![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij bent er zo eentje die denkt dat we hier nog maar vijfduizend jaar rondlopen zeker? Iets met zand en klei en emmerkes water en wat vormpjes?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die negers in 't noorden van de VS zullen ook al lang niet meer zo zwart zijn als ze oorspronkelijk waren, maar daarvoor heb je meer info nodig over welk gebied ze ooit vandaan kwamen, van welke stam etc. In elk geval hebben ze tekort aan vitamine D, probleemloos leven ze dus niet in 'n noordelijk land. Zoals ik eerder al vroeg, dacht jij dat die verschillende kleurtjes, van huid, ogen, haren, er voor de versiering gekomen zijn, net op die bepaalde plekken in de wereld? Nee jongen, negers die in Blg. komen wonen worden niet plotsklaps blank. Maar hun huid zal mettertijd (over verschillende generaties) steeds lichter worden omdat er geen noodzaak is om melanine aan te maken (als bescherming tegen UV straling). Zoals reeds gesteld; dat is evolutie, en evolutie heeft zich niet afgespeeld in 'n paar jaartjes, die is zelfs nog steeds bezig...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Dat de zon zal ontploffen is een zekerheid. Een gele ster leeft gemiddeld 10miljard jaar, we zitten nu aan ongeveer 5 miljard jaar. Dus ja, we hebben nog wel even als alles goed gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
African Americans zijn met de tijd gemixt met blanken ... Laatst gewijzigd door bembem : 7 april 2014 om 21:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() We zouden al eens kunnen beginnen met minder te kweken. En daarmee bedoel ik een zeker deel van onze 'verrijkers' die zich massaal voortplanten een halt toe te roepen... Want kweken = geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't antwoord op je vragen = evolutie, de mens(elijk lichaam) evolueert of past zich aan aan de omgeving. Niet andersom zoals dingske hierboven stelt. Nut van spleetogen (je hebt toch ook Google neem ik aan?); Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 april 2014 om 22:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.deondernemer.nl/wetenscha...r-blanken.html Citaat:
Maar het gaat wel 10.000 jaar duren voor het zover is ! ![]() Ben je bereid om zo lang te wachten, of zetten we hen toch maar op een charter, richting Afrika ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tolerantie van de samenleving heeft beloftes tot in Tokio gemaakt die ze nu moeten waarmaken. En ik kom dan terug naar de kern van mijn betoog hier in dit subforum: Laat Omar toch voor mijn pensioen werken! Beloofd is toch beloofd, ik ga mijn 65 misschien wel halen, maar wat als ik maar circa 70 wordt door erfelijke aandoeningen in mijn familie? Houden ze nog rekening met U en mij? Survival of the fittest he Alice, heers en verdeel. Het zullen uw kinderen niet zijn die hier de revolutie op poten gaan zetten hoor alice, no way. Oogsten wat we zaaien, slikken wat we knauwen, lopen zoals we praten. Laatst gewijzigd door Peche : 8 april 2014 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Burger
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Holger Danske : 8 april 2014 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() .
Laatst gewijzigd door korvo : 8 april 2014 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe het met de Nederlandse Omar zit kan u hier nalezen: http://www.elsevier.nl/Algemeen/nieu...SEVIER262345W/ (in Nederland mag men dit soort studies nog uitbrengen...) Uiteraard kan u, als doorwinterde Gutmensch, mijn betoog volledig negeren en morgen wederom poneren dat Omar uw pensioen gaat betalen. U bent een tikkeltje (kuch) naïef vrees ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zullen vanzelfsprekend meerdere, complexe factoren meespelen dan enkel klimaat, maar dat is voer voor de wetenschap, en ik ben geen wetenschapper, ik kan enkel maar wat opzoeken met Google, net als jij trouwens.
'n Wereld waar iedereen er hetzelfde uitziet zou maar lelijk en saai zijn, daarom vind ik dat ieders eigenheid mag behouden worden. Diversiteit, weet je wel. Toch blijven we constant verder 'evolueren' (ook qua uiterlijk), dat proces stopt niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |