Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2013, 17:27   #61
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De islam is een politieke ideologie.
Pff. Smiley toch. De Kerk zoals we dit rond je kerktoren kennen is 2000 jaar verweven geweest met het maatschappelijk en politiek leven, tot in je huiskamer en onder je lakens.
Religie, welke ook, is en wordt steeds oude wijn in nieuwe zakken.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2013, 17:31   #62
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Pff. Smiley toch. De Kerk zoals we dit rond je kerktoren kennen is 2000 jaar verweven geweest met het maatschappelijk en politiek leven, tot in je huiskamer en onder je lakens.
Religie, welke ook, is en wordt steeds oude wijn in nieuwe zakken.
Wakker worden Rudy. De islam is het christendom niet
http://www.politicalislam.com/blog/political-sharia/
Oud 25 maart 2013, 17:35   #63
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

*proest* Rudieke... ge kent ons duidelijk niet... in Huize Chaos ligt er niemand onder de sloef. Mijn lieve echtgenoot mag in mijn naam spreken want hij bespreekt zijn postings op dit forum vaak met mij - hij wilt namelijk mijn mening weten !! Ik heb zelf niet veel tijd om op dit forum rond te hangen en dus vind ik dat een prima werkwijze. Maar in dit geval kom ik me er toch eens mee moeien. Wie de mijnen aanvalt...
Dat wij geen kinderen hebben is een bewuste keuze, ingegeven door verschillende factoren: we hebben beiden lichamelijke problemen die mogelijk erfelijk zijn, en we zijn te verantwoordelijke mensen om die aan kinderen door te geven. Ik heb ook een chronische ziekte die het heel erg zwaar -misschien wel onmogelijk- voor mij zou maken om kinderen groot te brengen (wat dus ook adoptie uitsluit...). En mijn leeftijd is er ondertussen ook niet zo geschikt voor: ik wordt 45 dit jaar. En ten laatste: we vinden dat er al genoeg mensen zijn op de wereld, veel te veel zelfs, en dat we daar niet toe gaan bijdragen. Oh ja, klein detail: al onze katten zijn gesteriliseerd/gecastreerd, vanuit hetzelfde laatste standpunt.
Maar wat heeft dat te maken met Marokkanen en huiselijk geweld ? Ik weet trouwens wat er in de koran staat. Ik ben tevens ook goed op de hoogte van tribale geplogendheden... (antropologie, sociologie en geschiedenis zijn hobbies van mij) en heb een pesthekel aan patriarchale gemeenschappen omdat deze vrijwel altijd het recht voorbehouden aan het alfa-mannetje om zijn handjes te laten wapperen wanneer het hem goeddunkt. Onze "moderne " Westerse Maatschappij heeft een lange weg afgelegd, heeft nog een lange weg te gaan, eerdat iedereen die er in leeft voldoende respect en vriendschap zal opbrengen voor de medemens. Ik zie dat als een utopie, een onmogelijk te halen doel, maar een mens mag ernaar streven nietwaar ?
Dit in tegenstelling tot zekere religies die absolute slavernij van de mens aan een onzichtbaar almachtig wezen voorstaan en het prima achten dat mannen op hun vrouwen toeken.
Oud 25 maart 2013, 20:50   #64
BonBon
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door BonBon : 25 maart 2013 om 20:50.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2013, 20:57   #65
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik schrijf dat ik geen sadist ben die kinderen in een wereld wil brengen waar modellekes zoals U, Moslims en soortgelijke rotzooi de plak zwaaien.
Mijn potentiele kinderen hun intelligentie is een criteria waar ik niet veel over te zeggen heb. Maar als ik moeten kiezen tussen een abortus van een toekomstig mongooltje, of het zien kwijlen van zo'n lief kind, dan mag het van mij doorgespoeld worden. Maar ik sta niet alleen voor die keuze.
Trouwens, een amazone-indiaan kan een IQ hebben van 200+, maar dat ie er veel mee gaat doen, is een ander verhaal.
Ook is intelligentie geen maatstaf voor menselijkheid. Zoals u aan mij kan merken.
Vroeger dacht ik ook zo maar ben toch blij dat we uiteindelijk toch gekozen hebben voor een paar kinderen, ergens is dat toch een doel in je leven. Moest het te erg worden kunnen ze verhuizen of de wapens opnemen tegen de Moslim overlords.

Als al de inteligente bewoners geen kinderen nemen wordt de wereld er maar dommer op, de grappige film Idiocratie gaat hier op verder.

