![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Gouverneur
|
Alles bij mekaar zitten wij hier in ons Westen met tientallen duizenden, misschien wel honderdduizenden: Noord Afrikaanse soldaten.
Allen uit-gerust en -gedost met een onzichtbaar en nochtans: schitterend en keurig 'Uniform'. Ze noemen dit: het 'Hallal', als het schoon is en: het 'Harram' als het vuil en met bloed en modder besmeurd is. De meeste mensen zien het, noch beseffen het gevaar van deze decennia lange en Volksonvriendelijke bezetting. De welbekende en geïdentificeerde verantwoordelijke 'Politici', 'slechtziend' voor de uiterst trage maar systematische bezetting door vijandige invasie-eenheden van onze gewesten!, hebben helemaal geen oog, voor het lijden van hun eigen bevolking, wellicht omdat ze het vertikken al deze Uniformen te willen zien. Nochtans: ze zijn er - en wachten geduldig op de bevelen van hun oversten. Dit: omdat: 'Islam' niet alleen staat voor 'Uniform' maar ook voor een 'Hypnotiserende' verbondenheid aan een grootscheepse beweging. De verovering van het Westen! |
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De moslimexecutive wordt helemaal niet ondermijnt, tenzij door zichzelf.Ze geeft gewoon de realiteit weer, rivaliserende subgroepen die niet tot consensus kunnen komen en bijgevolg geen representatief orgaan zijn wat moslims kan vertegenwoordigen. Dat is ook het probleem bij opleidingen voor imam, welke richting zou dan gevolgd en gegeven moeten worden? Onderling kijken Marokkaanse moslims vaak neer op Turken, dat vinden ze geen " echte moslims" en Turken vinden dan weer dat Marokkaanse moslims star en versteend hun religie belijden. Er is nu eenmaal binnen islam geen centraal gezag, en dus is het lastig te bepalen, wat voor opleiding imams dan zouden moeten volgen. Maar dat neemt niet weg dat hieraan gewerkt zou kunnen worden, want hier opleiden zou veel beter kunnen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moslimexecutieve: Ieke nieks getaèn menier... was pr'oengeluek
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?f=24&t=15403
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Burgemeester
|
Compleet voorspelbaar, voor kifkif is het ook weer allemaal onze schuld.
Die ideologische beïnvloeding van jongeren in Antwerpen, Vilvoorde en Brussel zou echter weinig impact hebben mocht ze niet kaderen binnen een tweede onmiskenbare evolutie die sinds de jaren 90 van grote invloed is op het denken in de wereld. Sinds de jaren 90 en zeker na 9/11 zien we een scherpe polarisering in de wereld en in ons land tussen ‘het Westen’ en ‘de islam’. Dit bipolaire wereldbeeld heeft niet alleen de “War on Terrorism” op gang getrokken, ze heeft ook gezorgd voor een heropleving van een jihadi-islam die mobiliseert tegen een imperialistisch en islamofoob Westen. http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...-vechten.dhtml Blijkbaar staat er in bepaalde van de realiteit losgeslagen kringen geen enkele maat meer op het aanzetten tot haat tegen de modale Vlaming of niet-moslim, als straks een moslim valt over een scheef zittende beton dal dan maken ze er wel een racistische aanslag van. Alles wel beschouwd en in verhouding tot de situatie van niet-moslims in regio’s met een moslimmeerderheid ontvangen we hier moslims met open armen, als dat niet voldoende is dan zal uiteindelijk alleen de volledige onderwerping aan de islam volstaan want we zullen immers nooit diep genoeg kunnen buigen. |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#66 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beweren dat homoseksuele handelingen verboden moeten worden, is niet strafbaar en, hoe moreel verwerpelijk ook (in mijn ogen), valt dit onder de vrijheid van meningsuiting. Dus geen probleem. Oproepen om homo's in elkaar te slaan, is wel strafbaar, en moet als dusdanig gestraft worden. Wel een probleem. Het slaan van homo's goedkeuren is kantje boord en zal, naargelang, strafbaar zijn of niet. Citaat:
Een vrouw letterlijk bespuwen en beledigen is dan strafbaar en dient dan ook vervolgd te worden. Citaat:
Voor mij mag een Imam iedere week bij de Turkse consul gaan eten, hoor... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Het probleem van de Moslimexecutieve is dat ze niet representatief is voor de moslimgemeenschap (die volgens mij een warrig kluwen van clubjes is...)
Het is een artificieel gecreeërde lege doos waar de meeste Belgische moslims niet eens het bestaan van weten... |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die clubjes zullen moeten leren samenwerken, of niet komen klagen.
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
Wel, de meerderheid kiest ervoor om op eigen middelen, niet onder de koepel van de moslimexecutieve, te werken.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |||||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tot slot: geen enkele religie tolereert het bespuwen of beledigen van een medemens, man of vrouw. Citaat:
Welnu, wie het tijdens de Koude Oorlog over agenten van Moskou had (in de vakbonden en in de linkse oppositie), zweeg dikwijls over de agenten van Washington (in de regering). Dezelfde hypocrisie zien we vandaag. Alle Franse politici mogen jaarlijks op het diner van de CRIF eeuwige trouw aan Israël zwieren, maar o wee als een imam op een Iraans tv-programma verschijnt, hoe kritisch die imam verder ook voor het Iraanse regime mag zijn. Citaat:
Wat de integriteit, bekwaamheid & professionalisme betreft, Mohamed Boulif werd volledig vrijgepleit over de gehele linie. De leugens en smeercampagne van Onkelinx is echter in de media geweest, maar zijn vrijpleiting niet. Toen Onkelinx burgemeester probeerde te worden in Schaarbeek (waarin ze nogmaals smadelijk faalde), heeft ze ook een hele geschiedenis van antisemitische pamfletten uitgevonden i.v.m. haar nummer 2. De pamfletten werden nooit gevonden, maar de naam van Bernard Clerfayt was ondertussen wél besmeurd. Ik heb een enorme afkeer van het FDF, maar eerlijk is eerlijk en hier was Clerfayt het onschuldige slachtoffer van een wel erg vunzige PS-leugen. Citaat:
Nu je echter toch over Frankrijk begint: de participatie van moslims in die anti-mariage pour tous betogingen is klein en het is vooral een katholieke bedoening. Des te merkwaardiger dat de media de hele tijd de islam in verband met homofobie wil brengen. Waarmee ik natuurlijk niet gezegd heb dat de betogers in meerderheid homofoben zijn. Citaat:
Ik ga gewoon in op je punt en ik geef je heel eerlijk mijn mening. Jij bent een intelligente poster, waarmee ik interessante meningsverschillen wil hebben. Let's agree to disagree, ook over nuances...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 april 2013 om 16:48. |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
#72 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
(dubbel)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 11 april 2013 om 16:48. |
||||||
|
|
|
|
|
#73 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer iemand zegt moslims moeten verboden worden en ze slaan is geen probleem, zitten we dan ook op het randje? Wanneer iemand weigert een hand te geven omdat iemand moslim is, vind u dat dan een goed recht? Stel dat morgen het Vlaams belang deze standpunten verkondigt en leden aanzet hier naar te leven zegt u dan" nou ja, niet mee eens maar moet kunnen"? Nee toch? Zo kun je onmogelijk samen leven, ik zie niet in waarom, omdat iemand religie erbij haalt we dan ineens zo tolerant moeten zijn. Of het nu over islam of andere religie gaat daar hoort geen onderscheid in gemaakt te worden, ik vind die houding halfslachtig en fout. Tolerantie tegenover intolerante boodschappen heeft nu volgens mij juist tot radicalisering geleid. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gezien Turkije bepaalt wat er hier gezegd wordt in de Turkse moskeeën, gaat het wel degelijk over Turkije.
|
|
|
#77 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, ik sprak vooral over die geestelijken die hier zitten met een politiek-religieuze missie die hen door een ander land wordt meegegeven. Ereplaatsen die dus eigenlijk dienen om buitenlandse belangen te verdedigen. Pas op hè, mij niet gelaten, maar zij moeten niet komen klagen dat zij niet als partner beschouwd worden, en in het oog gehouden worden. Dezelfde redenering is van toepassing op de RKK. In de topic over het homohuwelijk in Frankrijk en de interventie van de Paus in het debat, heb ik mijn mening duidelijk gegeven. Citaat:
Voor de rest ken ik het Moslimexecutieve voldoende om te weten hoe het eraan toe gaat. Ik spreek niet noodzakelijk over eventuele gesjoemel en van die zaken, wel over de kwaliteit van de leden (pas op, hè, daar zitten ook schitterende mensen tussen) en de werking van de organisatie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is inderdaad misschien gewoon een andere manier van discussiëren.
|
|
|
|
#78 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op uw eerste vraag, ter verduidelijking, het is op het randje, en het is niet aan mij, maar aan de rechtbank om te oordelen of dit kan of niet... En als de rechter meent dat het erover is, zal ik dat aanvaarden en er misschien zelfs mee eens zijn. Nog steeds mijn recht. Citaat:
Citaat:
Indien een geestelijke, zelfs onder het mom van godsdienst, een misdrijf pleegt, moet hij daarvoor vervolgd en gestraft worden. Ik vind daarentegen ook dat men niet het omgekeerde mag doen. Iets eisen van een godsdienst die men van anderen niet eist.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 12 april 2013 om 08:27. |
|||
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dat punt toch duidelijk gesteld te hebben, ondanks de opkomst van een meer fundamentalistische islam in Turkije is dit bij mijn weten tot vandaag nog steeds een seculiere staat waar het gedachtengoed van Atta Turk bepaald welke plaats islam heeft. |
|
|
|
|