![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Hoe oud is eno2 ? Ik ben 64.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Bijna de leeftijd om naar een RVT te gaan dus?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
USSR. Moskouse processen. Stalin en Kameraad Yezyov met zijn NKVD bataljons. Google...enfin, je vindt het wel zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() hebben ze de euthanasie-wetgeving onlangs niet versoepeld?
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Zeg man-met-de-dikke-patatten-onder-zijn-lijf zal 't gaan ja!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() The Walking Dead
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Deze roept op tot een wereldwijde ban van ... deze technologie. In Amerika zijn er twee staten die al een wet hebben tegen deze technologie: Maine en Michigan. In Rusland wordt deze technologie druk besproken in het parlement. Zij zijn eigenlijk de koploper op dit gebied.
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Cliff dat van die resolutie dat ga ik navragen he!
En als ge liegt, dan maak ik U uit voor bedrieger, zwansbaron, zot en nog meer van dat he! Wacht maar Cliff! Maar als ge gelijk hebt, dan zal ik dat ook toegeven! OK Cliff ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() De vraag om info is verzonden Cliff!
OK Cliff ? Terloops, kunt gij de tekst van deze resolutie hier eens geven ? Het beschikkend gedeelte alleen reeds zou voldoende zijn. OK Cliff ? Dat zou nog eens tof zijn zeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() Resolution on the environment, security and foreign policy
23. Calls on the European Union to seek to have the new "non-lethal" weapons technology and the development of new arms strategies also covered and regulated by international conventions; 27. Calls for an international convention introducing a global ban on all developments and deployments of weapons which might enable any form of manipulation of human beings;
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
|
![]() http://mindjustice.org/censored12-06.htm
US Electromagnetic Weapons and Human Rights By Peter Phillips, Lew Brown and Bridget Thornton December 2006 Sonoma State University (De paginanummers komen van de pdf-versie.) Blz 25: The Russians banned all EMF weapons in 2001. Blz 26: Americans have little idea about the research concerning the capabilities of electromagnetism, directed acoustics, or computer-human interfacing. The majority of Americans do not know that we are currently using these new-concept weapons in Iraq and Afghanistan. Blz 29: Of great concern is the research being conducted at DARPA, which is trying to revolutionize the way soldiers receive information, respond to orders, adapt to stress, and perform while sleep deprived. Blz 30: In essence, Augmented Cognition allows a human to interact with a computer through brain waves. The idea is to enhance a person's cognitive capabilities in the area of memory, learning, attention, visualization, and decision-making. The increase in human-computer relations and the ability to manipulate and control a person's senses, memory, and neural output has wide implications. The basic ability to enter a person's mind is not a futuristic fantasy. This is real and in prototype. Blz 33: Dominant Remote Control seeks to control, at a distance, an enemy's vehicles, sensors, communications, and information systems and manipulate them for military purposes. Blz 38: However, hundreds of people continue to assert that a person or persons, whom they do not know, have been targeting them with electromagnetic weapons in a widespread campaign of either illegal experimentation or outright persecution. These experiences involved a number of discrete phenomena: Hearing voices when no one was present. Feeling sensations of burning, itching, tickling, or pressure with no apparent physical cause. Sleeplessness and anxiety as a result of "humming" or "buzzing". Loss of bodily control, such as twitching or jerking of an arm or leg suddenly and without control. Unexpected emotional states, such as a sudden overwhelming feeling of dread, rage, lust or sorrow that passes as quickly as it arises.
![]() |
#75 |
Partijlid
|
![]() In 2003 is er een film gemaakt over psychotronica: "Control Factor".
http://www.youtube.com/watch?v=896uluXOv1s http://retrofilms.in/index.php?productID=640 Het is niet helemaal koosjer, maar dan heb je toch al een idee. De film steunt de theorie dat biorobots zich niet bewust zijn hun medewerking aan het systeem. Dat is zeker verkeerd.
![]() |
#76 |
Partijlid
|
![]() Het moest zijn: De film steunt de theorie dat biorobots zich niet bewust zijn van hun medewerking aan het systeem.
Biorobots zijn mensen die gecontroleerd worden door middel van de technologie (radiogolven of implantaten), bewust of onbewust, vrijwillig of onvrijwillig. In de film wordt de technologie geïdealiseerd qua afmeting en vermogen. Je krijgt er een hartaanvalwapen te zien. Zulke wapens bestaan, maar ze zien er waarschijnlijk meer uit als een radar van 500 tot 1000 kilo. In 2003 heeft een Rus op het European Symposium on Non-Lethal Weapons zijn toestel beschreven. Het toestel is in staat tot "change of electrocardiogram" en "function break of heart muscle". Hij noemt Makhunin. Zijn laboratorium is het Trymas Engineering Center in Moskou. Dit soort toestellen wordt gewoonlijk vermomd als een buffetpiano. In elk geval, het is mogelijk om iemand daarmee dood te stralen door een stenen muur. Er is dan geen enkel bewijs. Slachtoffers van psychotronica klagen regelmatig dat ze ergens gaan wonen en dan kopen alle buren plots een buffetpiano, maar je hoort er nooit piano spelen. Een half jaar geleden kochten mijn buren ook een buffetpiano waar nooit op gespeeld wordt. Daar is wel meer aan de hand. http://vimeo.com/50144333 Een wet verandert weinig voor slachtoffers van psychotronica. Zo'n wet voorziet namelijk gewoonlijk uitzonderingen voor de politie en het leger. Tegenstanders van het systeem worden beschouwd als iemand die wel eens een aanslag zou kunnen plegen. Dat zijn dan 'potentiële terroristen', dus mogen ze worden bestraald. Ze stellen ook lijsten op van 'potentiële terroristen'. Bovenaan deze lijst staan presentators die een radioshow hebben waar ze de misdaden van de staat onthullen. De wet van Michigan zegt hierover het volgende: Als je een elektrisch of elektromagnetisch wapen gebruikt: 1) schade aan eigendommen = ten hoogste 20 jaar bak + 10.000 $. 2) licht lichamelijk letsel = ten hoogste 25 jaar bak + 25.000 $. 3) zwaar lichamelijk letsel = ten hoogste levenslang + 25.000 $. 4) dood = levenslang zonder mogelijkheid om vrij te komen + 40.000 $. Dus geen doodstraf.
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als je iemand, met opzet, van het leven berooft, heb je zelf dan nog het recht om te leven? Kan je 'per ongeluk' iemand vermoorden bv? Ik dacht het niet.
Je kan wel iemand onvrijwillig van het leven beroven, een ongeluk bijvoorbeeld. Maar als het echt vaststaat (het is bewezen, er is geen discussie mogelijk) dat men een ander persoon naar de eeuwige jachtvelden heeft gestuurd, maw met voorbedachte rade... waarom zou een maatschappij dan nog energie steken om zo iemand te straffen, laat staan die persoon terug een soort 'normaal bewustzijn' proberen te geven? Dat lijkt op bezigheidstherapie... er zijn genoeg anderen die daarmee kunnen geholpen worden, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Rudy je zou toch al is het maar in één zin een motivering kunnen geven !
|
![]() |
![]() |