Laatst gewijzigd door BonBon : 25 maart 2013 om 20:59.
Oud 25 maart 2013, 22:07   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zonder dank. Zeg dit dan ineens.
Ik had geen flauw benul van mensen zoals jij; zo fanatiek. Zelfs zo fanatiek kinderloos te willen blijven uit schrik grootvader te worden van een kleinkind met andere overtuiging.
Niet iedereen vindt het o zo flink om een tienerdochter te hebben die geen (of geen goede / juiste )voorlichting kreeg en dus tienermoeder wordt, Rudy.
wat ben je aan het promoten? je eigen frustratie?

Mijn dochters waren zo vrij dat ze weldegelijk wisten wat "preventie" was, zonder dat ik "fanatiek" wou dat ze kinderloos bleven uit schrik dat papa een andere overtuiging had.

Hoe infantiel kan men wel zijn zeg!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 maart 2013 om 22:10.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2013, 22:09   #67
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth Bekijk bericht
*proest* Rudieke... ge kent ons duidelijk niet... in Huize Chaos ligt er niemand onder de sloef. Mijn lieve echtgenoot mag in mijn naam spreken want hij bespreekt zijn postings op dit forum vaak met mij - hij wilt namelijk mijn mening weten !! Ik heb zelf niet veel tijd om op dit forum rond te hangen en dus vind ik dat een prima werkwijze. Maar in dit geval kom ik me er toch eens mee moeien. Wie de mijnen aanvalt...
Dat wij geen kinderen hebben is een bewuste keuze, ingegeven door verschillende factoren: we hebben beiden lichamelijke problemen die mogelijk erfelijk zijn, en we zijn te verantwoordelijke mensen om die aan kinderen door te geven. Ik heb ook een chronische ziekte die het heel erg zwaar -misschien wel onmogelijk- voor mij zou maken om kinderen groot te brengen (wat dus ook adoptie uitsluit...). En mijn leeftijd is er ondertussen ook niet zo geschikt voor: ik wordt 45 dit jaar. En ten laatste: we vinden dat er al genoeg mensen zijn op de wereld, veel te veel zelfs, en dat we daar niet toe gaan bijdragen. Oh ja, klein detail: al onze katten zijn gesteriliseerd/gecastreerd, vanuit hetzelfde laatste standpunt.
Maar wat heeft dat te maken met Marokkanen en huiselijk geweld ? Ik weet trouwens wat er in de koran staat. Ik ben tevens ook goed op de hoogte van tribale geplogendheden... (antropologie, sociologie en geschiedenis zijn hobbies van mij) en heb een pesthekel aan patriarchale gemeenschappen omdat deze vrijwel altijd het recht voorbehouden aan het alfa-mannetje om zijn handjes te laten wapperen wanneer het hem goeddunkt. Onze "moderne " Westerse Maatschappij heeft een lange weg afgelegd, heeft nog een lange weg te gaan, eerdat iedereen die er in leeft voldoende respect en vriendschap zal opbrengen voor de medemens. Ik zie dat als een utopie, een onmogelijk te halen doel, maar een mens mag ernaar streven nietwaar ?
Dit in tegenstelling tot zekere religies die absolute slavernij van de mens aan een onzichtbaar almachtig wezen voorstaan en het prima achten dat mannen op hun vrouwen toeken.
parels voor de zwijnen Babeth!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 25 maart 2013, 23:37   #68
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door olielamp Bekijk bericht
Er worden hier gewoon langs alle kanten stokken gezocht om te slaan op allochtonen of moslims
In mijn geval wel ja, Moslims zijn momenteel de grootste godsdienst in België dus die krijgen de wind van voor. De kerk vormt niet echt een bedreiging meer voor m'n vrijheden, zo erg dat het niet meer leuk is om op het lijk te slaan. Moslims daarentegen worden kwaad van de minste kritiek of logica van een ongelovige maar willen wel dat de wereld zich aanpast naar hen. Ben je dan verwonderd dat we extra ons best doen om die pest klein te krijgen?
Oud 26 maart 2013, 06:42   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Vroeger dacht ik ook zo maar ben toch blij dat we uiteindelijk toch gekozen hebben voor een paar kinderen, ergens is dat toch een doel in je leven. Moest het te erg worden kunnen ze verhuizen of de wapens opnemen tegen de Moslim overlords.
Ah, verhuizen naar een ander land, in de hoop ook daar uitkeringen enzo te krijgen?

Citaat:
Als al de intelligente bewoners geen kinderen nemen wordt de wereld er maar dommer op, de grappige film Idiocratie gaat hier op verder.
Ik vrees dat die film korter op de bal speelt dan de hoofdmoot wel denkt.
Oud 26 maart 2013, 07:40   #70
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, verhuizen naar een ander land, in de hoop ook daar uitkeringen enzo te krijgen?
Hela, ik kweek geen moslims hè. Ierland heeft momenteel maar 0,5% moslims, er zijn wel andere problemen maar het is doenbaar.

Citaat:
Ik vrees dat die film korter op de bal speelt dan de hoofdmoot wel denkt.
Dat is zeker zo maar zo lang er genoeg genetisch gemixt wordt is dat eigenlijk geen probleem.
Oud 26 maart 2013, 09:27   #71
BonBon
Banneling

Standaard

Qua intelligentie zitten we ergens toch op een limiet denk ik, als we nog meer hersenen krijgen kunnen we niet meer door het geboortekanaal en we gebruiken nu nog steeds maar 10% van ons denkvermogen. En inteelt moslims gaan het gemiddelde ook wel naar beneden halen of helemaal naar de kloten helpen.

Turken zijn van hetzelfde bedje ziek al heb ik de indruk toch iets minder erg
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...se-jeugd.dhtml
Ze sommen problemen op met de arbeidsparticipatie, schooluitval, psychische gezondheid, huiselijk geweld, een brozer wordend sociaal vangnet.

gehandicapten.info
http://www.gehandicapten.info/Inteel...emeenschap.php
Inteelt, een probleem van de islamitische gemeenschap
Citaat:
Lage intelligentie
Verschillende studies hebben aangetoond dat kinderen uit bloedverwante huwelijken een lagere intelligentie hebben dan kinderen van ouders die niet verwant zijn. Het IQ ligt 10-16 punten lager bij kinderen van verwante ouders. De sociale vaardigheden van deze kinderen ontwikkelen zich langzamer dan bij kinderen van niet verwante ouders. Onderzoek naar de nadelige gevolgen van bloedverwante relaties concludeert dat: "de aanwezigheid van tumoren, aangeboren afwijkingen, mentale achterstand en lichamelijke handicaps aanzienlijk hoger is bij nakomelingen uit bloedverwante huwelijken dan uit niet-bloedverwante huwelijken".

Laatst gewijzigd door BonBon : 26 maart 2013 om 09:27.
Oud 26 maart 2013, 12:02   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ieder heeft zijn of haar mening. Er zijn mensen die aidsremmers verdelen ook een aanslag op het gezondheidssysteem vinden, enz.
Maar er zullen altijd zieke en gezonde mensen zijn, mede door het aspect "toeval" bij het doorgeven van genen. Dit is waarin moslims niet geloven; zij geloven in de wil van Allah swt ipv toeval. En dat is hun goed recht en hebben niet-moslims niets mee te maken, niets bij te verliezen of winnen.
van mij mogen jullie inteelten zoveel je wil, maar zorg er dan ook voor dat Allah zèlf voor zijn miskleunen opdraait zoals in de o zo geprezen islamlanden. Ik vind niet dat ik moet opdraaien voor het bewust produceren van mismaakte kinderen.

Oud 26 maart 2013, 12:40   #73
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Meent u dat werkelijk? Ik geloof dat u een typfout heeft gemaakt, afgaande op uw andere beweersels.

Maar goed, welk belletje zou er bij me moeten rinkelen? Een moslim dient in het leven z'n prioriteiten te stellen. Soms mag men ook kiezen voor het "kleinere kwaad" (bv. zeer minieme kans op gehandicapt kind) om een "groter kwaad" (vrijgellenbestaan en samenhangende gevolgen) te vermijden. Dit is een eigenschap van de moslim. Bijvoorbeeld een neef-nicht huwelijk tussen moslims:
voordelen:
- tevredenheid van Allah swt
- naar het voorbeeld van de profeet (die ook trouwde)
- tevredenheid van de gemeenschap en ouders
- vrijgezellenbestaan (= sowieso niet aanraadbaar voor de mens die in paren werd geschapen) opgeven

Nadelen:
- zeer minieme kans op gehandicapt kind ?

Het doel van het leven is nu eenmaal niet miskramen of mongooltjes uitroeien, waarin de mens toch nooit kan slagen.
Prioriteiten stellen zijn voor een moslim belangrijk.
13 keer meer kans op genetische ziektes vind ik geen minieme kans en al zeker niet het kleinere kwaad. En dat de ongelovigen hier in belgie dat moeten betalen is voor jou waarschijnlijk geen probleem, wij moeten maar zo dom niet zijn.

Allah laat ook huwelijken toe vanaf 6 jaar maar toch is het in Marokko en enkele andere islam landen maar mogelijk vanaf 18 jaar. Het is niet omdat het mag dat je het moet doen, zeker niet als het de gezondheid van je nageslacht omlaag haalt, de gezondheid van je kinderen heeft toch ook ergens een waarde binnen de islam?

