![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hebzuchtige geldwolven willen er dus een derde aan toevoegen ... Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Accijns |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad alles over dezelfde kam scheren is gewoon taks heffen point made... En vooral geen ontsnappingsroutes voorzien kan iedereen maar beter kraantjewater gaan drinken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een taks op vitamine D ? ga je het zonlicht dan belasten ? want daar komt vitamine D vandaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben akkoord dat, gezien het voorstel tot taksheffing van de PS komt, dat het de zoveelste poging is om de belastingsdruk stoemelings te verhogen, om niet te moeten besparen op het vet van de staat.
Maar kunnen de deelnemende forummers eens zeggen wat zijn zelf vinden: waarop zou de staat belastingen mogen heffen om aan haar werkingsmiddelen te komen? Ik vind althans: op bijna alles, maar niet of bijna niet op de inkomsten uit arbeid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
50% op hen die hen ondersteunen. 25% op die hun verkiezen. 100% op de bezoldigingen van Euro politici. Arbeid tot 50.000 € per jaar netto vrijstellen, alles erboven 100% weg belasten tot het begrotingstekort is weggewerkt. Pensioenen tot 1.600 € belastingvrij. Alles hoger weg belasten tot het begrotingstekort is weggewerkt en er reeds een overschot is voor de toekomstige pensioenen. Zo krijgt men eindelijk een duidelijk overzicht. En om hier een andere draad over kindergeld bij aan te halen. Kindergeld voor 2 kinderen, de rest niets, dit kan over een 16 tal jaren, met een uitdoving van het huidige systeem bereikt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
99% op liegende en bedriegende politici. (inbegrepen buitenlandse steun van communistische regimes aan inlandse communistische partijtjes) 50% op hen die hen ondersteunen. 25% op die hun verkiezen. 100% op de bezoldigingen van Euro politici. Arbeid tot 50.000 € per jaar netto vrijstellen, alles erboven 100% weg belasten tot het begrotingstekort is weggewerkt. Iedereen betaalt de prijs van zijn nieuwe auto naar keuze, maar de levering wordt voor iedereen dezelfde: een Lada. (behalve voor apparatsjki's) Pensioenen tot 1.600 € belastingvrij. Alles hoger weg belasten tot het begrotingstekort is weggewerkt en er reeds een overschot is voor de toekomstige pensioenen. Om te vermijden dat bakkers teveel brood verkopen, gaan we werken met broodbonnetjes, waarvoor ge in de rij moogt staan, als er brood is tenminste; Zo krijgt men eindelijk een duidelijk overzicht: niemand doet nog een klop. En om hier een andere draad over kindergeld bij aan te halen. Kindergeld voor 2 kinderen, de rest niets, dit kan over een 16 tal jaren, met een uitdoving van het huidige systeem bereikt worden. Iedereen even arm, even lui, even uitgeblust, even lusteloos. Sorry, maar ik ben niet afgunstig voor iemand die zeer succesvol is dank zij zijn arbeid, ondernemingszin, spaarzin, durf om risico te nemen. Sorry, maar ik heb iets tegen mensen die solidariteit onderuit halen omdat ze er misbruik van maken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er liggen weer 2 van die Vlaamse door jou gegarandeerde op leningen draaiende bedrijven, op apegapen, waar je niets van terug ziet, maar wel voor garant staat bij de banken. Bedank Peeters en Muyters al maar bij voorbaat, dat ze jou belegger hebben gemaakt in deze bedrijven. Het tel wonder Muyters heeft waarschijnlijk Leterme zijn telraam gekregen met de spreuk, we maken er winst op. Nog even wachten of mijn informatie klopt, dan geef ik je de namen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |