![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De roadkill had ik al ooit ergens in een documentaire gezien. Geef hun de goede raad dat Olli en Jeroen ook eetbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Wat? Ze willen mijn 0,2% (met premie) intrest belasten? Nemen ze ons misschien voor imbecielen"
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Historisch overzicht van de wettelijke rente in België:
Van 01/01/1970 tot 31/10/1974: 6,5% Van 01/11/1974 tot 31/07/1981: 8,0% Van 01/08/1981 tot 31/07/1985: 12,0% Van 01/08/1985 tot 31/07/1986: 10,0% Van 01/08/1986 tot 31/08/1996: 8,0% Van 01/09/1996 tot 31/12/2006: 7,0% Vanaf 2007 jaarlijks (van 01/01 tot 31/12): 2007: 6,0% 2008: 7,0% 2009: 5,5% 2010: 3,25% 2011: 3,75% 2012: 4,25% 2013: 2,75% --------- De vooruitgang in de achteruitgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() De echte reden waarom de mensen hun geld niet meer uitgeven is de onzekerheid en daaraan is niets aan veranderd. Dus ook als men de vrijstelling van interest op spaarrekeningen vernietigt, gaat er niets veranderen.
Voor de begroting zal die belasting op 0,50% geen reet uitmaken. (luttele 300 miljoen) Laatst gewijzigd door Stingray : 13 mei 2013 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verwacht of eist zulks Jack, laat die mensen toch doen. Trouwens, met paranoia is op zich niets verkeerd, tenzij dan wanneer het de soort met wanen betreft.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom al die heisa ?
SPA & OVLD zijn 100 % tegen. Dat werd gisterenavond heel duidelijk verklaard op één. SPA & OVLD zijn regeringspartners van de tsjeven. Trouwens, Geens krabbelt al achteruit ! De tsjeven laten "hun" regering niet vallen hiervoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() off topic: mocht ik nu een atoomschuilkzldzt hebben, zou ik dat dan openbaar verkondigen. Misschien moet ik mijn bunker op een topokaart aanduiden en iedereen uitnodigen.
Mijn punt is ; staar u niet blind op uw spaargeld, dat is fiatgeld en het bestaat niet echt. Ik heb veel geleerd van mijn grootouders, die de tweede Wereldoorlog actief hebben meegemaakt. Jaja 1 opa was bij de witte brigade en de andere was op z'n 17de actief aan het oostfront Maar goed, mijn grootvaders hebben het overleefd en stonden grotendeels in voor hun eigenlevensvoorziening tijdens de decennia na de oorlog. Ik bereid me voor om terug zonder elektriciteit te leven, en ik vermoed dat ik er na 13 jaar voorbereiding klaar voor ben. Eigenlijk wat jullie denken over deze materie interesseert me niet, maar ik heb geen medelijden met jankers die komen bedelen als het zo ver is. Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 14 mei 2013 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jankers die komen bedelen, waar haal je het... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Het systeem is in elk geval niet meer stabiel en het zal niet eensklaps gebeuren (ineenstorting). Ik geloof trouwens niet in een ineenstorting als geheel, want de overheid weet verdommels goed dat ze dan zelf de klos zijn, dus dat zullen ze ten alle prijzen willen voorkomen. MAAR dat we ( jan met de pet, dus U en ik) een prijs zullen betalen daarvoor is wel HEEL duidelijk. Wat ik onder preppen versta is mij daartegen zoveel mogelijk wapenen en beschermen.
Ik vind dat ik de dag van vandaag mij zoveel mogelijk moet beschermen van een overheid, die onder het mom van het algemeen belang, alleen maar aan gelegaliseerde diefstal doet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet gristen Geens dan niet dat God diefstal ten strengste verbied?
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen zien als het zo ver is. Na 3 dagen zonder proper water en eten sta jij ook te bedelen en te janken . Eigenlijk hoop ik dat er zo weinig mogelijk propers zijn... Reken vooral niet op de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() En geef me 1 zinvolle reden om te propen?
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Ik heb al meerdere keren gezien dat men 100% tegen of voor iets is, en als de wind draait...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was nu net hetgeen ik wou zeggen met mijn opmerking, maar dan over wie woII nog meemaakte. Niet zo handig in het opmerken van dubbele bodems ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |