![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als pakweg binnen 20 jaar, Rob Klop Reichsführer über Fländern is geworden, blijft deze afranselarij ook dan nog steeds hot news.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 6 augustus 2004 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel? Is 't pruimentijd op de Zwarte Blokfora? Of is ook de allerlaatste linksgezinde daar nu verdreven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als homejackings toenemen dient men prioriteiten en desnoods nieuwe wetten met strengere straffen om dit tegen te gaan uitvoerbaar maken. Als het racisme toeneemt dient men daar ook op in te spelen. Het Vlaams Blok matigd z'n standpunten en wordt zodoende groter. Daar heeft men in de wetstraat wel wat schrik voor, vooral voor hun postje maar ook voor de toenemende onverdraagzaamheid die ons mooie (relatief begrip) leven in Vlaanderen of België minder mooi maakt. De schrik dat de extremere racistische slogans die de essentie van het blok weergeven door een groot deel van als vanzelfsprekend worden aanvaard baart mij en wellicht ee handvol politici echter meer zorgen. Die verstrengde racismewet is dus niet louter om de postjes te verdedigen en is zelf niet enkel bedoeld om het Vlaams Blok aan te pakken. Door deze wet maakt het centrum voor gelijke kansen immers ook een kans om een veroordeling van het AEL te krijgen. Ben eens benieuwd hoeveel Blok aanhangers op dit forum tegen die wet gaan protesteren als het centrum in zijn opzet slaagt. Het AEL is mogelijk nog racistiser dan het Blok maar betekend navenant zeer weinig. Ik begrijp dus ook dat deze instelling eerst het VB aanpakt en daarna pas het AEL. En onze brave Rob, tja met de juiste advocaat had hij z'n vrouw zelfs mogen vermoorden. Onze justitie is nu eenmaal een klassejustitie. Ik hoef geen voorbeelden te geven zeker?
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar kom je meestal niet ver mee. Ze missen de ervaring en de geroutineerde advocaat weet dat hij enkel beter af is met een rijke klant vermits rechtvaardigheid meestal toch ver zoek is.
![]() |