![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar even ongeloofwaardig.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Xenophon snapt niet dat je niet voor de volle 100% akkoord gaat met alle punten die N-VA / BDW stelt. Hij snapt ook niet dat je binnen een partij van mening kan verschillen.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 5 februari 2013 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bepaalde mensen beweren dat het cordon tegen de N-VA niet bestaat, want zeggen ze o.a., de N-VA regeert in Antwerpen, dus het cordon bestaat niet. BDW zelf, die lange jaren in ontkenning heeft geleefd, die begint nu te begrijpen dat er toch "een nieuw soort van cordon bestaat (tegen de N-VA)," maar wat dat betreft overdreef BDW volgens Vlijmscherp. Dus de ene keer ontkend Vlijmscherp het bestaan van dat cordon, de andere keer is het dan weer wat overdreven, terwijl dat overdrijven toch inhoudt dat er een cordon bestaat. Daarom dat ik het begrip "kronkelen" gebruikte.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is je reinste speculatie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kijk Tommm, ik geef gerust toe, en ik heb dat ook al veel gedaan, dat De Wever maar al te graag de polemiek en de controverse op zoekt. Dus ja, veel hetze en mediarelletjes heeft hij zelf gezocht. En dat stoort mij niet, ik vind polemiek en het creëren van controverse eigen aan de politiek. Je mag daar van mijn part gerust anders over denken en kiezen voor een meer steriel politiek debat zoals bv. in het Nederlandse parlement. daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar het hele zooi intentieprocessen �* la "De Wever is tegen homo's", facebook pagina's genre "niet mijn burgemeester!!!", haatmails als "wat hebt u tegen mijn gay zoon?", of jouw eigen "we vinden je een lul, Bart" avatar beginnen mij (en menig ander) danig de keel uit te hangen. En daar is De Wever zelf niet diegene die er mee begonnen is. Het is goedkoop, het is plat, en het is vooral intellectueel zeer oneerlijk. Er is bijna geen verweer tegen dit soort van "aanvallen" en dat weet jij maar goed genoeg. Als je het dan toch zo graag op neemt tegen de N-VA en Bart De Wever, doe het dan volgende keer misschien met argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'de jaren dertig' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin, maar ik zie dat je er al gretig in meestapt. Hij heeft in dat interview twee nieuwe dingen naar voor gebracht : ten eerste dat er een cordon tegen n-va in de maak is wat op niets stoelt en ten tweede dat er gekken zouden kunnen op idee komen hem neer te schieten. Sorry maar dat was geen groots moment, hij heeft dat als debater niet nodig om met zulke gemeenplaatsen te proberen scoren. Wie het interview gezien heeft weet ook dat hij op schitterende manier elke vraag of suggestie aankon en heel helder antwoord gaf. Waarom dan zulke volksverlakkerij en zulke truukjes toepassen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus : zoals gemeentepolitiek altijd al geweest is en zal zijn. Vraag het anders maar eens aan stefaan declerck in kortrijk, nu die eens aan de kant staat van degenen die gepakt worden. Dit is niet eigen aan n-va of een andere partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Komaan... ken jij één nationaal politicus die op televisie speculaties zit op te roepen dat er onevenwichtige personen op hem gaan schieten ? (hij herhaalde het zelfs nog eens voor diegenen die misschien dachten dat ze het verkeerd hoorden). Dat was echt appeleren aan een sympathie bij de kijker puur op buikgevoel. Dit had niets meer met politiek te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |