Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2013, 12:27   #61
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Om je gerust te stellen mijn vriend, ik heb zelf kanker en kan er daardoor beter over lullen dan jij, geachte grootmuilkikker.
Goed voor de vergrijzing ?
Neen beste, veel sterkte

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 20 februari 2013 om 12:30.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 12:32   #62
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Zoals nu alle partijen aan het prutsen zijn en het ene schandaal na het andere boven komt zit er tegen 2014 bijna een verdubbeling van Groen in.

Voor mij heeft GROEN meer positieve als negatieve punten.
Het enige wat ik GROEN verwijt, is dat ze meehuilen met de Islam of vzw's hiervan.

Mensen (families) uit het buitenland en welke hun leven riskeren en die van hun kinderen MOETEN geholpen worden.
Maar zij steunen ook die avonturiers en dat is spijtig.

Bij delaatste verkiezingen in Antwerpen hebben ze een flater van jewelste gedaan door te verkondigen dat ze een gedeelte van de ring zouden overkoepelen.
Voor de Antwerpenaar was dit weggesmeten geld, geld wat voor vele andere doeleinden had kunnen gebruikt worden.

Ik zou niet verwondert zijn, dat zij in 2014 de 2* of 3* grootste partij zullen worden.

Groen moet niet altijd met links vergeleken worden, deze tijd is voorbij, de bevolking wilt een stuk vlees op tafel en verwarming in de winter.
Hiervoor gaat GROEN, maa&r steeds halen ze die allochtonen er bij (zouden hierover beter hun mond houden)
Groen is een liberale partij net zoals hun Spa vrienden zijn ze waterdragers van het hedendaagse beleid. We zijn gegijzeld door de internationale supermachten. Het is heel logisch dat deze macht hebbende klasse, verdichtsels en volkomen vervreemde modellen aan de Europeanen opdringen.
In het bijzonder de zogenaamde consumptie, beter genoemd produktie maatschappij waarin de menselijke concepten volledig ten diensten staan van de eilataire machten, papieren geld en aan de materie in het algemeen onderworpen zijn wat GROEN doet is dwijlen met de kraan op.. de dwijl staat voor onze zuurverdiende centjes. Het is dus belangrijk om aan Europa zijn morele zin terug te geven en alle landen die hun eigenheid en democratie terugwillen uit de EU te laten stappen. Natuurlijk moet er een grensoverschrijdende solidariteit zijn en natuurlijk moeten wen samenwerke maar in de 1ste plaats moet het volk terug de macht krijgen! Het is voldoende meester in eigen huis te worden, GROEN zal ons dat niet brengen... GROEN is al langer dan vandaag een deel van het beleid.
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2013, 12:34   #63
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Om je gerust te stellen mijn vriend, ik heb zelf kanker en kan er daardoor beter over lullen dan jij, geachte grootmuilkikker.
Mijn oprechte steun Subocaj, ik wens je veel sterkte... indien je er wenst over te spreken mag je me altijd een PM sturen.
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be