Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2013, 14:16   #61
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Jij bent een goeie motivator seg...

Niet iedereen begint gitaar te spelen om binnen de kortste keren een supergitarist te worden.
Meer nog; de overgrote meerderheid van de mensen die gitaar beginnen te spelen zullen nooit een supergitarist worden. Bij de meeste is dat immers ook niet de bedoeling.
Dus wat maakt het uit hoe lang ze oefenen per dag, hoe ze hun akkoorden pakken, welke theorie ze gaan blokken...

Gitaar spelen is gewoon leuk, fnuik dat nu niet door ontmoedigende uitspraken als "met een half uur per dag kom je nergens" of "pak je akkoorden zoals het hoort of stop er mee'.

Iedereen die gitaar begint te spelen heeft mijn steun. Als spelen ze maar 5 minuten per dag met 1 vinger.
De meeste "gitaristen" raken nergens net omdat ze niet oefenen. Dus als je vraagt, wat maakt het uit? Wel, het maakt alles uit.
Oud 9 maart 2013, 13:53   #62
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De meeste "gitaristen" raken nergens net omdat ze niet oefenen. Dus als je vraagt, wat maakt het uit? Wel, het maakt alles uit.
De meest "gitaristen" raken nergens omdat ze nog wel andere dingen te doen hebben dan gitaar spelen.
En heel veel gitaristen raken nergens omdat ze ook niet kost wat kost ergens willen geraken.

Ik ken er verschillende die al blij zijn als ze bij gelegenheid eens een gitaar kunnen vastpakken en het gezelschap even kunnen verrassen. Meer hoeft dat voor veel van die mensen niet te zijn. Niet iedereen heeft een podium, pussy, of roem in gedachten als voor het eerst een gitaar vastpakt.

Kijk eh. Ik begrijp je uitleg wel. Als je goed gitaar wilt leren spelen oefen je best zoveel mogelijk en speel je vanaf dag 1 "zoals het hoort". Veeel meer kans op succes.

Maar als je niet perse 'goed' wil leren gitaar spelen maar gewoon 'een beetje' kunnen gitaar spelen maakt dat allemaal geen fuck uit. Het gezelschap bij het kampvuur gaat niet mekkeren omdat je de A op een wel heel rare manier pakt. En dan hoef je er zelfs niet veel tijd in te steken als je wil. En zo kan je uit gitaar spelen ook veel plezier en voldoening halen.

De ene maakt een onmogelijke souffle van zijn eieren, de ander is al blij met een omelet.
Laat hem zijn omelet.
Oud 9 maart 2013, 14:43   #63
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meest "gitaristen" raken nergens omdat ze nog wel andere dingen te doen hebben dan gitaar spelen.
En heel veel gitaristen raken nergens omdat ze ook niet kost wat kost ergens willen geraken.

Ik ken er verschillende die al blij zijn als ze bij gelegenheid eens een gitaar kunnen vastpakken en het gezelschap even kunnen verrassen. Meer hoeft dat voor veel van die mensen niet te zijn. Niet iedereen heeft een podium, pussy, of roem in gedachten als voor het eerst een gitaar vastpakt.

Kijk eh. Ik begrijp je uitleg wel. Als je goed gitaar wilt leren spelen oefen je best zoveel mogelijk en speel je vanaf dag 1 "zoals het hoort". Veeel meer kans op succes.

Maar als je niet perse 'goed' wil leren gitaar spelen maar gewoon 'een beetje' kunnen gitaar spelen maakt dat allemaal geen fuck uit. Het gezelschap bij het kampvuur gaat niet mekkeren omdat je de A op een wel heel rare manier pakt. En dan hoef je er zelfs niet veel tijd in te steken als je wil. En zo kan je uit gitaar spelen ook veel plezier en voldoening halen.

De ene maakt een onmogelijke souffle van zijn eieren, de ander is al blij met een omelet.
Laat hem zijn omelet.
Voila, ik ben 47, sta om 4.30 op en ben weer thuis om 18.00 uur. Tegen 21.00 uur wil ik in mijn bed om nog een uurke tv te zien en dan een dikke 6 uur slaap te kunnen pakken. In die 3 uur die ik heb, moet ik eten en huishoudelijke taken vervullen.
Twee dagen per week komt daar nog avondschool bij (dan haal ik maar 4 uur slaap) en uiteraard moet ik op de niet schooldagen huiswerk maken en mijn les voorbereiden.
Als ik dan een half uurke gitaar kan spelen, dan is mijn avond goed.

En dan heb je weinig boodschap aan snobs die "reglement is reglement" komen roepen. Ik wil mij amuseren. Blij dat er toch nog mensen dat begrijpen.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 9 maart 2013 om 14:45.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 15:14   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Voila, ik ben 47, sta om 4.30 op en ben weer thuis om 18.00 uur. Tegen 21.00 uur wil ik in mijn bed om nog een uurke tv te zien en dan een dikke 6 uur slaap te kunnen pakken. In die 3 uur die ik heb, moet ik eten en huishoudelijke taken vervullen.
Twee dagen per week komt daar nog avondschool bij (dan haal ik maar 4 uur slaap) en uiteraard moet ik op de niet schooldagen huiswerk maken en mijn les voorbereiden.
Als ik dan een half uurke gitaar kan spelen, dan is mijn avond goed.

En dan heb je weinig boodschap aan snobs die "reglement is reglement" komen roepen. Ik wil mij amuseren. Blij dat er toch nog mensen dat begrijpen.
Uitvluchten!
Oud 9 maart 2013, 15:52   #65
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uitvluchten!

Laatst gewijzigd door BigF : 9 maart 2013 om 15:52.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2013, 17:07   #66
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 9 maart 2013, 18:47   #67
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Maar aleee, maMA.
Oud 10 maart 2013, 10:10   #68
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Ik gon meej aa akkoord !!
http://www.youtube.com/watch?v=Vb4dIpw9aBw

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be