Oud 5 februari 2013, 18:05   #74
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ook. Dat uit zich zelfs op lokaal niveau. Tenminste daar waar men N-VA in de oppositie heeft weten te houden. Dat gaat van stemafspraken, geen samenwerking zoeken tot niet delen van informatie.
Dus : zoals gemeentepolitiek altijd al geweest is en zal zijn. Vraag het anders maar eens aan stefaan declerck in kortrijk, nu die eens aan de kant staat van degenen die gepakt worden. Dit is niet eigen aan n-va of een andere partij.
Oud 5 februari 2013, 18:16   #75
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Onzin, maar ik zie dat je er al gretig in meestapt. Hij heeft in dat interview twee nieuwe dingen naar voor gebracht : ten eerste dat er een cordon tegen n-va in de maak is wat op niets stoelt en ten tweede dat er gekken zouden kunnen op idee komen hem neer te schieten. Sorry maar dat was geen groots moment, hij heeft dat als debater niet nodig om met zulke gemeenplaatsen te proberen scoren. Wie het interview gezien heeft weet ook dat hij op schitterende manier elke vraag of suggestie aankon en heel helder antwoord gaf. Waarom dan zulke volksverlakkerij en zulke truukjes toepassen ?
Omdat de rest dat ook doet ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 18:19   #76
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...utm_medium=RSS

Ik begin dat wel meer en meer zielig te vinden wat men vanuit de andere hoeken aan het proberen is om Bart slecht te maken.
Dat zijn zelfs geen politieke spelletjes meer maar frontale aanvallen op de één persoon.
Hij moet een sterk mens zijn ofwel veel slimmer dan al die anderen.

Zielig echt zielig ...

Bart, Bartje, Barteke. Wie durft er nu die brave jongen slecht maken? En hij kan zich nog niet eens verdedigen, de sukkel ! Foei, foei, foei !
Oud 5 februari 2013, 18:22   #77
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Omdat de rest dat ook doet ?
Komaan... ken jij één nationaal politicus die op televisie speculaties zit op te roepen dat er onevenwichtige personen op hem gaan schieten ? (hij herhaalde het zelfs nog eens voor diegenen die misschien dachten dat ze het verkeerd hoorden). Dat was echt appeleren aan een sympathie bij de kijker puur op buikgevoel. Dit had niets meer met politiek te maken.
Oud 5 februari 2013, 18:23   #78
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Bart, Bartje, Barteke. Wie durft er nu die brave jongen slecht maken? En hij kan zich nog niet eens verdedigen, de sukkel ! Foei, foei, foei !
Sorry hoor, maar dergelijke bijdrages zijn even zinloos dan de openingspost van dit draadje...
Oud 5 februari 2013, 18:59   #79
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaat dit draadje ergens over ? Dit is al het zoveelste draadje waar de ene groupie van BDW tegen de andere loopt te zagen dat het toch zoooo erg is dat men hun idool niet wil aanbidden. Waarop de andere dan kan reageren en huplaba we zijn vertrokken...

Dit is echt zeik van Boeremie en heeft niets met een politieke discussie te maken. Dat je dit doet op een fan-forum is niet meer dan normaal, maar hier is het geen reservaat van n-va fanatici.
Het probleem is dat het hele verhaal van de andere partijen bestaat uit: "Bart de Wever ...". Tja, waar moet ge dan over discussiëren?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 19:02   #80
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaat dit draadje ergens over ? Dit is al het zoveelste draadje waar de ene groupie van BDW tegen de andere loopt te zagen dat het toch zoooo erg is dat men hun idool niet wil aanbidden. Waarop de andere dan kan reageren en huplaba we zijn vertrokken...

Dit is echt zeik van Boeremie en heeft niets met een politieke discussie te maken. Dat je dit doet op een fan-forum is niet meer dan normaal, maar hier is het geen reservaat van n-va fanatici.
wat dan wel ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be