![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() good riddance!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wat volgens jou dringend is, hoe zit er er mee na 26 jaar ? Komt er nog iets van ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 april 2013 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het allerbelangrijkste is echter dat Gerolf al sinds '87 in het parlement zit, en dus volgend jaar recht heeft op een volledig parlementair pensioen a rato van 75 % van zijn laatste wedde. Kassa-kassa ! Zijn carrièreplanning is zowat perfekt in die zin dat hij er echt de laatste eurocent zal hebben uitgeknepen. Zijn politieke nalatenschap zal best meetbaar zijn aan zijn bankrekening en zijn villa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... als je zelfs de woorden van de ondervoorzitter van de partij negeert of afdoet als een persoonlijke mening terwijl hij het "wij"-woord gebruikt,... Dan kun je evengoed staan roepen dat vloeibaar water niet nat is vrees ik. Dat is al even onredelijk. Jij ontkent gewoon met links gestaafde feiten en brengt niks aan als tegenbewijs. Zo simpel is dat. U discuteert op het 'het-is-allemaal-niet-waar-niveau' zonder enige fundament of staving voor uw bewering. Zo veel is duidelijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 april 2013 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Angst van de kiezer ? nu ze een grote volkspartij zijn moet het radicale er wat af en moet men iedereen aan boord houden. Met Philip is dat moeilijk en ongeloofwaardig. Politiek realisme is dat ze beter de andere partijen verder kaal plukken dan de allerlaatste acceptabele nationalisten te willen wegkapen bij het blok. Het verlies aan andere kiezers zal men hoger inschatten dan de potentiële winst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om dat ene tsjeven-zinnetje ? "wij zijn principieel tegen het cordon, maar... " Tijd om wakker te worden. Walk the talk zou ik zeggen tegen een politicus die met dergelijke zever afkomt. En nu ga ik uit respekt voor jouw volharding toch eens die link naar wiki aanklikken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
politici kunnen niets verdienen want het is geen beroep, je kunt het nergens leren en er een diploma voor behalen. Verder moeten ze betalen om te mogen zetelen. Gaan we nog eens een begroting opmaken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan het weten zou ik zeggen, voor je weer vervalt in het 'het-is-allemaal-niet-waar discour. Misschien ook eens daarop klikken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 april 2013 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan de partijdotaties, die mogen afgeschaft worden en de terugbetalingen mogen starten.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent zo mild vandaag...heb je weer stiekem Disney zitten kijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet erg hoor, zijn palmares aan verwezenlijkingen is dan ook op zijn minst impressionant te noemen. Voor wat je inschatting van ACW politici betreft, daar krijg ik ook kotsneigingen van. Maar of dat nu de grote legitimatie is voor andere politici om geld bijeen te graaien voor niks te presteren ? edit : de ultieme truuk tot wedde-optimalisatie is om ook nog het voorzitterschap van een commissie te cumuleren. Het zou interessant zijn om eens na te gaan of Gerolf hier ook de beste leerling van de klas in is geweest voor wat betreft zijn partij. 't is toch zo een kleine deugniet. Laatst gewijzigd door peter1962 : 23 april 2013 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij liggen er weinig wakker van het Adieu van Annemans.
Ik zou het voorzichtig een "mooie opruiming" noemen ![]() Iemand vinden voor opvolging lijkt me niet evident. Is er ook maar iemand nog bekwaam in die partij die volledig geïmplodeerd is. Hij laat een piekfijne werkplek na, zoveel is zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben je echt blij geworden van zulk een truukje ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo stelden ze jaaaaaren geleden sharia for belgium al aan de kaak maar niemand wou luisteren en lachte het meewarig weg. Nu moeten ze toegeven dat het VB gelijk had, al zeggen ze dat niet met zoveel woorden. |
|
![]() |
![]() |