Laatst gewijzigd door BonBon : 26 maart 2013 om 12:55.
Oud 26 maart 2013, 12:46   #74
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar goed, welk belletje zou er bij me moeten rinkelen? Een moslim dient in het leven z'n prioriteiten te stellen. Soms mag men ook kiezen voor het "kleinere kwaad" (bv. zeer minieme kans op gehandicapt kind) om een "groter kwaad" (vrijgellenbestaan en samenhangende gevolgen) te vermijden. Dit is een eigenschap van de moslim. Bijvoorbeeld een neef-nicht huwelijk tussen moslims:
voordelen:
- tevredenheid van de gemeenschap en ouders
- vrijgezellenbestaan (= sowieso niet aanraadbaar voor de mens die in paren werd geschapen) opgeven
Mensen die in paren werden geschapen? 1 man met 4 vrouwen is geen paar, of is dat een halal zaak die je wel mag verbieden? Wat me in de islam vooral opvalt is willekeur, het ene hala is van moeten, het andere halal is van mogen.

Als een halal iets de gezondheid kan aantasten van de volgende generatie moslims dan ben ik zeker dat er ook wel ergens een stukje tekst in de Koran moet staan die je toelaat het op grote schaal te vermijden.
Oud 26 maart 2013, 12:53   #75
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Extremiteiten. De joden hebben weinig vertrouwen in hun God...
Het is trouwens dezelfde god die ze aanbidden, alleen zonder profeten die ze willen volgen.

Ze waren gewoon de ziektes beu, en het werkt. God heeft ook je hersens geschapen, jammer om die te laten degenereren door inteelt lijkt me. Is het werkelijk de bedoeling van god om alle moslims dommer te maken via inteelt? Blijkbaar wel als ik je zo hoor.

Laatst gewijzigd door BonBon : 26 maart 2013 om 12:54.
Oud 27 maart 2013, 01:48   #76
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met een kind van negen jaar ....de pedo.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2013, 07:21   #77
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Met een kind van negen jaar ....de pedo.
6 jaar bij het huwelijk, 9 jaar voor sexuele penetratie. Tussen 6 en 9 kwam hij enkel klaar tussen haar billen, er zijn blijkbaar voor Moslims ook grenzen.

/sarcasm
Oud 27 maart 2013, 12:14   #78
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Niet iedereen vindt het o zo flink om een tienerdochter te hebben die geen (of geen goede / juiste )voorlichting kreeg en dus tienermoeder wordt, Rudy.
wat ben je aan het promoten? je eigen frustratie?
Circe. Ik was tegen Maddox bezig. Iemand die bewust z'n zaad niet wilt verspillen aan nakomelingen om redenen die hij zelf aanhaalt. Dat is zijn stelling. Niet de mijne. En een discussie waard, zelfs keihard als het moet. Met alle respect voor Maddox.

Dat jij een punt wilt scoren als gefrustreerde bemoeial die levenslang nog niet veel bewezen heeft, door wat natrapperij, zegt veel over jezelf, en dit voor een madam op de linkeroever die gefrustreerd dood zal gaan, en ondertussen levenslang gefrustreerd zal blijven, en zelfs op haar sterfbed niet zal kunnen slikken dat haar as niet op zuiver christelijke grond zal worden uitgestrooid.

Je zou waarschijnlijk niet zo gelukkig zijn moest een Marokkaanse of Turkse verpleegster je gat afkuisen.

Laatst gewijzigd door Rudy : 27 maart 2013 om 12:16.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2013, 12:36   #79
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe. Ik was tegen Maddox bezig. Iemand die bewust z'n zaad niet wilt verspillen aan nakomelingen om redenen die hij zelf aanhaalt. Dat is zijn stelling. Niet de mijne. En een discussie waard, zelfs keihard als het moet. Met alle respect voor Maddox.

Dat jij een punt wilt scoren als gefrustreerde bemoeial die levenslang nog niet veel bewezen heeft, door wat natrapperij, zegt veel over jezelf, en dit voor een madam op de linkeroever die gefrustreerd dood zal gaan, en ondertussen levenslang gefrustreerd zal blijven, en zelfs op haar sterfbed niet zal kunnen slikken dat haar as niet op zuiver christelijke grond zal worden uitgestrooid.

Je zou waarschijnlijk niet zo gelukkig zijn moest een Marokkaanse of Turkse verpleegster je gat afkuisen.
Heerlijk. Totale afgang. Als je meent hiermee een persoonlijke belediging te kunnen geven moet ik je teleurstellen. Ik beantwoord totaal niet aan het plaatje dat je ophangt.
het is vooral zielig voor jezelf.

Oud 27 maart 2013, 13:55   #80
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Sorry Rudy maar dit is er totaal over!
Wat mankeert je om zo tegen Circe tekeer te gaan???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be