Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Heb je tegen de muur moeten staan als kleine?
Ja, ik wel 24 85,71%
Nee, ik niet 4 14,29%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2013, 22:56   #61
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ik heb ooit gepist in den hoek !!
Ik heb ooit de wc vol met stront gesmeerd , ik was 5 !!
Ik had het vliegend stinkschijt aan alles !!!!
Ik heb ooit het wc-kot vol met stront gesmeerd , ik was 5 !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 07:27   #62
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht

.. en waaraan link je "Verzuipen in hun Stella!" ?
volharden in de starheid

Kom eens wat meer in k&k, dan verstaat ge dat. En ga nu maar wat tegen de muur staan, met uw klein paardje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 07:27   #63
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ik heb ooit het wc-kot vol met stront gesmeerd , ik was 5 !!
En dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 13 april 2013, 07:43   #64
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Tegen de muur, in de hoek, op de gang, in de materiaalkast, op mijn kamer, ... :zucht: ik was en ben al mijn hele leven onhandelbaar ...

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 13 april 2013 om 07:44.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 08:36   #65
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Tegen de muur, in de hoek, op de gang, in de materiaalkast, op mijn kamer, ... :zucht: ik was en ben al mijn hele leven onhandelbaar ...
m.a.w. u werd graag gestraft (masochistisch trekje waarschijnlijk )
Oud 13 april 2013, 10:16   #66
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

cookie , was weer eens op de muur een mannetje aan 't tekenen, de directeur vraagt streng 'zijt ge mij aan 't tekenen ?' heb 'k nie genoeg stront voor, antwoorde het monstertje.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 12:28   #67
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Link

Daar ik vroeger, schoolperiode, de braafheid zelve was heb ik nooit straf gekregen.

Mocht men mij tegen een muurtje terugvinden, dan was het meestal in gezelschap van een klasgenote die ik echt graag zag.

Ook in het ouderlijk huis was men niet te vinden voor het toedienen van lijfstraffen of hoektoestanden.

Gooit wat geld op den toog voor Txiki kwestie van te kunnen voortzuipen weet je wel.
Oud 13 april 2013, 12:49   #68
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
volharden in de starheid

Kom eens wat meer in k&k, dan verstaat ge dat. En ga nu maar wat tegen de muur staan, met uw klein paardje.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Delegé's drinken Stella.

Citaat:
Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella!
Mijn waarde Txiki, van volharding gesproken. U kronkelt en draait om een zin die overduidelijk aanzet tot moord te vergoelijken. U heeft er zelfs een aparte thread én poll voor over. Een ballerina wordt haast duizelig van uw pirouettes. Wat moet die ongelukkige uitspraak u toch dwarszitten. En met recht en reden. Men moet zich schamen voor dergelijke uitspraken. Ik vind dat u ook maar rekenschap moet geven voor deze uitspraak. Het valt namelijk niet te ontkennen dat uw uitspraak hatelijk, bedreigend en gewelddadig is. Kan u een plausibele verklaring geven hoe de 2de zin uit dezelfde post "verzuipen in hun Stella !" anders geïnterpreteerd moet worden dan aanzetten tot moord? Let vooral op het uitroepteken en de leuke smiley. Voor ik het vergeet. U deed de uitspraak niet in K&K, doch in de groep "Binnenland". Vaker hoef ik dus helemaal niet in K&K te komen. Wat een bochtenwerk getroost u zich toch.
Ik kijk ernaar uit hoe u dit keer zal wentelen, draaien en twisten. Omgekeerd, u hoeft zich natuurlijk ook niet in te houden om uw verontschuldigingen aan te bieden aan de door u geviseerde délégués.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 12:59.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 12:58   #69
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
cookie , was weer eens op de muur een mannetje aan 't tekenen, de directeur vraagt streng 'zijt ge mij aan 't tekenen ?' heb 'k nie genoeg stront voor, antwoorde het monstertje.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 12:59   #70
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn waarde Txiki, van volharding gesproken. U kronkelt en draait om een zin die overduidelijk aanzet tot moord te vergoelijken. U heeft er zelfs een aparte thread én poll voor over. Een ballerina wordt haast duizelig van uw pirouettes. Wat moet die ongelukkige uitspraak u toch dwarszitten. En met recht en reden. Men moet zich schamen voor dergelijke uitspraken. Ik vind dat u ook maar rekenschap moet geven voor deze uitspraak. Het valt namelijk niet te ontkennen dat uw uitspraak hatelijk, bedreigend en gewelddadig is. Kan u een plausibele verklaring geven hoe de 2de zin uit dezelfde post "verzuipen in hun Stella!" anders geïnterpreteerd moet worden dan aanzetten tot moord? Voor ik het vergeet. U deed de uitspraak niet in K&K, doch in de groep "Binnenland". Vaker hoef ik dus helemaal niet in K&K te komen. Wat een bochtenwerk getroost u zich toch.
Ik kijk ernaar uit hoe u dit keer zal wentelen, draaien en twisten. Omgekeerd, u hoeft zich natuurlijk ook niet in te houden om uw verontschuldigingen aan te bieden aan de door u geviseerde délégués.
Flauwekul. Ge zoekt het veel te ver. Ge doet maar, het zal mij niet tegenhouden. Trek er dus gewoon uw plan mee.
Oud 13 april 2013, 13:01   #71
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Flauwekul. Ge zoekt het veel te ver. Ge doet maar, het zal mij niet tegenhouden. Trek er dus gewoon uw plan mee.
Mijn waarde Txiki. U vergist zich, dit is uw probleem én een wezenlijk zelfs. Voor de derde keer vraag ik u om een zinnige verklaring te leveren voor de uitspraak "Verzuipen in hun Stella !". Gaat u vooral niet te ver zoeken om een verklaring hiervoor te bieden. Tegenhouden om wat te doen, mijn waarde Txiki?

Citaat:
Delegé's drinken Stella.
Citaat:

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 13:05.
Oud 13 april 2013, 13:05   #72
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn waarde Txiki. U vergist zich, dit is uw probleem, én een wezenlijk zelfs. Voor de derde keer vraag ik u om een zinnige verklaring te leveren voor de uitspraak "Verzuipen in hun Stella !". Gaat u vooral niet te ver zoeken om een verklaring hiervoor te bieden.
Nee het is niet mijn probleem. Het is een prul waar jij een probleem van maakt. Dit gezegd zijnde, is de kous voor mij af en doe er mee wat je wil.
Oud 13 april 2013, 13:07   #73
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee het is niet mijn probleem. Het is een prul waar jij een probleem van maakt. Dit gezegd zijnde, is de kous voor mij af en doe er mee wat je wil.
Welke kous is af, mijn waarde Txiki? Meent u nu werkelijk dat u onverholen doodsbedreigingen kan uiten en daarna fluitend afdruipen ? Probeert u maar eerst eens om uw these als zou ik onderstaande misbegrepen hebben redelijk en overtuigend te onderbouwen. U kan ook overwegen om u te verontschuldigen.

Citaat:
Delegé's drinken Stella.

Citaat:

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 13:10.
Oud 13 april 2013, 13:10   #74
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
Delegé's drinken Stella.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
Wie hier iets 'serieus' in ziet moet volgens mij wreed veel gezopen hebben, en geen Stella.....of graag trollen, kan ook, natuurlijk
Oud 13 april 2013, 13:12   #75
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Citaat:

Citaat:

Wie hier iets 'serieus' in ziet moet volgens mij wreed veel gezopen hebben, en geen Stella.....of graag trollen, kan ook, natuurlijk
Altijd leuk: "het was maar om te lachen". Vanuit een minder of niet serieus standpunt gezien dan : hoe moet men onderstaande interpreteren.

Citaat:
Delegé's drinken Stella.
Citaat:

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 13:13.
Oud 13 april 2013, 13:14   #76
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke kous is af, mijn waarde Txiki? Meent u nu werkelijk dat u onverholen doodsbedreigingen kan uiten en daarna fluitend afdruipen ? Probeert u maar eerst eens om uw these als zou ik onderstaande misbegrepen hebben redelijk en overtuigend te onderbouwen. U kan ook overwegen om u te verontschuldigen.
Ik zie niet in waarom ik dat zou proberen, dan ga ik mee in jou these en die klopt dus niet. En dit is nu werkelijk het laatste dat ik daarover schrijf.
Oud 13 april 2013, 13:20   #77
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zie niet in waarom ik dat zou proberen, dan ga ik mee in jou these en die klopt dus niet. En dit is nu werkelijk het laatste dat ik daarover schrijf.
Ach Txiki; het laatste woord is deze is het mijne : draai en keer zoveel je wil. Onderstaande uitspraak uwentwege valt helemaal niet mis te verstaan. Druipt u nu maar met de staart tussen de benen af. Tot de volgende keer, mijn waarde Txiki.

Opdat u het zou afleren :

Citaat:
Delegé's drinken Stella.
Citaat:

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 13:23.
Oud 13 april 2013, 13:31   #78
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Altijd leuk: "het was maar om te lachen". Vanuit een minder of niet serieus standpunt gezien dan : hoe moet men onderstaande interpreteren.
Wat we hier al gans de tijd aan 't eksplikeren zijn, natuurlijk.....Stella drinken ?? Tegen de muur, verzuipen in de Stella, want da's 't enige waarvoor zoiets dient....voor water......wie drinkt er nu zo'n brol ?????

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 april 2013 om 13:33.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 14:04   #79
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Wat we hier al gans de tijd aan 't eksplikeren zijn, natuurlijk.....Stella drinken ?? Tegen de muur, verzuipen in de Stella, want da's 't enige waarvoor zoiets dient....voor water......wie drinkt er nu zo'n brol ?????
Ik zie dat u het aan het 't eksplikeren bent, doch legt u mij eens uit hoe ik onderstaande moet verstaan. 't Eksplikeren hoeft niet, mocht u een plausibele uitleg hebben zou ik het wel appreciëren om die te mogen krijgen van u.

Citaat:
Tegen de muur! Verzuipen in hun Stella !

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 14:05.
Oud 13 april 2013, 15:38   #80
Klojo eerste klas

Standaard

Citaat:
Ik zie dat u het aan het 't eksplikeren bent, doch legt u mij eens uit hoe ik onderstaande moet verstaan. 't Eksplikeren hoeft niet, mocht u een plausibele uitleg hebben zou ik het wel appreciëren om die te mogen krijgen van u.
Het is dan ook onmogelijk om iets uit te leggen aan een trol.... Iets bij wijze van spreken 10 keer uitleggen en het dan moedwillig niet willen begrijpen. Tot in de pruimentijd dan maar....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be