![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onafhankelijke solidariteit klinkt zoals een optionele verzekering.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je maar een redelijke naam kiezen, met die zever allemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me gewoon niet gelukkig bij minachting, en bij geweld evenmin. Ik voel me evenmin gelukkig bij een toestand waarin 'soevereiniteit' en 'onafhankelijkheid' blijkbaar een 'privilegie' zijn, waar niet iedereen in gelijke mate van genieten kan & mag. Dat 'privilegie' stuit de principiële egalitarist in mij danig tegen de borst.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onafhankelijke solidariteit sluit ondermeer ook loyaliteit niet per definitie uit.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kan bij onafhankelijke solidariteit die loyaliteit afdwingen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ze bestaat, kan er op worden gerekend, en ze verdwijnt nooit zomaar. Waar ze nog niet bestaat, kan ze worden bewezen aan eenieder die haar waardig wordt geacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik dat "samen" zelf bepalen, dus vanuit een Vlaanderen en niet vanuit Belgie ? ! Mensen die tegen Europa zijn slaan wat mij betreft de bal verkeerd, maar ik wil samen werken/leven/genieten met de andere Europeanen vanuit een ander concept dan het huidige. Ik wil samenwerken vanuit een "republiek vlaanderen" concept. Jij vanuit een Belgique/Belgisch concepte/concept roi/koning. Het Duits (derde landstaal) laat ik hier maar even achterwege.......
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loyaliteit die niet wordt afgedwongen verdwijnt als de oorspronkelijke motivatie verdwijnt. Dus de loyaliteitswerving mag voor jou enkel gebeuren aan degenen die waardig geacht worden. Wie bepaalt er in jouw ogen wie loyaliteit waardig is en wie niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet ik bepaal wie loyaliteit verdient; dat doet diegene die er in slaagt loyaliteit op te roepen. Over het hoe en waarom ervan heb ik niks te zeggen. Het gebeurt of het gebeurt niet. Als de eenmaal opgeroepen loyaliteit verdwijnt, gebeurt dat nooit zomaar. Hetzelfde is ook met motivatie aan de hand. Ze kan niet worden afgedwongen, over het ontstaan ervan heb ik niks te zeggen maar als ze eenmaal is geactiveerd, verdwijnt ze nooit zomaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 juni 2013 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp geen autobezitters-jargon. Wat is een "BA van de autoverzekering"? Ik snap trouwens evenmin hoe mijn discours onzekerheid kan garanderen, maar eender hoe het dat doet, wil ik toch nog vragen: is er dan een probleem met 'onzekerheid'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |