Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2013, 16:10   #61
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nog ene die jaloers is op een ambtenarenloon...

Ik durf bijna niet vragen wat voor een ellendig leven hij moet hebben...
Allez ambtenaar zijn, is toch zalig.

Hoog bruto loon, veel verlof, weinig prestatiedruk indien benoemd, absolute werkzekerheid....maximaal pensioen, veel ziektedagen. Kortom, zekerheid van inkomen.

Dat is wat anders als nu 10-12h per dag draaien, zware prestatiedruk, geen recup of overuren, altijd bereikbaar en altijd kans op de bons....

En wat krijg ik er voor extra ? Een bedrijfswagen, wat eco cheques en bij ziekte 1 maand loon, de rest op leefloon van de ziekenkas. Ohja, een bonus, tegen 70 % belast. Yey een paar duizend euro netto erbij, hoera !!

Ik word ambtenaar van zodra ik een vacature zie waarop ik kan solliciteren. Ik meen dat.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2013, 16:12   #62
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

Hoog bruto loon, veel verlof, weinig prestatiedruk indien benoemd, absolute werkzekerheid....maximaal pensioen, veel ziektedagen. Kortom, zekerheid van inkomen.

Dat is wat anders als nu 10-12h per dag draaien, zware prestatiedruk, geen recup of overuren, altijd bereikbaar en altijd kans op de bons....

En wat krijg ik er voor extra ? Een bedrijfswagen, wat eco cheques en bij ziekte 1 maand loon, de rest op leefloon van de ziekenkas. Ohja, een bonus, tegen 70 % belast. Yey een paar duizend euro netto erbij, hoera !!

Ik word ambtenaar van zodra ik een vacature zie waarop ik kan solliciteren. Ik meen dat.
Wat zit je er dan steeds op te zeiken?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2013, 16:20   #63
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat er in de prive veel harder en veel meer moet gewerkt worden voor minder. En vooral dat de privileges van de ambtenaren betaald moeten worden door hun waardecreatie.

Maarbon, ik ben niet heiliger als de paus. Als ik de kans krijg graai ik mee. Ik heb al genoeg belastingen betaald (al een paar huizen afgelopen jaren).
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2013, 16:22   #64
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat er in de prive veel harder en veel meer moet gewerkt worden voor minder. En vooral dat de privileges van de ambtenaren betaald moeten worden door hun waardecreatie.

Maarbon, ik ben niet heiliger als de paus. Als ik de kans krijg graai ik mee. Ik heb al genoeg belastingen betaald (al een paar huizen afgelopen jaren).
Arme man.
Met je paar duizend euro extra...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 april 2013 om 16:24.
Oud 25 april 2013, 17:05   #65
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vraag u gewoon af wat voor soort economie je dan overhoudt.
Misschien kun je de sociale zekerheid helpen organiseren voor china ? Ons achillespees als exportmodel zodat onze 'economische vijand' verslagen wordt met onze eigenste geheim wapen.

Laatst gewijzigd door brother paul : 25 april 2013 om 17:06.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2013, 17:09   #66
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arme man.
Met je paar duizend euro extra...
je snapt het blijkbaar niet, die paar duizend interesseren niemand. Alleen heb je permanent de indruk dat jij de fraudeur bent, dat jij de schuldige bent, dat jij diegene bent die de begroting moet rechttrekken, dat jij diegene bent die best wat meer moet bijdragen tot de begroting, dat jij diegene bent die teveel krijgt,
weet je wat, als 100.000 topverdienende belgen eens zouden beslissen om in Dubai te gaan zitten, reken eens uit hoevel we kwijt zijn aan BNP, hoeveel procent de overheisschuld zou stijgen tov BNP en hoeveel iedereen zou mogen inleveren, en dan ga je misschien snappen waarover het gaat
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2013, 17:45   #67
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
je snapt het blijkbaar niet, die paar duizend interesseren niemand. Alleen heb je permanent de indruk dat jij de fraudeur bent, dat jij de schuldige bent, dat jij diegene bent die de begroting moet rechttrekken, dat jij diegene bent die best wat meer moet bijdragen tot de begroting, dat jij diegene bent die teveel krijgt,
weet je wat, als 100.000 topverdienende belgen eens zouden beslissen om in Dubai te gaan zitten, reken eens uit hoevel we kwijt zijn aan BNP, hoeveel procent de overheisschuld zou stijgen tov BNP en hoeveel iedereen zou mogen inleveren, en dan ga je misschien snappen waarover het gaat
Jaja, ik ben de fraudeur, degene die dreigt een Porsche Cayenne te kopen voor madame, wanneer er belastingen dienen betaald te worden.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 april 2013 om 17:47.
Oud 25 april 2013, 18:20   #68
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Dat zegt Vande Lanotte.
DOE ER DAN IETS AAN EIKEL!

http://www.knack.be/nieuws/belgie/jo...0285676156.htm
Wat wil je dat hij doet ?
Een show opvoeren zoals Kris Peeters toen Ford ging sluiten ?
Ik ben eens benieuwd wat Oppergod B.DW zou doen ?

Ik vindt uw reactie kinderachtig en onnozel.
Als een baas zijn fabriek wil sluiten kun je loon inleveren, op zaterdag voor niks gaan werken, de baas zijn vacantie betalen, enz.... maar.... als hij zijn barak wil sluiten kun je er niets tegen beginnen.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 april 2013 om 18:20.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2013, 18:22   #69
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wat wil je dat hij doet ?
Een show opvoeren zoals Kris Peeters toen Ford ging sluiten ?
Ik ben eens benieuwd wat Oppergod B.DW zou doen ?

Ik vindt uw reactie kinderachtig en onnozel.
Als een baas zijn fabriek wil sluiten kun je loon inleveren, op zaterdag voor niks gaan werken, de baas zijn vacantie betalen, enz.... maar.... als hij zijn barak wil sluiten kun je er niets tegen beginnen.
Hij kan aan de droomvoorwaarden van Ford voldoen en naar de fabriek in Spanje verhuizen, iedereen content.
Oud 25 april 2013, 18:39   #70
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.selor.be/nl/jobs?language...=#searchresult
Alstublieft, niks te danken....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be