![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Europees Commissaris
|
Maar in de intimiteit van het stemhokje doet iedereen wat hij wil. Niets zo volatiel als een partijkeuze, want van ziekenfonds veranderen we slechts zelden, maar ik denk dat ik geen twee verkiezingen na elkaar op hetzelfde heb gestemd.
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het doet er amper toe wélke uitslag de verkiezingen van 2014 in Vlaanderen opleveren; wat er nadien gebeurt zal in de eerste plaats worden bepaald door de politiekers die door/in Franstalig België werden verkozen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
#65 |
|
Gouverneur
|
Inderdaad Vito daar heb je een punt. Een vriend van me is pas 18 geworden en mocht in oktober voor de eerste keer gaan stemmen. Zijn ouders zijn fervente O-VLD-ers. Zijn stem leek dus al vast te liggen. Hij heeft me verteld dat hij in het hokje nog snel op een andere partij heeft gestemd.
|
|
#66 |
|
Banneling
|
"Ik kan BDW verslaan."
Nog wat het ACW meer in de stront draaien, en tegen de zomer 2014 zal die beerput goed beginnen gisten. Ik weet niet hoe iemand als Chris Peeters dit zal meenemen in zijn campagne. Laatst gewijzigd door giserke : 25 februari 2013 om 17:06. |
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
HOE hij BDW zou verslaan zou ik zéér gaarne weten... Ik denk dat dit een illusie is of een politieke truuk Laatst gewijzigd door Boduo : 25 februari 2013 om 17:57. |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Anderzijds is het duidelijk dat Peeters is uitgekeken op het regionale niveau en hogerop wil. Hoe zou hij ooit nooit federaal premier kunnen worden als hij bij de NVA opkomt. |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de NVA zou hij 2de viool spelen: dat is zéker. Premier worden in een v.d. traditio's ????????????????????????? |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Indien het bbi het ACW vrijpleit dan krijgt het NVA dit dossier als een boomerang terug in zijn gezicht en kunnen de traditionelen de onbetrouwbaarheid en het populisme van de NVA in 2014 dik in de verf zetten.
|
|
|
|
|
#73 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja maar hoe gaat Chris Bart verslaan ?
Als ik , als overtuigd VB-er er al aan denk om voor Bart te stemmen enkel en alleen om Chris te pesten. |
|
|
|
|
#75 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#76 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De staat heeft zich de tanden kapot gebeten in de strijd tegen het VB, ze hebben door die strijd dertig jaar lang een anti-Vlaamse politiek moeten voeren die ons hier aan de afgrond heeft gebracht, tijd voor de volgende fase nu. En het VB, dat is voorbij en inderdaad, die mensen zullen maar eerst later naar waarde geschat worden.
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al te doorzichtig mijn trollende vriend.
|
|
|
|
#78 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
6,8% en dalende. Héhé... aan dit tempo is dit de laatste verkieziing van het blok. Daarna gaan ze een kleine partij zijn, met nauwlijks financiering, geen hangmat-inkomen meer voor een hele kaste van mensen die al jaren aan die uier liggen. Ze kunnen dan puur op overtuiging & altruisme gratis gaan militeren en hun boodschap uitdragen.
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|