![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van deze draad is het romantiseren van grote gezinnen alsof dat de hemel op aarde is. Dat is natuurlijk onzin. Mijn ouders komen uit grote gezinnen en de band die ze hebben met hun broers en zussen is bedroevend. Het is echter een koppel hun goed recht om veel kinderen te krijgen. Maar om dit onder blanken te promoten is fout. Het is niet omdat ze in de derde wereld kweken als konijnen dat wij dat ook moeten doen. Dan moet je vooral iets doen tegen de bevolkingsgroei in de derde wereld. Ik zal maar geen voorstellen doen, want dan krijg ik een permaban. Het is bijzonder hypocriet dat deze vrouw bakken kritiek over zich krijgt terwijl negerinnen en moslims kweken als konijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig dat je dit zegt. Toen mijn tante in het ziekenhuis lag deelde ze een kamer met een zwangere negerin. Nog geen half uur na de bevalling kwam de vader haar weer dekken, in het ziekenhuisbed naast mijn tante. Beesten.
Laatst gewijzigd door Demper : 5 april 2013 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouw heeft 1 miskraam gehad !!
Demper voor het grootste deel ga ik akkoord met uw antwoord , mijn ouders komen ook uit een groot gezin !! Aan ma's kant gaat het goed , er zijn er al helaas 2 overleden !! Aan pa's kant , nog 1 tante , 95 jaar !! Maar algemeen , 1 tante stookte niet enkel de familie plat , ook andere huishoudens heeft ze uiteengereten !!!! Gelukkig is ze al 5 jaar overleden !! Wie graag kinderen & er veel wil , prima , maar .... maar een vrouw is geen babyfabriek / gebruiksvoorwerp !!!! Voorbehoedsmiddelen ben ik NIET tegen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk , logisch
![]() Maar wat ik bedoel is , een vrouw niet te gebruiken als een gebruiksvoorwerp !! Een vrouw is een mens met eigen gedachte , gevoel & wil !! Ze is geen bezit !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Beesten? Naar Darwiniaanse normen doen de Afrikanen het in ieder geval een pak beter dan de Europeanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze dragen borden in hun lip. ![]() En ze zijn op grote schaal HIV aan het verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Tja. De Romeinen lachten ook met de Germanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niets verdient ons medelijden meer dan blanke kinderen.
Zo ze al geboren mogen worden en niet geaborteerd werden omdat hun moeder liever met vakantie ging, krijgen ze te horen dat ze met teveel zijn. Dat hun moeder teveel kinderen heeft gewild. Dat ze de staat geld kosten. Dat ze het milieu belasten. Dat ze de oorzaak zijn van de overbevolking en de opwarming van de aarde. Dat hun voorouders oorlogszuchtig, imperialistisch en slecht waren en dat zij daar hun leven lang de schuld van zullen moeten dragen. Dat ze geen cultuur hebben. Dat er zelfs geen land is dat ze 'hun land' kunnen noemen (ze komen terecht in een multiculturele melting pot met steden waar ze een etnische minderheid zijn). Neen, zelfs in de armste ontwikkelingslanden zijn pasgeborenen meer welkom dan in het 'beschaafde' Westen. Die worden tenminste geboren in een samenleving waarin ze gewenst zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook, wat men niet kent, kan men ook niet missen. Moeten we dan hier alles afgeven en terug in grotten of in lemen hutten gaan wonen?
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind dat gevaarlijke mensen. Hou ze weg bij kinderdagverblijven, denk ik dan vooral. God weet tot wat die in staat zijn 'voor het milieu'. Werd Pim Fortuyn trouwens ook niet doodgeschoten door zo'n milieu-fanaticus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Natuurlijk verkies ik onze samenleving. Maar het maakt niet uit hoe 'superieur' een maatschappij is naar arbitraire maatstaven als ze binnen een eeuw niet meer bestaat. Afrika is in opgang, Europa kwijnt weg. Zo simpel is het. En afgaande op enkele van de reacties hier verdienen we niet beter.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 6 april 2013 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij ze bereid zijn ervoor te vechten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |