![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is Brussel ausland en nog een getto op de koop toe punt
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let ook op met je zinsbouw en woordkeuze.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan doe je hier zoveel moeite om een ruige avatar te gebruiken en dan ontpop je je als een angsthaas.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik verkies het Brussel van voor de 'verrijking'
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Dat bepaald ik zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hebben alle grote steden in de wereld. In Brussel is dat proces in volle hevigheid en in veel buurten aan de gang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat ermee kunnen te maken hebben denkt u? Grapje hoor, ik moet daar gewoon niet zijn in Brussel. Verder heb ik er geen idee van wat u met die zin wil bereiken en ok, ik zal de avatar veranderen. ![]() ![]() <-- die ziet er al wat vriendelijker uit niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2013 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Men wil in Brussel 'orde op zaken stellen'. Om haar efficiëntie te verhogen.
En liefst nog voor de N-VA na een eventueel succesverkiezing in 2014 Brussel onder handen wil nemen. Men wil de N-VA gewoon de wind uit de zeilen trachten te halen.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De westkant heeft zo meer iets weg van een mini Gazastrook .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, de randen zullen bewaakt moeten worden.
Letterlijk een "Rand rond Brussel" om de uitdijnende stad binnen de perken (binnen zijn grenzen) te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die tot voor een jaar vrijwel iedere week in Brussel kwam zou toch moeten weten dat Strombeek geen deel uitmaakt van 'de 19', me dunkt. En neen, dat wil nog niet zeggen dat Strombeek niet meer bij België hoort.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 maart 2013 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ganshoren en Jette ook?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik woon wel in Brussel en was een tijd geleden getuige van een gewelddadige ontvoering van een vrouw door twee noord afrikanen. Ik kon nog net één nummerplaat vastleggen met mijn fotoapparaat, maar die bleek niet bij het voertuig te horen waarop ze hing. Inclusief getuigenverslag bij de politie verstuurd aan verschillende kranten en journalisten. In niet één krant werd het voorval ook maar vermeld. Ook niet in de Brusselse pers... En het is echt niet de eerste keer dat zoiets in Brussel voorkomt. De nooddiensten krijgen wekelijks meswonden over de vloer en zijn vanwege het geweld dat bij hen plaatsvind verplicht van bewakers in te schakelen. Hoeveel van die gevallen halen de pers? Exact één week voor de moord van Joe van Holsbeek werd op nagenoeg identieke wijze een afrikaan doodgestoken door Noord Afrikanen omwille van zijn GSM. Heb je daar iets over gehoord? De lijst is schier eindeloos... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Joris Claessens shared a link. Gisteren . Kijk eens aan... De Rode Baron is zijn zitje kwijt en nu moet de rest er ook aan.... Want niet te vergeten, Moureaux (niet voor niets aka de Rode Baron) is altijd de grootste dwarsligger geweest bij het inkrimpen van de macht van de Baronieën. Toch bedankt Filip. Deze éne keer ben ik er dankbaar voor dat je je een kleinzielig wraakzuchtig mannetje toonde zoals je het altijd geweest bent. http://www.standaard.be/artikel/deta...30315_00504914 www.standaard.be
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met alle overlast en negatieve invloeden die daarmee gepaard gaan... ![]() Newspeak is geen oplossing voor sociale rampen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ganshoren aan de kant van Molenbeek zeer zeker. Jette veel minder maar de achteruitgang is ook daar al ingezet...
![]() |
![]() |