![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heel veel gitaristen raken nergens omdat ze ook niet kost wat kost ergens willen geraken. Ik ken er verschillende die al blij zijn als ze bij gelegenheid eens een gitaar kunnen vastpakken en het gezelschap even kunnen verrassen. Meer hoeft dat voor veel van die mensen niet te zijn. Niet iedereen heeft een podium, pussy, of roem in gedachten als voor het eerst een gitaar vastpakt. Kijk eh. Ik begrijp je uitleg wel. Als je goed gitaar wilt leren spelen oefen je best zoveel mogelijk en speel je vanaf dag 1 "zoals het hoort". Veeel meer kans op succes. Maar als je niet perse 'goed' wil leren gitaar spelen maar gewoon 'een beetje' kunnen gitaar spelen maakt dat allemaal geen fuck uit. Het gezelschap bij het kampvuur gaat niet mekkeren omdat je de A op een wel heel rare manier pakt. En dan hoef je er zelfs niet veel tijd in te steken als je wil. En zo kan je uit gitaar spelen ook veel plezier en voldoening halen. De ene maakt een onmogelijke souffle van zijn eieren, de ander is al blij met een omelet. Laat hem zijn omelet.
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Twee dagen per week komt daar nog avondschool bij (dan haal ik maar 4 uur slaap) en uiteraard moet ik op de niet schooldagen huiswerk maken en mijn les voorbereiden. Als ik dan een half uurke gitaar kan spelen, dan is mijn avond goed. En dan heb je weinig boodschap aan snobs die "reglement is reglement" komen roepen. Ik wil mij amuseren. Blij dat er toch nog mensen dat begrijpen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 9 maart 2013 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 maart 2013 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar aleee, maMA.
![]()
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |